Uitzwaai cadeau

25-09-2018 15:51 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal
anoniem_376611 wijzigde dit bericht op 05-12-2018 14:25
95.09% gewijzigd
Een pakje condooms, voor de zekerheid.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Een plaktattoo met jouw naam in een hartje :mrgreen:
Lach hard, duik diep, kom terug..
Ik zal wel niet romantisch zijn, maar voor een weekje vakantie zou ik niks aan een scharrel geven. Waarom zou je dat doen?
Een goeden kettinkje met jouw naam in schuine letters. Dan heeft hij je altijd bij zich.
Those who don’t believe in magic will never find it
Waar gaat ie heen? Als hij 2 uur in een vliegtuig zit zou ik geen boek geven want dat is niet echt een tijdsbestek om ff lekker een boek te lezen. Aangezien het nog een scharrel is en hij maar een weekje gaat zou ik het echt heel luchtig houden. Een zak met hartjessnoepjes voor onderweg ofzo.
Ik weet het niet maar vind het ook heel raar om voor een scharrel een cadeautje te kopen omdat hij een week weg gaat...
Heb ik voor mijn man nog nooit gedaan als hij weg ging voor werk (hij laat overigens dan wel vaker bloemen bezorgen of neemt een cadeautje mee terug)
Ik heb trouwens even snel op bol.com gekeken en de boeken van Diana Ross zijn nou niet echt luchtig te noemen ;-D
Sunny-in-Perth schreef:
25-09-2018 16:29
Ik weet het niet maar vind het ook heel raar om voor een scharrel een cadeautje te kopen omdat hij een week weg gaat...
Heb ik voor mijn man nog nooit gedaan als hij weg ging voor werk (hij laat overigens dan wel vaker bloemen bezorgen of neemt een cadeautje mee terug)
Ik vind ook dat hij idd iets mee moet nemen :P
Scharrel? Geef hem een blowjob.
Voor je uitzwaaicadeau hebt gespeld is hij alweer terug.
In ieder geval geen cocaïne meegeven...
zonnebrand spray, dan hoeft ie niet ingesmeerd te worden door dames in bikini

(sorry ik kan wat jaloers uit de hoek komen soms)
Lorem Ipsum
Dubbel bericht.
anoniem_376611 wijzigde dit bericht op 25-09-2018 17:39
95.30% gewijzigd
Bedankt voor de reacties! Ik heb om een paar hard moeten lachen🤭.

Misschien is het iets te overdreven en komt het door de vlinders. Echter heb ik mijn vriendinnen ook wel eens cadeautjes of een kaartje meegeven. Hij gaat naar spanje met familie en we gaan vanavond samen eten. Een zak hartensnoepjes vind ik wel leuk om te geven.
Verstop drugs in zijn koffer (Pablo Escobar).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven