Up 2 Date?

04-11-2008 13:12 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na het zien van het programma de liefdesmakelaar van Up to date, dacht ik waarom niet ik ga me ook inschrijven voor wat leuke dates!

Na wat gesurft te hebben op verschillende forums lees ik enkel vreselijk slechte reacties over UP 2 DATE.

Hebben jullie wel een gedate via relatie bemiddelingsbureau, zo ja goede of slechte ervaringen?

groetjes Pauline
Ik ben naar zo'n intakegesprek geweest bij dat bureau. Ze spelen het spelletje goed, dat moet ik ze nageven. Ze gaven mij het gevoel dat ik een probleemgeval was omdat ik niet meteen wilde tekenen. Er werd iemand anders bijgehaald, omdat ik een heel moeilijk geval was. Met wat amateurpsychologie wordt er op je ingepraat. Gelukkig sta ik stevig in mijn schoenen en ik heb niet toegegeven. Ik belde een vriendin nadat ik daar weg was en vertelde wat ze allemaal hadden gezegd. Die werd ontzettend boos en wilde ze gaan bellen om hun te vertellen dat ze heel fout bezig zijn. Toen drong eigenlijk pas tot me door dat ze me echt een minderwaardigheidscomplex aan hadden willen praten.

En inderdaad, zoals hier ook al genoemd, als je niet 'toegeeft' ben je dus een hopeloos geval en zul je nooit een man vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven