Unhappy single? Samen delen we ons verhaal hier in deel 2!

01-11-2019 03:17 1913 berichten
Wegens succes (helaas veel unhappy singles) hier een nieuw topic! Deel je verdrietige, boze, eenzame, wanhopige, blije, grappige belevenissen hier als je unhappy single bent. Wees welkom.

Zoals sommigen al weten ben ik al vele jaren lang single en heb ik dat erg lastig gevonden, die wens naar een relatie is groot. Nu is het zo dat ik inmiddels al een tijdje met iemand date via Tinder en er meerdere eerdere posters zijn afgehaakt in dit topic, soms tijdelijk, omdat ze een relatie vonden. Dus... hierbij ook direct een hart onder de riem voor mensen die het niet meer zien gebeuren, de liefde.
Voel je vrij om natuurlijk je teleurstellingen te delen. Ik heb vaak gedacht dat het niet meer ging gebeuren en weet dat nu ook nog steeds niet goed, nu het zo vers is. Alsof ik pech had. En mensen, of jijzelf, zich afvragen wat je 'fout' doet, alsof het zo simpel is.

Link oude topic:
relaties/unhappy-single-samen-zijn-we-h ... 425542/121
Is het een leegte? Dan is het goed om eerst daarmee aan de slag te gaan. Want niemand anders zal dat voor je kunnen invullen. Een ander kan je tijdelijk afleiden, maar zodra je alleen bent moet je er toch zelf mee dealen. Zelfde geldt voor onrust. Want stel dat je een relatie krijgt dan nog zal die onrust blijven op bepaalde momenten. Sowieso dus goed om dat eerst zelf op te lossen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, het is geen leegte. Het is een verlangen. Ik weet dat niemand anders dat kan opvullen en dat probeer ik ook niet. Ik zit momenteel niet lekker in mijn vel en daarom geef ik aan dat ik daaraan moet werken.
Julus schreef:
24-05-2020 21:50
Is het een leegte? Dan is het goed om eerst daarmee aan de slag te gaan. Want niemand anders zal dat voor je kunnen invullen. Een ander kan je tijdelijk afleiden, maar zodra je alleen bent moet je er toch zelf mee dealen. Zelfde geldt voor onrust. Want stel dat je een relatie krijgt dan nog zal die onrust blijven op bepaalde momenten. Sowieso dus goed om dat eerst zelf op te lossen.

Nou ik ken genoeg mensen die in hun eentje overwegend eenzaam en ongelukkig waren, en sinds ze hun wederhelft vonden voornamelijk gelukkig zijn geweest. Is er iets mis met die mensen? Ik ken ook mensen die in hun eentje gelukkig zijn hoor. Maar niet zoveel die in beide situaties even gelukkig zijn geweest, in ieder geval niet kort na elkaar
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 24-05-2020 23:03
2.36% gewijzigd
RedRoseThorn schreef:
24-05-2020 21:56
Nee, het is geen leegte. Het is een verlangen. Ik weet dat niemand anders dat kan opvullen en dat probeer ik ook niet. Ik zit momenteel niet lekker in mijn vel en daarom geef ik aan dat ik daaraan moet werken.

Je hoeft je echt niet te gaan verantwoorden om behoefte aan een partner te hebben hoor.
Alle reacties Link kopieren
RedRose je hebt gisteren een nare ervaring gehad, het is heel normaal dat je daardoor een dip ervaart. Binnen een paar dagen zal het beter gaan.
En je hoeft helemaal geen happy single te zijn, er is niets verkeerd aan om op je best te zijn in een relatie. Zelf heb ik gelukkig niet de neiging om me ongelukkig te voelen, ik geniet wel van het leven maar veel minder dan wanneer ik samen zou zijn met iemand. En daar is helemaal niets verkeerd aan.
Ik heb vriendinnen die geen relatie meer willen en zich best vermaken in hun eentje en ik hoop zo hard dat ik nooit op dat punt kom. Want zij hebben het opgegeven en durven geen relatie meer aan omdat het zo'n verdriet doet telkens wanneer het mis gaat. En dan krijg ik van hen van die opmerkingen dat ik niet alleen kan zijn. Oh jawel hoor. Ik wil gewoon niet alleen zijn.
Alle reacties Link kopieren
RedRose hoe gaat het vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
25-05-2020 17:19
RedRose hoe gaat het vandaag?
Toevallig had ik gisteren ook een spannend gesprek op werk waar ik erg tegenop zag. Dat samen met de spanning van afgelopen zondag maakte het geen topdag. Maar het gesprek is goed verlopen en ik heb de frustratie eruit kunnen gooien thuis. Hij heeft nog wel contact gezocht en ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik dit geen nette manier van met mensen omgaan vind, en dat hij me echt gekwetst heeft.

Vandaag gaat het echt al veel beter. Lief dat je het vraagt trouwens :)
:hello:

How is life hier? Hoe beleven jullie de Corona tijd? Niet dat ik hier de ogen wil uitsteken, maar ik ben zo blij dat ik mijn vriend heb. De combinatie van moeilijk leuke dingen doen+horeca die tot juni gesloten was (je spreekt over het algemeen af om wat te drinken) had geleid dat ik thuis zat te verpieteren. Kan mijzelf prima vermaken, maar heb op een gegeven moment ook prikkels nodig. Avonturen en buiten zijn met anderen.

Verder gaat het wisselend oké tot meh. Corona is stom. Laat ik het daar maar op houden :) Anderzijds vind ik het maar interessant de impact op alles en iedereen.

Maarrrrrrrr..... Gelukkig in de liefde :love:
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het goed Lovestar.
Ik ben erg blij dat we weer van alles mogen qua terras, uit eten gaan, bowlen enzovoorts!
Met name met werk had ik het lastig, maar dat voelt nu lang geleden. O en al mijn vriendinnen niet zien was lastig. Nu zie ik ze gewoon maar dan zonder lichamelijk contact.

De relatie gaat goed. Het is wel zwaar geweest, want een familielid (een ouder) van hem overleed plotseling. Natuurlijk niet door corona, want die kans is nog steeds kleiner dan al het andere leed dat je kan overkomen. Daardoor zat ik ineens voorin bij een uitvaart, waar al minder mensen mochten komen i.v.m. corona. Maar ja, ik zat dus op rij één omdat ik hem natuurlijk steunde. Heel apart hoe je zo verdrietig kunt zijn als degene waarvan je houdt zo rouwt. Dat deed pijn.
Het helpt ergens dat ik dezelfde ouder heb verloren, rond dezelfde leeftijd (is enkele jaren geleden). Je kunt niks vergelijken, het ging anders, maar had het idee dat het toch het contact iets vergemakkelijkte. Bovendien hebben we allebei fantastische ouders mogen kennen.

We zijn met afspreken tijdens Corona wel creatief geweest. Fietsen, wandelen, mooie natuur en steden bezoeken, eten bestellen, koken, spelletjes spelen, andere activiteiten proberen. We hebben bijvoorbeeld een puzzel van 1000 stukjes in elkaar gezet. Maar op een gegeven moment wil je wel weer anderssoortige actie en spanning dan weer een rondje wandelen :) . Barbecuen met mijn zus en haar gezin voelde ineens heel speciaal.
We hebben het leuk nu en kijken uit naar de vakantie. Ergens in NL een huisje met eigen sanitair geboekt.

Lovestar, heeft Corona nog veel invloed op je leven?
Ik baal wel van regels, niet kunnen dansen, hopen dat een bepaalde bruiloft nu vrij normaal door kan gaan... want het is één van de belangrijkste bruiloften uit mijn leven. Beste vriendin.
Oh oeps. Blijkbaar kwam ik een keer zwaaien en toen was het 'left the building' Sorry Joys :$

Ik heb gemengde gevoelens over het doodlopen van het topic. Veel is op een natuurlijke wijze gegaan zoals de liefde vinden :) of naar een ander topic verhuizen. Overigens leuk om te zien hoe goed dat topic loopt :D Ik hoop met name dat mensen die vergelijkbare gevoelens hadden en worstelen met thema's waar forummers ook mee zaten, hun gerief halen privé of elders op het forum.

We zitten eigenlijk in een soort 2e lockdown. Of die gaat er wel komen als het zo door gaat. Ben blij met de horeca en cultuur dat open is. Het is nu herfst en straks winter. Dus minder erg denk ik dat je binnen opgepot zit. Ik hoop wel dat mensen die het nodig hebben, elkaar gaan opzoeken (Corona-proof natuurlijk)

@Joys
Heftig als je vrij snel een overlijden in de familie van je vriend of een andere levensgebeurtenis meemaakt. Je bent nog erg elkaar aan het leren kennen en dan dient dit zich aan. Zo gaat het leven helaas. Hoe gaat het inmiddels?

Wij hebben ook puzzels in elkaar gezet :proud: Verder vooral veel series en films gekeken, spelletjes gespeeld. We zijn een weekend weg geweest in eigen land. Je wordt er creatief van. Eigenlijk cliché: als je goed bij elkaar past, dan is samen alles leuker. Ongeacht wat je doet.

Corona heeft nog invloed op mijn leven dat mijn werk alom weer allemaal thuis plaatsvindt. Ik ben eraan gewend en ben nauwelijks terug geweest naar kantoor. Ik ben haast teveel gewend aan thuiswerken dat terug naar kantoor wennen wordt ;-D En dat het zorgeloze ervan af is. Altijd om je heen kijken waar mensen lopen. Niet teveel aan mijn gezicht zitten als ik buiten ben. Mis de festivals en feestjes.
Hier ook een bruiloft niet door gegaan. Van een zwager. Volgend jaar is ie nu. Is bruiloft van bestie inmiddels geweest?
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie bij elkaar passen en dat alles dan leuker is!!
Bruiloft is last minute verzet door persconferentie vorige week, drie dg voor het zou gebeuren. We hadden er veel zin in. Het vrijgezellenfeest pakt niemand meer af, dat was erg tof. De gezelligheid van een groep leuke mensen bij elkaar, dat mis ik. Die snelle interactie over en weer, maakt dat humor en andere emoties sneller komen dan altijd mssr met 1 persoon. Met een groep van drie of vier is t soms ook.

Hoe lang zijn jullie nu samen Lovestar?
In november tikken we 1 jr aan als t goed is!
L.s,
Na lange tijd dit topic weer tegen gekomen.
Is het nog ergens anders relevant en/of door gegaan?
Geen zin, geen tijd om lang verder er naar te zoeken. Indien iemand zo vriendelijk wil zijn mij hier naar toe zou kunnen verwijzen. Bedankt (Het laatste topic in de richting van dit thema)
Alle reacties Link kopieren
relaties/singles-unite-vierde-editie-20 ... ges/478183

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven