twijfels..?!
zondag 27 november 2011 om 19:51
Een paar weken geleden heb ik hier ook een topic geplaatst dat ik twijfels had over mijn vriend en mij.. Maar daarna ging het eigenlijk weer heel goed. Maar sinds van het weekend krijg ik weer mijn twijfels terug.. Hij moest een nieuwe jas maar zit zelf bog op school en ik werk. Hij had dus niet al het geld, ik zei nou dan krijg je de helft gewoon vAn mij alvast voor kerst en oud en nieuw
geen probleem, zo gezegd zo gedaan.. Maar toen begon het.. Hij had ook nog een vest nodig. Ik uitgelegd dat ik ook gewoon moet werken voor me geld en het heus wel wil geven maar ook aan mezelf moet denken.. Hij zegt het niet letterlijk maar het is duidelijk dat hij het onzin vind, hij zei zelfs dan kan je het toch van je spaarrekening halen stort je het volgende maand weer terug.. Ik uitgelegd dat daar het geld niet vor bedoeld is. Sinds dien kijg ik amper aandacht als ik wat vraag moet ik blij zijn dat ik wat krijg en als ik het krijg is het een ja, nee of ok. Ik ga nu twijfelen moet ik wel dit vest geven dan? Maar dan denkt hij weer dat het maar normaal is, zijn ook niet de goedkoopste vesten.. Maar nu krijg ik het gevoel als ik niks geef is hij weer teleurgesteld of iets in die richting.. Ik zie hem dinsdag weer als het goed is, maar als ik er in het echt over begin dan zegt hij weer tuurlijk hoef je het niet te doen.. Het zijn alleen de smsjes die zo zijn... Ik heb me twijfels!
zondag 27 november 2011 om 20:01
zondag 27 november 2011 om 20:06
Ontzettend lief van jou dat jij voorstelde de helft van die jas te betalen, dat had je al niet hoeven doen. In plaats van daar dan dankbaar voor te zijn, vraagt meneer nog meer en is hij kwaad als hij het niet krijgt. Deze man maakt duidelijk gebruik van je en dit is naar mijn mening geen gelijkwaardige relatie. Ik denk dat je twijfels correct zijn!
zondag 27 november 2011 om 20:08
quote:hekje schreef op 27 november 2011 @ 20:06:
Is dat diezelfde jongen die zo weinig laat horen en jullie relatie 'geheim' wilde houden?? Zo ja,dan zou ik er echt mee kappen. En zo nee, hoe kom je nu weer aan zo'n onaardig exemplaar??
Snel even geloept. Is dit dezelfde?? Heb je dan toch weer contact met hem opgenomen? Aiaiai meid, dit is niet goed!
Iemand moet JOU willen en daarmee gelukkig zijn. Niet zijn liefde laten afhangen van seks of materiële zaken. Echt niet!
Dat je iemand die je pas zo kort kent zo'n luxe cadeau wil geven stemt me al ongerust eerlijk gezegd..
Is dat diezelfde jongen die zo weinig laat horen en jullie relatie 'geheim' wilde houden?? Zo ja,dan zou ik er echt mee kappen. En zo nee, hoe kom je nu weer aan zo'n onaardig exemplaar??
Snel even geloept. Is dit dezelfde?? Heb je dan toch weer contact met hem opgenomen? Aiaiai meid, dit is niet goed!
Iemand moet JOU willen en daarmee gelukkig zijn. Niet zijn liefde laten afhangen van seks of materiële zaken. Echt niet!
Dat je iemand die je pas zo kort kent zo'n luxe cadeau wil geven stemt me al ongerust eerlijk gezegd..
zondag 27 november 2011 om 20:30
Ik zou er snel klaar mee zijn eerlijk gezegd.
Toen ik net een relatie had met m'n ex werkte hij ook, en kreeg ik zo af en toe iets van hem als student. Maar dat vond ik nooit vanzelfsprekend, alleen super lief - en zo niet, dan wachtte het maar even, of werd het iets van de wieb En als ik wat kreeg was dat altijd omdat hij het leuk vond om iets te geven, niet omdat ik het verwachtte.
Serieus, als dit dezelfde figuur is als van je vorige topic, dan zou hij het kunnen schudden van me. Je zo laten bungelen steeds, tenzij hij denkt iets van je te kunnen krijgen... Mij niet gezien!
Toen ik net een relatie had met m'n ex werkte hij ook, en kreeg ik zo af en toe iets van hem als student. Maar dat vond ik nooit vanzelfsprekend, alleen super lief - en zo niet, dan wachtte het maar even, of werd het iets van de wieb En als ik wat kreeg was dat altijd omdat hij het leuk vond om iets te geven, niet omdat ik het verwachtte.
Serieus, als dit dezelfde figuur is als van je vorige topic, dan zou hij het kunnen schudden van me. Je zo laten bungelen steeds, tenzij hij denkt iets van je te kunnen krijgen... Mij niet gezien!
zondag 27 november 2011 om 20:57
Weg met die vent. En inderdaad, je twijfels zijn terecht. Twijfels over de relatie welteverstaan. Want die deugd niet.
Maar niet die twijfels over dat je dat vest dan toch had moeten kopen. Nee, natuurlijk niet. Hij gaat zelf maar werken, wat een zielig portret zeg, en jij gaat je nog serieus afvragen of het aan jou ligt????? Aiaiaiiii
Maar niet die twijfels over dat je dat vest dan toch had moeten kopen. Nee, natuurlijk niet. Hij gaat zelf maar werken, wat een zielig portret zeg, en jij gaat je nog serieus afvragen of het aan jou ligt????? Aiaiaiiii
zondag 27 november 2011 om 21:09
Ik ben het met de rest eens. Toen ik nog studeerde (en niet werkte) had ik ook niet zo veel geld, maar zou nooit bij mijn vriend aan kloppen voor kleren. Dan zou ik eerder naar mijn ouders gaan. Hij betaalde wel meer, maar we probeerden het wel een beetje eerlijk te verdelen. Dat als ik geld had, ik een etentje zou betalen etc. Ik zou er nooit vanuit gaat dat hij alles wel betaalde. Ik begrijp van hem niet eens dat hij het zou willen en het durft te vragen en al helemaal niet dat hij nu gaat lopen mokken. Zou voor mij snel einde verhaal zijn!
dinsdag 29 november 2011 om 07:52
Gisteravond de "stap" genomen.. gezegd dat ik zo niet verder wil. Is beetje uit de hand gelopen.. Ik kreeg juist alle verwijten naar me hoofd. Het was dan me eigen schuld als de relatie kapot zou gaan etc. Ik heb gezegd dat ik niet per definitie wil dat het voorgoed over is, maar dat ik er wel over moet denken, dat ik zo iedergeval niet verder wil. Toen begon hij na dat je dit zegt moet ik ook nadenken.. Ik vroeg waarover, maar daar kreeg ik geen antwoord op.. We hebben besloten om er morgen (woensdag) op terug te komen.. Ik wil graag met hem verder maar dan op een andere manier. niet zoals de afgelopen dagen.. Want dan voel ik me toch ook wel gebruikt. Heb ik ook gezegd, maar hij snapte niet hoe ik dat kon denken....
dinsdag 29 november 2011 om 08:30
Klinkt als iemand die van jou profiteert EN niet met geld kan omgaan.quote:love_91 schreef op 27 november 2011 @ 19:51:
hij zei zelfs dan kan je het toch van je spaarrekening halen stort je het volgende maand weer terug..
Eh, maar dan kom je dat bedrag volgende maand toch tekort? Wat is dat toch met mensen, die denken dat als je het van je spaarrekening of credit card haalt dat het dan ineens geen geld kost ofzo.
quote:Ik ga nu twijfelen moet ik wel dit vest geven dan?
Nee natuurlijk niet!
Als dat ondankbare stuk vreten gaat zeuren om een vest nadat je de helft van z'n jas al hebt betaald verdient hij een schop onder z'n hol.
hij zei zelfs dan kan je het toch van je spaarrekening halen stort je het volgende maand weer terug..
Eh, maar dan kom je dat bedrag volgende maand toch tekort? Wat is dat toch met mensen, die denken dat als je het van je spaarrekening of credit card haalt dat het dan ineens geen geld kost ofzo.
quote:Ik ga nu twijfelen moet ik wel dit vest geven dan?
Nee natuurlijk niet!
Als dat ondankbare stuk vreten gaat zeuren om een vest nadat je de helft van z'n jas al hebt betaald verdient hij een schop onder z'n hol.