Twijfels
maandag 28 augustus 2017 om 13:47
Hallo
Ik ben nu 2 maanden aan het daten met een man. Zijn innerlijk spreekt me erg aan, alleen is hij echt heel gek en verliefd op mij appt me heel veel zegt elke dag hoe gek hij op me is en blij is dat hij me heeft leren kennen..wilt alles weten interesse wat ik aan het doen ben of ga doen.. wilt graag diepgaande gesprekken. En weet nu al dat hij echt voor mij wilt gaan en dit nog nooit zo snel heeft gevoeld. Hij is absoluut geen player of iets. Maar het schrikt mij een beetje af eerlijk gezegt hij wilt of ja zo voelt het te graag en dat ben ik niet gewend, hij verwacht ook soms dingen van mij kwa tonen wat ik voel en hoe ik denk. Ik ben wel echt (klote) relaties gewend en dat iemand zo gek op me is niet. Daarom twijfel ik of dit wel normaal is...
Ik ben nu 2 maanden aan het daten met een man. Zijn innerlijk spreekt me erg aan, alleen is hij echt heel gek en verliefd op mij appt me heel veel zegt elke dag hoe gek hij op me is en blij is dat hij me heeft leren kennen..wilt alles weten interesse wat ik aan het doen ben of ga doen.. wilt graag diepgaande gesprekken. En weet nu al dat hij echt voor mij wilt gaan en dit nog nooit zo snel heeft gevoeld. Hij is absoluut geen player of iets. Maar het schrikt mij een beetje af eerlijk gezegt hij wilt of ja zo voelt het te graag en dat ben ik niet gewend, hij verwacht ook soms dingen van mij kwa tonen wat ik voel en hoe ik denk. Ik ben wel echt (klote) relaties gewend en dat iemand zo gek op me is niet. Daarom twijfel ik of dit wel normaal is...
maandag 28 augustus 2017 om 13:52
maandag 28 augustus 2017 om 15:22
Nee hij is echt geen player dat is 1000 procent zeker, hij zegt ook dat hij echt super verliefd op me is en me echt heel leuk vind.. alleen het benauwd me liefst appt hij de hele dag door en dan die diepe gesprekken. Ik heb er al een beetje met gem over gehad maar hij zegt dat hij me juist wilt leren kennen hoe ik ben hoe ik denk en dat kan alleen maar als je diepe gesprekken hebt...
maandag 28 augustus 2017 om 21:10
" Zijn innerlijk spreekt mij erg aan" schrijf je in je openingspost; wat vind je van zijn uiterlijk?
Ik begrijp je wel, heb het met mijn huidige relatie ook zo gehad dat hij mij overspoelde met aandacht, ecards, apps etc. Erg lief maar heel benauwend. Ik zou je willen adviseren het met hem te bespreken, misschien is hij zich er niet zo bewust van, en wil jou laten weten dat je de hele dag in zijn hoofd zit.
Ik begrijp je wel, heb het met mijn huidige relatie ook zo gehad dat hij mij overspoelde met aandacht, ecards, apps etc. Erg lief maar heel benauwend. Ik zou je willen adviseren het met hem te bespreken, misschien is hij zich er niet zo bewust van, en wil jou laten weten dat je de hele dag in zijn hoofd zit.
maandag 28 augustus 2017 om 22:29
Ja heb net met hem gesproken en hij zegt ook dat hij niet raar wilt overkomen maar echt gek op me is en juist als je gek op iemand bent je juist diepgaande gesprekken wilt en juist interesse in iemand wil tonen op elk gebied, en hij soms ook onzeker kan worden omdat ja ik kan wel eens kortaf zijn op de app.
Zijn uiterlijk Uhm normaal zou ik er niet zo op vallen gelijk hij is niet heel lelijk maar ook niet dat ik denk wow
Zijn uiterlijk Uhm normaal zou ik er niet zo op vallen gelijk hij is niet heel lelijk maar ook niet dat ik denk wow
maandag 28 augustus 2017 om 22:56
Ha, ik herken er veel in, ik heb ontzettend lang getwijfeld, ben zeker mn eigen ding blijven doen, en mijn lieve vriend doet dat gelukkig ook. Nog steeds ( we kennen elkaar al ruim 2 jaar) appt, belt, en verrast mij nog steeds veel met van alles. Soms voelt het nog overweldigend met de aandacht die ik krijg. Wij latten wel, misschien dat dat ook scheelt. Ik zou zeggen, geniet er van, blijf nadenken of je hem of de aandacht leuk vindt, en qua uiterlijk dat blijft altijd heel persoonlijk. Mijn lieve vriend zou qua uiterlijk niet de persoon zijn waar ik op zou vallen, maar zijn innerlijk compenseert dat in overvloed.
maandag 28 augustus 2017 om 23:23
Ja Pcies dat heb ik ook, normaal val ik op getinten mannen die aardig problemen hebben blijkt later, hij is gewoon een vol Nederlandse man die erg over zijn gevoel praat en heel open is, wat ik niet gewend ben en ik wil juist een stabiele relatie en iets opbouwen, en wat ik zoek in iemand dat heeft hij maar toch ik voel wel aantrekkingskracht maar als ik bijv ook naar foto's van ons kijk denk ik Mwa kea uiterlijk staan we niet echt bij elkaar en ja normaal zou ik kwa uiterlijk er niet zo op vallen.. maar aan de andere kant ik heb altijd vervelende relaties gehad en hij is een goed persoon
maandag 28 augustus 2017 om 23:30
maandag 28 augustus 2017 om 23:42
Je hebt nu al twijfels bij zijn uiterlijk, dat is in mijn ogen wel een alarmbel. Aantrekkingskracht is enorm belangrijk, en dat moet vanaf hetbegin al wel echt goed zitten. Je kunt iemand z'n karakter geweldig vinden, maar als de aanttekkingskracht mwah is, heb je weinig basis. Ik zou dat eerst voor jezelf op een rijtje zetten.Janne89 schreef: ↑28-08-2017 23:23Ja Pcies dat heb ik ook, normaal val ik op getinten mannen die aardig problemen hebben blijkt later, hij is gewoon een vol Nederlandse man die erg over zijn gevoel praat en heel open is, wat ik niet gewend ben en ik wil juist een stabiele relatie en iets opbouwen, en wat ik zoek in iemand dat heeft hij maar toch ik voel wel aantrekkingskracht maar als ik bijv ook naar foto's van ons kijk denk ik Mwa kea uiterlijk staan we niet echt bij elkaar en ja normaal zou ik kwa uiterlijk er niet zo op vallen.. maar aan de andere kant ik heb altijd vervelende relaties gehad en hij is een goed persoon
dinsdag 29 augustus 2017 om 06:11
dinsdag 29 augustus 2017 om 07:15
dinsdag 29 augustus 2017 om 08:15
Alsof ik mijn eigen situatie lees.. 'normaal' gesproken viel ik als een blok op 'mooiboys' ( wat vaak verkeerd afliep met veel gedoe en gezeik) veel verdriet mee gehad. en nu is er een man ( 9 jaar ouder) die qua innerlijk zo stabiel en fijn is om mee te zijn. Qua uiterlijk ook niet waar ik op straat mijn hoofd voor omdraai maar gevoelens heb ik zeker wel. En hij wil helemaal voor mij gaan, daar waar ik dus twijfel. Omdat ik deze keer dus niet smoor verliefd ben.. zit er zo erg mee. Ook omdat ik niet begrijp dat hij zo overtuigd is van me. Voel van alles maar echt die verliefdheid niet. Maar wb innerlijk wist ik niet dat deze nog bestaan! Haha. En toch kan ik hem niet uit Mn hoofd zetten. Maar dat hoteldebotel heb ik dus niet. Voelt oneerlijk naar hem omdat hij dat wel bij mij heeft.
Dus ik lees mee. Kom er ook niet uit.
Dus ik lees mee. Kom er ook niet uit.
dinsdag 29 augustus 2017 om 09:41
Ik denk dat je jezelf gewoon de volgende twee vragen moet stellen :Janne89 schreef: ↑29-08-2017 07:15Ik voel wel aantrekkingskracht maar niet zoveel als normaal, hij heeft wel relaties gehad en een lange van bijna 6 jaar. Maar in het begin zat ik hier niet mee en nu ineens wel dus ligt het dan aan mij? Normaal heb ik best mooi boys gehad met een rot karakter van die popie Jopies
* Hebben jullie het leuk samen, zoals leuke dingen doen samen maar ook diepgaande gesprekken ?
* Is er erotische aantrekkingskracht van beide kanten ?
Als je beide vragen met ja kunt beantwoorden dan zie ik geen probleem. Anders tijd voor een goed gesprek.