uitspraak van vriend

23-07-2011 21:28 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Had het met mijn vriend over vreemdgaan, hij gaat vanavond uit, geen punt. Vraag dan wel voor de gein van je gedraagt je wel toch?!

Onze relatie loopt niet helemaal soepel, wil verder niet hierop ingaan. Toen ik vroeg van je zou toch niet vreemdgaan? Zei hij nee zolang ik met jou omga doe ik dat niet, daarvoor hou ik teveel van je.

Geeft me geen lekker gevoel die uitspraak, komt over als het gaat binnenkort of later uit en tot die tijd gedraag ik me wel.

Overdrijf ik of leg ik op alle slakken zout?
Wat een gezever zeg!

Had die vriend het anders verwoord, dan was het ook niet goed geweest. Je kunt natuurlijk ook dingen zoeken zodat je je eigen onzekerheid kunt blijven aanwakkeren
Oke ik sluit me aan bij Kier. Je stelt je aan en je zevert.

Hij zegt niet vreemd te gaan, dus heb jij hem maar te vertrouwen, zo niet dan zit er een heleboel niet goed in je relatie.

En idd niks zo onaantrekkelijk als een vrouw die zo onzeker is als jij.
quote:rogue_25 schreef op 30 juli 2011 @ 11:46:

Oke ik sluit me aan bij Kier. Je stelt je aan en je zevert.

Hij zegt niet vreemd te gaan, dus heb jij hem maar te vertrouwen, zo niet dan zit er een heleboel niet goed in je relatie.

En idd niks zo onaantrekkelijk als een vrouw die zo onzeker is als jij.

Is toch ook niet normaal dat ze even zegt voor hij weggaat: 'en je gedraagt je wel he' . Zegt die knul/man dat ie zich zeker gedraagt en niet vreemdgaat omdat hij bij haar is (want dat zegt ie eigenlijk), is het weer niet goed.

Zou het wel goed geweest zijn wanneer ie had gezegd? Ik gedraag me altijd, stel mezelf netjes voor, voor ik een ander ga versieren?

Wanneer mij dat gevraagd zou worden, zou ik niet eens antwoorden en line recta de deur zijn uitgelopen.

Gigantisch gebrek aan vertrouwen laat TO zien. Leuk zo'n relatie!
Ja idd, TO je bent zijn moeder niet!

Je gedraagt je wel zeg je toch niet tegen je vriend?
Ik had naar aanleiding van dit topic een vrij heftig gesprek met mijn vriend.

Ik las de OP voor en zei letterlijk tegen mijn vriend dat ik vond dat TO zich aanstelde. Mijn vriend ging hier op in en zag het anders.

Hij vindt dat de opmerking van vriend van TO overkomt alsof hij het misschien wel zou willen maar niet zou doen omdat hij van haar houdt. Dus meer uit schuldgevoel niet vreemd zou gaan. Hij vindt dat je daar anders in hoort te staan als je gek op iemand bent.

Was vrij heftig gesprek maar hij heeft mijn kijk hierop wel een beetje veranderd.

Verder zou ik zelf zoiets niet vragen aan mijn vriend voordat hij uit zou gaan. Ik vind zelf dat er al iets niet helemaal klopt in je relatie als je dat moet gaan vragen.
Als je relatie niet goed is, komen dit soort opmerkingen niet lekker aan. Ik begrijp wel dat het geen wenselijk antwoord is.

Ik heb ook ooit een vriend gehad waarbij het niet lekker liep (hoewel ik me dat zelf pas achteraf realiseerde). Hij had een cadeautje gekocht voor onze zoveel tijd samen dag en gaf het 1,5 maand ervoor. Leuk zou je zeggen, dat vond ik opzich ook wel. Hij zei erbij: en nu maar hopen dat het geen ongeluk brengt dat we iets vieren wat er nog niet is. Ik vond dat een hele rare opmerking, bleef me altijd bij (huh is er dan sprake dat het fout zou kunnen gaan?). En idd na 2 maanden heeft hij het toen uitgemaakt. Het gaf weer waar hij over dacht.

Maar goed, je kan wel op elke slak zout leggen en achter elk woord iets zoeken, dat heeft geen zin. Misschien geeft het idd wel aan dat het nu even niet super lekker loopt (dat voor eeuwig niet een garantie is, dat is het nooit trouwens), maar door hier te panisch op te reageren wordt het niet beter. Dat maakt het gespannen en niet veel leuker. Misschien kan je beter investeren in de relatie en leuke dingen met elkaar doen.
De vraag niet stellen als je het antwoord niet kan hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven