Twijfels relatie

04-09-2017 13:37 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, ik heb en 4 maanden een leuke ralatie met een heel lief meisje van 28 jaar. Alles gaat goed tot een week geleden. Ik kwam steeds ex scharrels van haar tegen op feestjes. Ze heeft veel contact met deze mannen. Heb daar wat moeite mee.
anoniem_354068 wijzigde dit bericht op 04-09-2017 14:30
64.31% gewijzigd
ja
Neuh, maar je moet je wel beseffen dat dat iemands verleden is.
Iets wat je toen deed of leuk vond, hoeft niet te zijn wat je NU ook nog wil.
Alleen jij kan aanvoelen of je daar mee kan leven en of ze in jouw ogen de waarheid spreekt.

Ze kan niets aan haar verleden doen, dus als jij er moeite mee hebt dan wordt het een lastig verhaal.
Internagelaktisch
Je moet niet naar haar verleden kijken, mensen kunnen veranderen zo ook jou vriendin. Kijk naar hoe ze nu is en nu doet
Ik zou me meer zorgen maken over het drugsgebruik wat ze nu nog weleens doet. Soms blijkt dit in praktijk een stuk meer te zijn.

Over verleden qua losbandigheid zou ik me niet zo druk maken, maar wel fijn als ze een soa test heeft gedaan. Net zoals jij trouwens.
Meisje van 28 jaar? :facepalm: :facepalm:
Bedankt. Waar ik mij wat meer zorgen om maak is dat ze nog vaak contact heeft met sommige. Kom je dan ook weer op een feestje tegen.... zijn op twee handen nog te tellen maar toch.
Joost36 schreef:
04-09-2017 13:48
Bedankt. Waar ik mij wat meer zorgen om maak is dat ze nog vaak contact heeft met sommige. Kom je dan ook weer op een feestje tegen.... zijn op twee handen nog te tellen maar toch.
Waarom maak je je daar zorgen over?
28 jaar, daarvan 2 jaar een relatie
zeg sexueel actief vanaf haar 18 (28-18-2jaar vaste relatie) is 8 jaar
daarin 35 sekspartners, dat is een per kwartaal
Of ze wel kan wennen aan een relatie of nog behoefte heeft of krijgt aan andere of spanning opzoeken.

@lilalinda vindt je dat veel?
anoniem_354068 wijzigde dit bericht op 04-09-2017 14:31
16.72% gewijzigd
Joost36 schreef:
04-09-2017 13:59

@lilalinda vindt je dat veel? Ik het laatste jaar is ze met 14 mannen geweest....
dan had ze een leuk jaar
Joost36 schreef:
Hangt er een beetje vanaf hoe het contact is. Ik heb ook nog wel eens vriendschappelijk contact met oude 'scharrels' of exen omdat we gewoon als normale mensen uit elkaar zijn gegaan.
Als het af en toe samen naar een feestje is zou ik me er niet te druk om maken.
Elke dag appen is iets anders..
Internagelaktisch
Joost36 schreef:
Maar wat doet de hoeveelheid er dan toe? Of je haar nou met twee scharrels niet vertrouwt of met 16. Vertrouwen doe je haar sowieso niet.
Uhmm dat ze als meisje is geboren ja..Maar ze is nu toch echt wel een vrouw begin daar eens mee. En haar verleden is verleden kun jij dat niet loslaten laat haar gaan dan en dan wens ik je succes moet het zoeken naar een heiligboontje.
Als je nu al twijfelt...kappen ermee.

Jij hebt gevraagt hoe of wat en krijgt nu een antwoord welke je liever niet had gehoort...dit gebeurd als je die vraag stelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven