Uitmaken??

10-01-2010 12:32 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik heb wat advies van jullie nodig!

Ik woon nu 9 mnden samen met mijn vriend.

We kennen elkaar nu 3 jaar en zijn een jaar samen.

In het begin ging alles goed en was k echt smoorverliefd op hem.

Ik dacht dat ik de 'ware' had gevonden!

Na ong 3 mnd begonnen de ruzie's al over van alles en nog wat.

Geen contact met andere mannen, foto's van mijn vrienden verscheuren, hyves, beste vriendin enz enz..

Toch zijn we gaan samen wonen!

Mooi groot huis.. Maar daar begon het erger te worden.

Ons huis moet nog ingericht worden ivm eerste x op onszelf wonen.

(hij woonde eerst bij mij! toen woonde ik nog op kamers!)

De ruzies worden erger hij haat mijn beste vriendin.

Wil dat ik geen contact heb met andere mannen.

En tegenwoordig begint hij ook over mijn familie,

Telkens als we ruzie hebben heeft hij losse handjes.

Elke ruzie is mijn schuld!de ruzies gaan nu alleen nog maar over de spullen die nog bbesteld moeten worden voor het huis.

Hij doet helemaal niks en ik moet maar allles regelen.

En als het niet gaat zoals hij dat wil krijgen we weer ruzie en begint hij weer met zijn losse handjes te wapperen!

ik ben het helemaal zat met hem!

Toch hou ik van hem en hoop ik altijd dat alles weer goedkomt.

Maar t is een kleine kans,

Ik wil vertrekken maar weet niet zo goed wat ik moet doen.

(wil niet naar mijn ouders!)

heeft iemand een tip voor me?
Samengevat:

- Hij heeft losse handen.

- Hij haat jouw beste vriendin, verscheurt zelfs haar foto?

- Je mag geen contact met andere mannen; het komt op me over dat je met niemand contact mag.

- Hij verscheurt foto's van je vrienden.

- Jij krijgt de schuld van alles.

- Na 3 maanden begonnen de ruzies al.

Kortom: je zit al 3 jaar in deze situatie. Met de hoop dat alles nog goedkomt? Ik denk ook dat je hier weg moet; misschien naar jouw vriendin?

Ik schat zo in dat je je heel alleen en onzeker voelt nu en ik ben bang dat dat alleen maar erger gaat worden als je in deze relatie blijft zitten.
tja2 wijzigde dit bericht op 10-01-2010 13:06
Reden: typfout
% gewijzigd
O, jullie hebben 1 jaar een relatie. Sorry, verkeerd begrepen uit het openingsbericht.
.
Als je hem niet het huis uit wil/kan zetten, dan zeg ik; Pak je spullen en ga daar weg!!!

Bijvoorbeeld naar je beste vriendin! Daar kan je vast wel even tijdelijk intrekken. Desnoods op de bank.
waarom hou je van iemand:

- die losse handjes heeft

- die je beste vriendin haat

- die 'nu ook al over je familie begint'

- die alles aan jou overlaat, jou alles laat regelen en zelf niks doet

- waarmee je al vanaf de 3e maand na het samenwonen continu ruzie hebt

- waarbij je het helemaal zat bent

Misschien kun je even een antwoord geven op die vraag (vragen)? Dan wordt het mss een beeeetje duidelijk voor alle mensen hier (en hopenlijk voor jou ook!!)

Als je er geen antwoord op weet dan heb ik wel een advies voor jou: nu nog je spullen pakken en vertrekken. Naar je ouders, naar een vriendin, maakt niet uit waarnaartoe. Nu zit je nog niet aan hem vast, maar wat als er ooit kinderen komen? Zet nu de stap!

Succes!
Je kunt ook contact opnemen met het Steunpunt Huiselijk Geweld: 0900 126 26 26. Zij kunnen je ook helpen en adviseren, desnoods ook anoniem.

Het lijkt me nu prioriteit nr. 1 om je relatie te beëindigen. Hoe sneller hoe beter. Wanneer je niet naar je ouders kunt, heb je vrienden waar je terecht kunt? Kun je achter zijn rug om op zoek gaan naar een kamer (makkelijker te vinden dan een woning) ? En dan wanneer je dat gevonden hebt, weggaan?
Huur een caravan of huisje,maar zorg dat je daar weg bent!
Als je echt bij hem weg wil, is er vast wel (tijdelijke) woonruimte te regelen: een kamer bij een vriendin, oppassen op een huis waarvan de bewoners een tijdje reizen, een zomerhuisje... weet ik veel wat.

Het is achteraf gepraat, maar als je na 3 maanden samen zijn al ruzies over van alles en nog wat hebt en je geen contact mag hebben met andere mannen, foto's worden verscheurd etc, dan was het misschien wijs geweest om eerst nog aan jullie relatie te werken/na te denken over je relatie voordat je ging samenwonen.

Om te denken dat het nu nog wel goed komt, is een beetje je kop in het zand steken. Hij heeft losse handjes, dat zou al reden 1 moeten zijn om weg te gaan.

Wat anderen ook al vragen: is het een koophuis? Huurhuis? op wiens naam staat het? Kun je het alleen betalen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wanneer wil je het dan wel uitmaken/stop je met van hem 'te houden'? Als je in het ziekenhuis ligt en geen contact meer hebt met familie en vrienden??
Hij is een heel gevaarlijke man,ik heb er helaas ervaring mee.Hij isoleert je van je familie en vrienden,maakt je (nog) afhankelijker van hem als nu,en ondertussen gaat het geweld van kwaad naar erger.Zo erg dat je over een tijdje het gevoel hebt dat het je eigen schuld is dat hij je slaat......en je ook niet weg kan,want je hebt niemand meer,behalve hem.....

Heel heel ongezonde situatie dit!
uitmaken en wegwezen is wel een beetje kort door de bocht,

Je vader was agressief tegen je, en toch zoek je een man op die dat ook doet. komt veel voor..

Maar, denk wel even goed bij jezelf na

wil je echt verder met deze man? is hij de ware voor je, wil je voor jullie bestaan vechten?

dan is het tijd om hulp te zoeken, Wees er niet bang voor dat hij de pan uitflipt als je hulp zoekt, maar durf die stap te zetten.

als jullie er samen voor willen vechten moeten jullie dat doen, maar met zn twee kom je er niet uit
Run, run, run,

Dit komt niet goed.

Eens losse handen, altijd losse handen.

Spreek helaas uit ervaring.

Verknal je toekomst niet.

Ga maar gauw weg daar!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Je hebt recht op een eigen sociaal leven en vrienden en niet alleen je vriend!

Vertel hem dit en wil hij dat je alleen hem ziet weg wezen voor hij je dadelijk aan huis bindt.

Moet je toch niet willen
Ik las over de losse handen heen maar weg wezen nu kan het nog wat als je kinderen krijgt bescherm jezelf je verdient zoveel beter.

En die losse handen worden dadelijk ziekenhuis bezoekjes je gaat het voor hem goed praten hij bedoelt het niet zo hij houd van me misschien wel maar niemand heeft het recht om jou te slaan kies voorjezelf dan maar even trg naar je ouders

Weet hoe jeje voelt en wens je heel veel sterkte
losse handjes = direct weg
Slaan=Gaan!!!!!
Hem er uit zetten. Niet weg gaan als het (deels) jouw eigen huis betreft. Vraag je ouders hulp bij het garant staan voor de hypotheek zodat jij het huis kunt behouden en laat hem maar heel snel oprotten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven