twijfels...

25-11-2008 14:09 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
haa meiden,

Sinds een half jaar heb ik een relatie.Het klikt heel goed tussen ons, en we hebben het heel leuk met elkaar. Hij is super lief en heel erg attent. Echt een schat van een man. Maar toch ben ik soms aan het twijfelen. Vooral op de momenten als ik niet bij hem ben. Dit heeft denk ik te maken dat ik niet echt verliefde gevoelens voor hem heb. Qua uiterlijk is het niet echt de man waar ik op zou vallen. Hij is blond, en meestal val ik op donker. Maar hij heeft wel een heel goed karakter. Zoals ik net al beschreef hebben we hel wel heel leuk samen, maar van mijn kant uit voel ik weinig spanning. Het is allemaal al zo gewoon. Ik merk ook wel dat hij gekker is op mij, dan ik op hem. Ik weet niet goed wat ik moet doen.. nog een tijdje aanzien of is het beter om uit elkaar te gaan? .. mmm. erg lastig, aangezien hij heel goed voor me is.

wat zouden jullie doen???
Ik vind niet dat je bij iemand moet blijven, omdat hij goed voor je is. Je moet bij iemand blijven, omdat je bij hem wilt zijn.
Als je nu al twijfels hebt, word dat denk ik alleen maar erger. En dat het na een half jaar al zo gewoon is, is ook geen goed teken. Ik zou er niet mee doorgaan.
Beter om eerlijk te zijn tegen hem..

Jij verdient beter en hij ook!

Het wordt er ook alleen maar moeilijker op en de verwijten groter!

succes!
Waarom ben je niet gewoon vrienden met hem? Waarom zou jij het bed willen delen met iemand waar je geen spoortje 'spanning' bij voelt?

Waarom lever jij je zo gemakkelijk uit aan een man waar je zelf niet warm of koud van wordt?

Jeetje, ik had er nooit aan begonnen, en in jouw geval zou ik deze situatie vandaag nog beëindigen.
Hij klinkt inderdaad meer als een goede vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven