Vakantie

27-07-2018 10:17 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_371093 wijzigde dit bericht op 11-11-2019 04:14
Reden: Oud
99.94% gewijzigd
ik vind het raar, je had maar twee maanden iets, waarom ga je dan op vakantie? Je bent raar
Als je iets zoekt ben je het niet kwijt
Nou je kan alleen maar boos op jezelf zijn, wat hij ook al zegt. Verder vind ik dat je je niet zo moet aanstellen.
Wat een ingewikkeld gedoe. Jullie hebben niets meer met elkaar, maar toch mag hij jou niet naar andere vrouwen kijken en jij voelt nu in de steek gelaten. Je hebt een relatie of je het het niet. En als je wel een relatie hebt en je praat 2 weken (!) niet tegen elkaar omdat hij even naar een andere vrouw heeft gekeken, ik ben er nu al van moe van.
Alsjeblieft zeg. Ik ben blij dat je zelf al van te voren aangeeft dat je ziekelijk jaloers bent, want ziekelijk is het inderdaad.

1. Hij is niet van jou (zonder w dus; jouw is wanneer iets van jou is. Een boek bijvoorbeeld, niet deze knul)
2. Jullie hebben al een relatie gehad die jij hebt gestopt door jouw jaloezie, welke duidelijk niet verbeterd is, dus bemoei je met je eigen zaken en niet die van hem
3. Je hebt zelf gezegd niet mee te willen op vakantie omdat je je dan alleen maar kut voelt als hij naar iemand kijkt. De jongen heeft ogen, kijken zal hij dus zijn hele leven blijven doen. Maar ga nu dan niet huilen dat hij ook daadwerkelijk alleen is gegaan, hij durft tenminste een keus te maken.

Maak een keus: werk aan jezelf en je jaloezie en ga daarna 100% voor hem of blijf zo jaloers en blijf vrijgezel. Iedereen kijkt naar anderen, wat moet je anders doen. Jouw onzekerheid is niet zijn probleem, dus val hem daar dan ook niet mee lastig. Laat die vent gewoon een leuke vakantie hebben en ga daarna met hem praten. Dat hij er nog niet moe van is verbaasd me.
Je wilde geen relatie meer omdat je aan jezelf wilde werken. Zo te lezen is dat nog niet gelukt. Gun die man een leuke vrouw die niet zo ziekelijk jaloers is.
En jij moet lekker vrijgezel blijven.
ik geef mn bek ook maar een douw
Sorry dat ik het zeg maar als ik hem was zou ik het hel op aarde vinden om met jou op vakantie te gaan.
En ik kan je nu al vertellen dat hij echt wel naar andere vrouwen kijkt hoor.
Doe je ook nog iets met die ziekelijke jaloezie, therapie ofzo?
laat hem lekker wijven kijken, jullie hebben geen relatie dus hij is vrij. hij mag er zelfs aan zitten, aan die wijven
1) je hebt geen relatie met hem dus hij hoeft je geen verantwoordelijkheid af te leggen van zijn keuzes.

2) ja je kan alleen je eigen de schuld van geven dat je nu niet mee bent. Had aan je gedrag gewerkt dan was je nu waarschijnlijk bij hem geweest en was je dat niet zou je nu ieder geval niet uit zijn op wraak.

3) ga op zoek na een goede therapeut voor dat je domme dingen gaat doen. Want ook bij deze man is het geduld een keer op en gaat op zoek na een leuke lieve vrouw die hem vertrouwd.
Dit is geen jaloezie meer dit is onzekerheid van de bovenste plank.

Ga hier iets aan doen. Want helaas hebben alle mannen ogen in hun hoofd en kijken ze, net als wij vrouwen, naar bewegende dingen. Daaronder vallen dus ook vrouwen.
Je geeft zelf al aan dat je ziekelijk jaloers bent. Hier worden jullie allebei toch niet gelukkig van?
Als ik hem was, zou ik heel hard weg rennen van deze 'vriendschap', want een relatie hebben jullie al bijna een jaar niet meer.
Ik vind je een beetje egoïstisch overkomen. Daarbij denk ik niet dat het alleen bij kijken blijft als het een echte vent en vrijgezel is.

Werk aan jezelf.
Ik vind het al vermoeiend om hier die paar regels text van je te lezen, dus ik snap wel dat die jongen een vakantie samen veel te veel van het goede vindt. Het is een waar wonder dat hij überhaupt nog met je praat.

Je liegt tegen hem over wat je van hem wil, en vervolgens neem je het hem ook nog kwalijk als hij jouw boodschap serieus neemt en dus zijn eigen plan trekt. Spoor je wel helemaal?
Ik zou doen wat je beloofd heb, hulp gaan zoeken voor je jaloezie. Want echt meid, werkelijk niemand wil een relatie met je als je zo bent zoals je nu doet. Dus voeg daad bij woord en ga wat aan die ziekelijke jaloezie doen. Daarmee ga je echt elke potentiële relatie van je om zeep helpen.
QueenArachnia schreef:
27-07-2018 10:33
Sorry dat ik het zeg maar als ik hem was zou ik het hel op aarde vinden om met jou op vakantie te gaan.
Hij ook, daarom is hij nu alleen :lightbulb:

Heel goed van hem dat hij niet meegaat in dat wel-niet gejammer van je.
Kom van je troon en ga daadwerkelijk met jezelf aan de slag.
Dit is een grap toch?
Zo niet, arme man! En hop hop, naar de psycholoog.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Dat aan jezelf werken is behoorlijk mislukt, zo te lezen. Ongelofelijk dat hij nog contact met je heeft, als ik hem was zou ik je overal blokkeren. je hebt geen relatie met hem en je eisen zijn vreselijk onredelijk. laat die man met rust en gun hem zijn vakantie!
Waarom heb je zijn ogen nog niet uitgestoken dan?
Je moet wel ontzettend goed in bed zijn.... anders heeft die kerel hier toch helemaal geen zin in. Wat een gezeik zeg.
Ik denk dat je werk aan de winkel hebt, met name rondom het thema 'je in de steek gelaten voelen', de angst om verlaten te worden.
Jaloezie zijn vooral de gevoelens die je krijgt als je denkt dat de ander iemand of iets boven jou verkiest, wat verlatingsangst triggert.

Jij voelt je in de steek gelaten terwijl je scharrel iets volkomen begrijpelijks doet, namelijk op vakantie gaan zonder jou. Je hebt geen relatie met elkaar én je hebt gezegd dat je niet met hem op vakantie wil.

Hou op met dat aantrekken-afstoten, werk aan je verlatingsangst en ga met jezelf aan de slag. Op deze manier maak je geen schijn van kans om een gezonde relatie op te bouwen (dat is er dus ook eentje, waarin jij je fijn voelt en niet continu bang bent dat de ander iemand anders leuker vindt).
Zoals je al kan invullen zijn mijn gedachten ja hij is zonder mij gegaan zodat hij alleen maar naar wijven kan kijken en er een beetje op kan lopen geilen...

Je bent de afgelopen tien maanden keihard aan het werk geweest ben met je jaloezie hè... :thumbsup: .
Maar je andere topic was niet goed genoeg? Wat heb je met de tips gedaan?
Ik ben halverwege gestopt met lezen. Jij wilde eerst aan jezelf werken voordat je een relatie begon. Doe dat dan ook. Zo te lezen heb je nog geen progressie gemaakt.
Wat op vakantie gebeurd blijft daar ook :hihi: :worship:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven