Unhappy single? Samen delen we ons verhaal hier in deel 2!

01-11-2019 03:17 1913 berichten
Wegens succes (helaas veel unhappy singles) hier een nieuw topic! Deel je verdrietige, boze, eenzame, wanhopige, blije, grappige belevenissen hier als je unhappy single bent. Wees welkom.

Zoals sommigen al weten ben ik al vele jaren lang single en heb ik dat erg lastig gevonden, die wens naar een relatie is groot. Nu is het zo dat ik inmiddels al een tijdje met iemand date via Tinder en er meerdere eerdere posters zijn afgehaakt in dit topic, soms tijdelijk, omdat ze een relatie vonden. Dus... hierbij ook direct een hart onder de riem voor mensen die het niet meer zien gebeuren, de liefde.
Voel je vrij om natuurlijk je teleurstellingen te delen. Ik heb vaak gedacht dat het niet meer ging gebeuren en weet dat nu ook nog steeds niet goed, nu het zo vers is. Alsof ik pech had. En mensen, of jijzelf, zich afvragen wat je 'fout' doet, alsof het zo simpel is.

Link oude topic:
relaties/unhappy-single-samen-zijn-we-h ... 425542/121
Alle reacties Link kopieren
It-is-joysjuhhh schreef:
19-01-2020 23:56

Hier gaat het goed. Net weekendje weg geboekt, of nou ja dat hadden we gedaan maar het bleek carnaval dat weekend. Dus nu ergens in het noorden geboekt! Onze communicatie kon soms wat opener, maar dat gaat wel steeds beter nu we elkaar langer kennen en het spannende er wat af gaat.
Klinkt ook goed!
Alle reacties Link kopieren
We gaan een noordelijke stad (Leeuwarden) bezoeken, maar het hotel/b&b met ontbijt is 5 km afgelegen in gebied met meer weiland en natuur. Even naar het strand is qua rijtijd een optie denk ik. Wandelingetje. Stad bekijken, uit eten, enneh dan is het weekend vast weer om helaas, haha.
It-is-joysjuhhh schreef:
20-01-2020 18:44
We gaan een noordelijke stad (Leeuwarden) bezoeken, maar het hotel/b&b met ontbijt is 5 km afgelegen in gebied met meer weiland en natuur. Even naar het strand is qua rijtijd een optie denk ik. Wandelingetje. Stad bekijken, uit eten, enneh dan is het weekend vast weer om helaas, haha.
Vermoedelijk dus ook een kleine roadtrip, samen in de auto :)

Leuk Leeuwarden! Ik ben er nog nooit geweest, maar tourist in eigen land spelen vinden wij erg leuk. Lekker genieten van elkaar en de natuur dus :flirting:
Leuk dat jullie een weekendje weg hebben geboekt Johsjuh en Lovestar. Fijn om succesverhalen te lezen.
Ik had vandaag een leuk kort gesprekje met een single vrouw via een game. Helaas niet uit de buurt, tenzij zuid-oost Europa dat tegenwoordig is ;)

Toch even een goeie afsluiter van de avond!
Alle reacties Link kopieren
Yes. A roadtrip 8-) .
Muziekje aan, door landschappen rijden, kletsen, stil zijn, meezingen, swingen, hapje eten onderweg...

Vorig jaar met vriendin geroadtript door Polen, Litouwen en Letland. Oja en Hamburg. Erg gaaf. Véél gezongen.
Vandaag een best gezellige spellen-dag gehad met wat kennissen, maar een uur nadat ik thuiskwam werk ik ineens heel onrustig. Een gevoel alsof ik bedreigd word of zoiets, haast een angstaanval. Geen idee waar dat plotseling vandaan komt of hoe ik er weer vanaf kom (dan behalvehopelijk door een nachtje slapen straks).

Verder gaat het eigenlijk best oke, ik heb zelfs het idee dat twee vrouwen me wel eens leuk zouden kunnen vinden. Helaas woont eentje in een heel ander land (ken haar via een computerspel) en is een ander een collega, wat ook wel eens voor complicaties zou kunnen zorgen o_o

Het zou best fijn zijn als ik weer eens een paar weken gewoon zonder kopzorgen normaal in mijn vel zat :-?
It-is-joysjuhhh schreef:
21-01-2020 22:49
Yes. A roadtrip 8-) .
Muziekje aan, door landschappen rijden, kletsen, stil zijn, meezingen, swingen, hapje eten onderweg...

Vorig jaar met vriendin geroadtript door Polen, Litouwen en Letland. Oja en Hamburg. Erg gaaf. Véél gezongen.
Te gek!
Hoe is het nu, Sheldon? Ik was gisteren bij mijn moeder, maar extreem moe. Toen ik na thuiskomst een uurtje wilde gaan slapen werd ik misselijk, wat weer uitmondde in een buikgriep. Dus ik lig nu op de bank. Voordeel is weinig kopzorgen omdat m'n hoofd te wazig is 😂
Alle reacties Link kopieren
Ben ook benieuwd of jij je vandaag beter voelt Sheldon. Is iemand ooit volledig zonder zorgen? Zolang het niets ernstig is...
Die 2 vrouwen klinken beide inderdaad niet handig.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik weer in de fase van unhappy single ben beland.. vervelend. Nu mijn laatste date minder enthousiasme toont gaat er weer van alles door mijn hoofd.
@coolpack2 en Attraverso : gelukkig weer goed. Eerst nog even wat online gekletst en toen op tijd gaan slapen. Nog steeds geen idee waar dat gevoel nou vandaan kwam.

Vandaag een dagje genikst, komende week wordt al druk genoeg :)
Alle reacties Link kopieren
Gevoel is niet per se rationeel, het is er. Stom natuurlijk als je je rot voelt.
Collega, tja, niet handig, maar genoeg huwelijken vanuit collegialiteit geboren 😉. Met hiërarchisch verschillende posities echter vaak not done.
Ik durfde het meestal ook niet hoor, maar heb maar een enkele keer een collega enigszins leuk gevonden.

Oja en sterkte Coolpack.

@Gelukkigworden: is het iemand waar je een toekomst mee zou zien?
Alle reacties Link kopieren
Lovestar schreef:
20-01-2020 12:09
*
Oh ik zag een paar dagen terug 'mijn seks is stuk' op tv. Vond het een mooie docu. Iedereen die meedeed was heel open in hun verhaal. Het gesprek met haar moeder zeg, weet niet of veel mensen zo'n gesprek kunnen hebben. Tim Hofman vind ik tof als interviewer en nu in het gesprek met Lize. Met een mooi resultaat voor Lize denk ik.

Voor mij ik merk dat ik wel kan nadenken over dingen. Dat is soms wat belemmerend als ik de nadruk leg op hoe het mis kan gaan.

Voor je vraag hoe anderen hun proces vs hoe het hoort, leuke vraag, hopelijk geeft dit antwoord.
Maar ik heb niet het idee dat ik word gehinderd door hoe het moet gaan. Waar ik me op wil richten is dat het voor ons beiden fijn is en 'klopt'. Want wij hebben de relatie, die anderen niet. Nu vergelijk ik mezelf door de jaren heen. Dan probeer ik na te gaan hoe ik dingen deed toen ik net begon te daten dan wel eerste relatie had, of toen ik begin 20 was of nog daarna. Ik heb moeite gedaan om woorden te vinden voor
wat ik voel of merk of denk te zien, omdat ik dat soms lastig vond. Dat ik dat nu denk te kunnen en denk te kunnen toepassen en gelukkig ook teruggehoord zelfs zonder dat ik het vroeg geeft me wel vertrouwen. Ik denk dat ik eerlijk ben over mezelf in wat ik lastig vind en wat niet met het idee dat het anders toch uitkomt maar dat ik wel hoge eisen stel aan mezelf waar ik soms denk dat dat niet hoeft. Die balans wil ik nog vinden. Ik denk dat als ik nu zou
gaan daten en dat uit zou bloeien in een relatie ik het fijn zou vinden als we van elkaar weten dat we niet verder kijken en we vertrouwen hebben in elkaar. Dan denk ik dat ik meer kan vertrouwen 'mijn deel' van de relatie en zo minder
belemmerend hoge eisen aan mezelf stel.
Ik vergelijk niet zozeer vorige partners onderling maar kan wel bedenken dat zij zo lief was, zij zo spontaan, zij zo'n grappig gevoel voor humor had bijvoorbeeld. Zulke dingen zie ik en zeg ik tegen de mensen om wie het gaat.

Zoals ik je lees gaat het je goed, niet alleen omdat je het zegt maar ook hoe je dingen aanpakt en dat je er blij van wordt en dingen plant en hoop hebt voor de toekomst met deze man. Mooi te lezen Lovestar!

*weet niet wat handig is, de hele tekst quoten of een link plaatsen. :-$ Hier is een link:
viewtopic.php?f=1&t=451953&p=30873791&start=#p30873791
@Camper
Hoe gaat het nu met je? Al wat meer nieuws over je baan?
Mooie reflectie op jouw eigen proces Madam. Ook dat je goed bij jezelf kan blijven.
Ook even gedag zeggen tussendoor. Ik ben even flink onder gedoken emotioneel..heb dry januari gedaan, merk er helemaal niks van, niet fitter, niet beter slapen, niet afgevallen, maar goed..schijnt gezond te zijn. Scheiding is intussen rond, huis gaat over een week te koop.. Alvast weekje landal geboekt met de kinderen voor in de voorjaarsvakantie.

En dan toch tussendoor maar weer Tinder aangeslingerd, met succes, dat zeker, 22 matches in een dag..ok..foto's met baard lijkt dus inderdaad beter te werken dan zonder..of dat of januari is tindermaand...
Van die 22 reageert overigens dan weer meer dan de helft niet (zo ver tenminste..misschien sta ik in de wachtrij..wonderlijk fenomeen toch..en meer dan de helft die wel reageert is of raar, of niet leuk, of woont te ver weg. Maar heb toch ook een contact wat nog wel veelbelovend is..nog niet in het echt ontmoet dus kan tegenvallen.
Wat rot Tom dat je niet de resultaten heb van wat je verwacht heb van dry january. Een maandje geen alcohol is sowieso goed voor je. Voor wat het waard is, vind ik het wel super goed van/voor je! :cheer2:

Kan het zijn dat nu de scheiding rond is, dat het wat emotioneels is? Zo'n na de feestdagen dip kan ook. Ik was/ben in januari qua gemoedstoestand wat minder.
Goeieavond, even weer wat leven in dit topic brengen want het is hier zo rustig de laatste week!

En meteen met de deur in huis vallend: ik ben alweer aan het daten :O
Anderhalve week geleden vertelde ik over een leuke vrouw uit een ander land (binnen Europa) die ik ken via een computerspel. Lang verhaal kort: we zitten inmiddels meerdere keren per week 2 tot 4 uur te bellen met elkaar, al dan niet tijdens het gamen, en ik heb zelden zo op dezelfde golflengte gezeten met iemand. Sheldon en Amy zouden het niet kunnen verbeteren ;)

ps. Ik heb wel eens een date-oplichter achter me aan gehad, meer dan eens zelfs, en dit lijkt er in de verste verte niet op :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Leuk Sheldon!
Het andere singletopic heeft deze ingehaald qua posts, dus misschien toch handiger om daar te gaan posten.
Alle reacties Link kopieren
Sheldon ben je aan het bellen of hebben jullie ook al gedate?
Ah wat leuk Sheldon! :D Hebben jullie elkaar al ontmoet of gaan jullie dat doen? Leuk om iemand via het gamen te leren kennen :heart:

Het is hier wat rustiger. Is niet per se iets slechts. Denk dat er meer behoefte is om het accent ergens anders op te leggen. Hier schrijven komt vanzelf als de gevoelens, gedachtes en situaties hier beter bij passen :)
Ik haal dit topic even omhoog. Ik las er vaak en reageerde als ( niet zo ongelukkige) single heel soms.
Helaas is de boel overgenomen door iemand die het hier te unhappy vond :-). Op haar topic is men de ganse dag bezig met kwetsbaar zijn en muren afbreken. TO spant de kroon met een superspannende zoektocht naar alsmaar verbinding. En vooral dicht bij jezelf blijven, ook dat.
Jezus mina, soms begrijp ik bijna de mannen die dit soort vrouwen na drie dates laten zitten.
Kan men hier niet verder gaan?
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
10-02-2020 21:43
Ik haal dit topic even omhoog. Ik las er vaak en reageerde als ( niet zo ongelukkige) single heel soms.
Helaas is de boel overgenomen door iemand die het hier te unhappy vond :-). Op haar topic is men de ganse dag bezig met kwetsbaar zijn en muren afbreken. TO spant de kroon met een superspannende zoektocht naar alsmaar verbinding. En vooral dicht bij jezelf blijven, ook dat.
Jezus mina, soms begrijp ik bijna de mannen die dit soort vrouwen na drie dates laten zitten.
Kan men hier niet verder gaan?
Ik snap je ergens wel een beetje, het komt soms erg zweverig over, bedoel je dat?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het, op de af en toe wat zweverige praat na, wel een fijn topic. Ik merkte wel dat toen ik iemand goedbedoelde raad gaf, dat weer door een ander werd gezien als verheven en 'niet op het juiste communicatieve level' zitten, omdat ik volgens haar (of hem, geen idee) niet vaak genoeg reageerde.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven