Uit het sekshokje raken?

06-11-2021 15:40 22 berichten
Hallo! Mijn naam is Fleur, 35 jaar. Onlangs heb ik een man leren kennen waarmee ik enkele malen seks heb gehad. Dit was zeer bewust, ik had geen interesse in een relatie met hem. We hadden ook uitgesproken dat dit niet de bedoeling was. Nu bleef die man me vaker en vaker app’en en aandacht vragen. Tot het irritante toe… Ik hield de boot wat af waardoor hij meer en meer gefrustreerd raakte. Heb nogmaals gevraagd wat hij nu eigenlijk wou? Bleek dat hij me toch aan het screenen was voor een relatie, maar dat het niets zou worden omdat de weg niet open lag, hij zou dan in een negatieve spiraal terechtkomen (ik stelde me ook niet echt open, want ik dacht: enkel seks). Ik was tamelijk overdonderd toen hij dat zei. Ik wil wel een relatie, alleen wou ik dat niet op dat moment met die man. Nu heeft hij wel punten waar ik verliefd op zou kunnen worden en ik heb het gevoel dat ik nu meer kan openstaan voor hem dan een tijdje terug. Dit heb ik hem verteld, maar zijn besluit was al gemaakt. Ik heb het gevoel dat hij me voor een voldongen feit heeft gezet. Ik heb hem gevraagd elkaar met rust te laten aangezien we andere dingen willen. Hij heeft dit geaccepteerd. Jammer hoe dit allemaal gegaan is… Nu heb ik de raad nodig van enkele mannen :-D Zit ik voor eeuwig en altijd in het sekshokje bij die man of valt dit nog goed te komen na een tijdlang geen contact?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen man; maar ik zou zeggen geen hand vol, maar een land vol. Zolang hij niet de laatste man op aarde is zou ik er geen aandacht/hoop meer in steken. Als het in het begin al zo een gedoe is…
Als je geen interesse hebt in een relatie dan is dat toch helemaal niet erg n
Pfff. Wat een gedoe. Je hebt, hopelijk lekker gesext en nou kan je niet meer uit het sexhokje komen? Want mannen hebben een informatie kanaal waar alleen zij toegang tot hebben en iedereen die ooit lekker heeft gesext kan nooit meer een relatie krijgen?

Jij wil geen relatie met deze gozer. Dat lijkt me een heel wijs besluit gezien zijn aparte manier van doen.

Prima

Wat is nu het probleem?
Fleurvdb491 schreef:
06-11-2021 15:40
Nu bleef die man me vaker en vaker app’en en aandacht vragen. Tot het irritante toe…
Op de telefoons van tegenwoordig kan je een nummer blokkeren. Echt heel handig
Hij komt in negatieve spiraal…waarom heb je daar zin in?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je raakte pas geïnteresseerd in hem toen hij vertelde gevoelens voor je te krijgen, en zelfs dan klink je nog best zuinig: hij heeft punten waar je verliefd op zou kunnen worden.

Lijkt me niet dat je de liefde van je leven hebt laten lopen (als zoiets al bestaat), waarom maak je er je nog druk om?
Wat eten we vanavond?
Een beetje verwarrend hoor. Jij wilde nadrukkelijk alleen seks, en je dacht dat hij dat ook wilde. Maar hij wilde een relatie, jij hapte niet genoeg en vond het zelfs irritant, en nu wil hij geen relatie meer, maar jij misschien wel??? :@@:
Als je echt alsnog een relatie met hem zou willen moet je hem de kans/gelegenheid geven weer verliefd op jou te worden.
Zou het zo kunnen zijn dat hij je vanaf het begin al leuker vond dan "alleen maar voor de seks", maar dit niet heeft uitgesproken naar jou – want: "dan in ieder geval seks met een leuke vrouw"?

Ik heb het zelf ook wel meegemaakt, allebei uitgesproken dat we niet op zoek waren naar een relatie, maar ik had de signalen waaruit ik kon opmaken dat ze stiekem toch meer wilde niet moeten negeren. Het gebeurt.

Dat hij op een gegeven moment de grens trekt is in dat geval begrijpelijk, want hij voorziet een situatie waarin hij gekwetst zal worden, ook mannen kunnen dat hebben. ;)

Als je echt het idee hebt dat dit toekomst kan hebben, dan kun je open kaart spelen. Maar in je verhaal schemert nog niet echt door dat "dit hem is".
Ik snap het ook niet. Hij wilde toch een relatie met je nadat jullie seks hadden gehad? Dus dan is er toch geen "sekshokje" ? En hoezo zou hij in een negatieve spiraal komen, wat bedoelt ie daarmee?
Jufjoke schreef:
06-11-2021 17:12
Een beetje verwarrend hoor. Jij wilde nadrukkelijk alleen seks, en je dacht dat hij dat ook wilde. Maar hij wilde een relatie, jij hapte niet genoeg en vond het zelfs irritant, en nu wil hij geen relatie meer, maar jij misschien wel??? :@@:
Zo ging dat bij ons ook in de tweede van de middelbare. Alleen dan met zoenen ipv seks.

To, laat die man met rust.
Hoe lang is het geleden dan?
Jufjoke schreef:
06-11-2021 17:12
Juist omdat hij niet (meer) wil wil zij weer wel. Want Fleur houdt van Drama, denk ik
Hij was je aan het screenen voor een relatie? Door jou op het irritante af te appen. Waarbij hij vervolgens gefrustreerd raakte. En nu wil jij hem omdat hij punten heeft die je leuk zou kunnen vinden.

Ik snap het niet. Hoezo ben je niet volledig afgeknapt op het screenen en appen, waarbij je feitelijk tot lijdend voorwerp gedegradeerd en vervolgens afgeserveerd bent? Vind je dat sexy?
Wat is daar nou leuk aan? Hij loopt irritant zich op te dringen, jij ketst het af, en nou heb je je kans bekeken…, volgens hem. Tja, lekker laten.
Nou wil ik ook een sekshokje! (Wat is dat nou voor ‘n begrip?)
anoniem_320445 wijzigde dit bericht op 06-11-2021 17:42
1.56% gewijzigd
Weet je zeker dat je 35 bent?
NO-seven schreef:
06-11-2021 17:41
Nou wil ik ook een sekshokje! (Wat is dat nou voor ‘n begrip?)
Die staan bij ons in de stad op de afwerkplaats.
Ze is toch al uit het sekshokje?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind het meer klinken alsof hij vooral blij was ergens makkelijk seks te krijgen en je daardoor enthousiast appt, ook omdat je de boot afhield. Dat 'ik wil een relatie' verhaal klinkt verzonnen toen hij wat moest vertellen, zeker omdat hij het meteen weer afzwakt.

Screnen voor een relatie door veel te appen? In een negatieve spiraal terechtkomen? Zijn besluit was al gemaakt?

Neeee die wilde geen relatie. Wat een gezwets.
Je wilde niet, waarom is dat nu veranderd dan? :huh:
Ik lees de post en denk..serieus? Je voelt je gewoon afgewezen en dus wil je nu bewijzen dat je wel relatie materiaal bent? Vind dat die man niks verkeerds doet eigenlijk.

Je wilt alsnog de aandacht die je zelf afwees.

Je doet moeilijk en hebt jezelf in dat sexhokje geplaatst.

Ik zou daar als man ook niet meer in investeren. Weten wat je wilt is aantrekkelijk en betrouwbaar.

Hij wist het jij niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven