vaak op vakantie

01-12-2017 13:23 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend en ik gaan gemiddeld zo'n 4 keer per jaar op vakantie, 1 x 3 weken en de rest telkens een weekje.
nu krijg ik van verschillende kanten te horen: gaan jullie nu alweer weg en zo, zeker de loterij gewonnen of zo??
ik krijg hier een beetje nare smaak bij, want de reden om op vakantie is voor ons simpel: doordat mijn vriend een zwaar beroep heeft waarbij we elkaar niet zo vaak zien, gaan we inderdaad vaak weg ter ontspanning.
we kunnen het betalen, hebben geen kinderen die nog naar school moeten en we zeggen ook vaak tegen elkaar: we kunnen het geld toch niet meenemen als we dood gaan!
Ik weet wel dat ik me er niet zo druk over moet maken maar het steekt wel, al die nare opmerkingen.

hoe denken jullie hierover?
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook veel. Heb je de loterij gewonnen of zo?
Alle reacties Link kopieren
Lekker boeiend. Dan ze je ‘ja’ of ‘nee’ op die vraag.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je je onnodig druk maakt. Who cares wat andere mensen daarvan vinden? Waarom raakt dat jou?waarom vind je blijkbaar dat je je dient te verantwoorden?
fanta2017 schreef:
01-12-2017 13:23
-
Ik denk dat een heleboel gewoon jaloers zijn. Nu ben jij je helemaal aan het verdedigen terwijl dat niet nodig is.
Gewoon genieten van die 3x per jaar op vakantie, een ander heeft daar niets mee te maken!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-12-2017 14:21
Reden: OP quote verwijderd
56.48% gewijzigd
Ik zou het geld er wel voor hebben, maar simpelweg de vakantiedagen niet.
Dus hoe doe je dat dan?
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht, weer een Bijzondere Eerste Post. :whistle:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Sorry, het was niet de bedoeling om te quoten. Geen idee wat ik nou weer heb gedaan :-(
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat de rest er helemaal niks mee te maken heeft hoe vaak jullie op vakantie gaan. lekker laten kletsen dus en geniet van je vakanties ! :)
Mijn ouders hebben ook geen kinderen meer te onderhouden en maken dus lekker vaak mooie reizen en dat vind ik alleen maar leuk voor ze. Vreemd dat jouw omgeving zo afgunstig is, maar goed, dat is niet jouw probleem :)
Dus de vraag of je de loterij hebt gewonnen vind je een nare opmerking? Dan ga je nog een zwaar leven tegemoet, vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
01-12-2017 13:28
Ik zou het geld er wel voor hebben, maar simpelweg de vakantiedagen niet.
Dus hoe doe je dat dan?
het zijn 6 weken in totaal. Misschien heeft TO wel ADV dagen of "koopt" ze vakantiedagen
Doubletree20 schreef:
01-12-2017 13:28
Gewoon genieten van die 3x per jaar op vakantie

En niet van die vierde keer? :P
Van die 4e x het meest :-D (ben niet helemaal wakker)
Je kan je thuis niet ontspannen?

Maar goed zolang je het geld kan missen en niet in de schulden komt voor extra luxe..
Hoe ik erover denk? Ik vind je aanstellerig reageren op een niet belangrijke vraag.
Behoorlijk overgevoelig als zoiets je raakt.
Tr0tter schreef:
01-12-2017 13:30
En niet van die vierde keer? :P
De vierde vakantie van een jaar valt meestal tegen :hihi:
De 5e en 6e vind ik dan meestal wel weer leuk :P
Alle reacties Link kopieren
Boehoe.. wij gaan 4x per jaar op vakantie en iedereen doet lelijk tegen ons boehoe...

*Aansteller*
Ja en?
Wil je een goedkeuring van ons hebben?
Alle reacties Link kopieren
Als hier je slipje al van in de knoop raakt, ben je een gezegend mens. Jij hebt écht geen problemen.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
01-12-2017 13:28
Oh wacht, weer een Bijzondere Eerste Post. :whistle:
Beppen met Bep :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook jaloers zijn. Mijn schoonouders gaan op vaak op vakantie, maar die hebben geld zat en zijnet pensioen . Ik zou het ook doen als ik jullie/ hun was en het kon. Geniet van je leven.
Waar gaan de vakanties eigenlijk naartoe? Is dat 4 keer naar Bali/Kaapstad/Seychellen of hebben we het hier over 3 keer een Roompotje en 1 keer naar de Costa del Snol? We moeten wel weten waar we wel of niet jaloers op moeten zijn :)
8102 schreef:
01-12-2017 13:32
Je kan je thuis niet ontspannen?

Dat vroeg ik me ook al af. Als je zo weinig thuis bent lijkt het me ook wel eens lekker om gewoon een beetje in en rond het huis te keutelen, zonder dat je meteen weer de hort op moet. Ik ga zelf ook wel een keer of vier per jaar op reis, maar we hebben gelukkig ook nog genoeg tijd die we samen thuis doorbrengen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk je het los moet laten het is jullie leven.

Ik ben student en werk parttime kan helemaal niet weg maar ik zou deze opmerking nooit maken ik zou vragen neem mooie foto s mee!
Tegen mij zeggen ze vaak, wat ga jij weinig op vakantie. Dan zeg ik altijd: ja dat klopt. Geen geld voor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven