Vader met psnsioen, iemand tips voor een kado of verassing?

29-03-2010 12:14 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Volgende week gaat mijn vader met pensioen en wij willen graag een kado voor hem kopen of iets van een uitje regelen.

Iemand tips?

Bedankt!
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren.
Alle reacties Link kopieren
quote:dodo75 schreef op 29 maart 2010 @ 12:14:

De titel zegt het al. Volgende week gaat mijn vader met pensioen en wij willen graag een kado voor hem kopen of iets van een uitje regelen.

Iemand tips?

Bedankt!
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren.
Alle reacties Link kopieren
Geraniums.



En een ver-assing zou ik sowieso niet doen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
sorry, maak er een zooitje van... weet iemand hoe ik de titel aan kan passen?
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren.
Alle reacties Link kopieren
Weet je/hij pas sinds een week dat hij met pensioen gaat. Ik zou weinig weten te regelen in 1 week. Mijn vader weet al 2 jaar dat hij volgend jaar met pensioen gaat.

Maar verder geen tips eigenlijk, nogmaals, ik vind een week erg kort.
Alle reacties Link kopieren
ik kwam al melden dat het allicht niet zo leuk is om iemand op de dag dat hij met pension gaat te ver-assen.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Alle reacties Link kopieren
ik had dat nog niet eens gelezen....hahaha
Geef hem een hobby, heeft die man ook wat te doen.
Hi Dodo,



Tja, ik ken je vader niet, dus ik vind het moeilijk te beantwoorden. Houdt hij van fietsen? Heeft hij een auto met welstandsknobbel? Dan een fietsdrager voor op de auto, met een boekje met fietsknooppuntenroutes!



Groetjes, Beter Laat



P.S. Titels kun je niet zelf wijzigen, wel vragen aan de mods.
quote:dodo75 schreef op 29 maart 2010 @ 12:14:

De titel zegt het al. een mooie urn dan maar?
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 29 maart 2010 @ 12:45:

[...]



een mooie urn dan maar?



Nee, is geen Freudiaanse verspreking ...

Moet de volgende keer even rustig gaan zitten om een topic te openen..
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren.
Alle reacties Link kopieren
Abbonement op krant/tijdschrift? Wat voor hobby's heeft hij?
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij een hobby? Daar krijgt hij nu natuurlijk meer tijd voor. Dan kan je daar iets voor kopen/geven/regelen. En anders verzin je een nieuwe hobby voor hem! Mijn schoonvader had een prachtig aquarium. Wij hebben hem een visuitrusting gegeven en dat is nu zijn liefste hobby. En schoonmoeder blij dat hij af-en-toe weg is!



Mijn schoonvader vond het allerleukste kado: sloffen. Van die echte ouwe mannen sloffen met een kaartje: vanaf nu mag je deze de hele dag dragen, geniet van je vrije tijd. Hij kreeg deze van een vriend van hem. Mss een beetje kneuterig!



Veel succes!
Volg je hart. Dat klopt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader gaat deze week stoppen met werken. Afgelopen dinsdag was zijn laatste werkdag en heeft hij van mijn moeder de James Bond films op DVD gekregen. Dat vond hij helemaal geweldig. Donderdag krijgt hij er van ons, de kinderen, een nieuwe tv bij. Dat weten mijn ouders lekker nog niet, dus dat zal ook een flinke verrassing zijn denk ik. Wij wilden graag iets blijvends geven, al hebben we ook wel even gedacht aan een dagje uit. Maar hier hebben ze toch iets langer plezier van.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft zijn vader een hangmat gegeven toen hij met persioen ging.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader ging afgelopen week met pensioen, ik heb een overlevingskit gemaakt. Een kleine koffer met een groot rode kruis erop, gedicht erbij en daarin allemaal kleine cadeautjes, ook grapjes zoals een kookboek en schort en tuingereedschap en bv spulletjes voor zn uiterlijk om er toch nog goed uit te blijven zien op zn oude dag en uiteraard ook dingen wat hij echt leuk vindt. Misschien iets te crea maar je kunt er zelf iets van maken wat bij je pa past. Vaak is het wel leuk om er aandacht aan te besteden, tis toch best een grote stap en een nieuwe fase en humor werkt dan altijd nog heel goed! Mijn vader vond het leuk! Hoop dat je wat aan de tip hebt! succes.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke tips! Sloffen zijn inderdaad grappig, denk dat ik die sowieso ga kopen!
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben mijn vader een ballonvaart cadeau gegeven, hij vond het geweldig.

Maar het is maar net waar jouw vader van houdt, en wat je daarmee kunt doen, qua cadeau dan.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven