uit elkaar...
vrijdag 27 mei 2011 om 12:28
Het ging niet meer, de koek was op, na weken van praten zijn vriend en ik nu exen van elkaar geworden.
Mijn gevoel schiet van links naar rechts, heb ik hier wel goed aan gedaan?
Ik maak me zorgen, over hem, over mij, over de toekomst, ex is ontzettend verdrietig, dit is niet wat hij wilde.
En ik leek zo zeker van mezelf, maar nu het eenmaal zover is twijfel ik ontzettend...
Wat ik hiermee wil? Even mijn gevoel delen.
en heel misschien iemand die dit heeft doorgemaakt en kan vertellen hoe het bij haar is gegaan?
Mijn gevoel schiet van links naar rechts, heb ik hier wel goed aan gedaan?
Ik maak me zorgen, over hem, over mij, over de toekomst, ex is ontzettend verdrietig, dit is niet wat hij wilde.
En ik leek zo zeker van mezelf, maar nu het eenmaal zover is twijfel ik ontzettend...
Wat ik hiermee wil? Even mijn gevoel delen.
en heel misschien iemand die dit heeft doorgemaakt en kan vertellen hoe het bij haar is gegaan?
vrijdag 27 mei 2011 om 12:49
Wat Nina zegt. En ik zou hem ook absoluut niet zeggen dat je hem mist of twijfelt ofzo, daar zou hij helemaal gek van worden. Denk ff rustig 4 weken erover na, daarna heb je genoeg tijd gehad om te kijken wat je echt voelt en wilt.
Ik heb ook zoiets gehad toen ik het uitmaakte, en daarna mistte ik de aandacht en de gewoontes die we hadden een beetje, waardoor ik dacht nog wat te voelen. Dat bleek niet zo te zijn, dus heb ik afstand genomen en toen kwam ik erachter wat ik echt voelde.
Ik heb ook zoiets gehad toen ik het uitmaakte, en daarna mistte ik de aandacht en de gewoontes die we hadden een beetje, waardoor ik dacht nog wat te voelen. Dat bleek niet zo te zijn, dus heb ik afstand genomen en toen kwam ik erachter wat ik echt voelde.
vrijdag 27 mei 2011 om 12:53
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties.
Dat midweekje weg komt zeker goed. Daar ben ik niet bang voor...
Jullie hebben vast gelijk, ik moet afstand nemen en was al helemaal niet van plan hem te laten weten dat ik hem mis, wil hem niet nog meer pijn doen, dat heb ik nu al genoeg gedaan denk ik zo.
Dat midweekje weg komt zeker goed. Daar ben ik niet bang voor...
Jullie hebben vast gelijk, ik moet afstand nemen en was al helemaal niet van plan hem te laten weten dat ik hem mis, wil hem niet nog meer pijn doen, dat heb ik nu al genoeg gedaan denk ik zo.
vrijdag 27 mei 2011 om 14:37
Ookal ben jij degene die het heeft uitgemaakt, toch mag je verdriet hebben. Het zou raar zijn als je dat niet hebt, want jullie hebben wel iets moois gedeeld, hoewel het nu voorbij is. Dus sta jezelf toe om het verdriet te voelen.
Helaas kan jij nu niet degene zijn die je ex troost. Daarvoor moet hij bij zijn vrienden of zijn familie zijn. Hij is gekwetst en verdrietig en misschien boos op jou. Als jij degene bent die hem troost, is dat heel dubbel. Hij kan zijn gevoelens dan niet verwerken. En kan hij dus geen afstand nemen om er overheen te komen.
Mijn advies: Laat je leiden door je eigen gevoel. Niet door gevoelens van of voor je vriend. Medelijden is een slechte reden om bij iemand te zijn.
Helaas kan jij nu niet degene zijn die je ex troost. Daarvoor moet hij bij zijn vrienden of zijn familie zijn. Hij is gekwetst en verdrietig en misschien boos op jou. Als jij degene bent die hem troost, is dat heel dubbel. Hij kan zijn gevoelens dan niet verwerken. En kan hij dus geen afstand nemen om er overheen te komen.
Mijn advies: Laat je leiden door je eigen gevoel. Niet door gevoelens van of voor je vriend. Medelijden is een slechte reden om bij iemand te zijn.
vrijdag 27 mei 2011 om 18:35
Dank jullie wel voor jullie reacties!
Was even winkelen om mijn gedachten te verzetten.
@ Nova: Mijn ex en ik hadden geen kinderen, gelukkig, had mijn kinderen niet aan willen doen wat mijn ouders mij hebben aangedaan, ooit...
@ isadoro: erg verhelderend om jouw stukje te lezen.
ga hier zeker aan denken!
X Sam
Was even winkelen om mijn gedachten te verzetten.
@ Nova: Mijn ex en ik hadden geen kinderen, gelukkig, had mijn kinderen niet aan willen doen wat mijn ouders mij hebben aangedaan, ooit...
@ isadoro: erg verhelderend om jouw stukje te lezen.
ga hier zeker aan denken!
X Sam