Valentijnsdag en single

06-02-2013 18:28 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie is er nog meer single op valentijnsdag en wat gaan jullie doen?

krijg je veel valentijnskaarten

ben je anti valentijn of juist heel blij er mee en waarom ?

Hebben jullie valentijn ooit gevierd ?

Zelf vergeet ik het vaak op de dag zelf totdat ik mensen met rozen zie
Altijd de hoop op een kaart van een (of meer) stille aanbieders. Hoewel ik gelukkig getrouwd ben zou ik dat wel geinig vinden. Kan ik lekker puzzelen wie het is. Verder geen plannen, ik benader het namelijk old-school: alleen voor niet uitgesproken liefdes. En mijn man hoort regelmatig hoeveel ik van hem hou en hoe lief ik hem vind, dus onze liefde hoeft niet specifiek op die dag extra gevierd.
Dat houdt me nou echt helemaal niet bezig.
Bah Valentijnsdag. Ik deed er altijd iets aan met mijn ex-vriend: kaartjes, taartje, leuk lingeriesetje...

Nu heeft hij een nieuwe vriendin. Ik heb ons kind met Valentijn en die is 2.5 jaar, dus ook geen idee wat het is.

Het betekent veel voor me, dat ik nu alleen ben met Valentijsdag. En hij met haar...
quote:ragweed schreef op 06 februari 2013 @ 18:28:

wie is er nog meer single op valentijnsdag en wat gaan jullie doen?

krijg je veel valentijnskaarten

ben je anti valentijn of juist heel blij er mee en waarom ?

Hebben jullie valentijn ooit gevierd ?

Zelf vergeet ik het vaak op de dag zelf totdat ik mensen met rozen zie

Kan je "Valentijn" vieren dan?

Ik ben single heb volgens mij jaren terug een keer een anoniem kaartje gehad.

In mijn laatste relatie deden we niets met Valentijn.

Het maakt me niets uit als ik de buurman met rozen voor zijn vrouw zie thuiskomen want ik heb geen problemen met mijn vrijgezellenleven dus voel geen jaloezie naar mensen die wel een relatie hebben.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Gewoon werken..of normaal..2de dag bij nieuwe baas. Maar Valentijnsdag doet me niks. Het is juist voor singles/ geheime liefdes, maar de markt voor rozen, bonbons en ik weet niet wat meer, leeft vooral bij de stelletjes die denken dat ze op deze commerciële dag iets voor elkaar moeten kopen..
Luister naar je hart, want dat klopt
Is er dan helemaal niemand die Carnavalentijn viert op 13 februari? Verkleed op date?
Ik. Vind valentijn ook niet echt een belangrijke dag. Ga dan ook 's avonds gewoon werken...

En, krijg altijd in ieder geval éen kaart, van mijn vader!
Ik heb de postbode vast gewaarschuwd dat hij extra zal moeten sjouwen voor mij de 14e. Ik verwacht zakken vol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven