Valentijnsdag en single
woensdag 6 februari 2013 om 18:28

woensdag 6 februari 2013 om 18:48
quote:nlies schreef op 06 februari 2013 @ 18:48:
Het hele oorspronkelijke idee van valentijn is weg. Het is juist voor de singles, die dan in de zenuwen moeten zitten of ze van een (nog) onbekende aanbidder bloemen krijgen. Tegenwoordig zou je iedereen iets moeten geven die dag, tot de buurvrouw en de juf op school toePrecies en kinderen geven ze aan elkaar, pffft kinderen, what is next?
Het hele oorspronkelijke idee van valentijn is weg. Het is juist voor de singles, die dan in de zenuwen moeten zitten of ze van een (nog) onbekende aanbidder bloemen krijgen. Tegenwoordig zou je iedereen iets moeten geven die dag, tot de buurvrouw en de juf op school toePrecies en kinderen geven ze aan elkaar, pffft kinderen, what is next?

woensdag 6 februari 2013 om 19:02
quote:shepard schreef op 06 februari 2013 @ 18:53:
Ik deed er al niks aan met relatie, laat staan dat ik het belangrijk vind nu ik single ben. Sterker nog, mensen die mij een kaartje zouden sturen scoren geen punten, dat had je ook die andere 364 dagen kunnen doen.Ook niet als het die ene man is die al een tijd naar jou smacht en die stap niet durfde te zetten maar nu dan al zijn moed bijeen heeft geraapt?
Ik deed er al niks aan met relatie, laat staan dat ik het belangrijk vind nu ik single ben. Sterker nog, mensen die mij een kaartje zouden sturen scoren geen punten, dat had je ook die andere 364 dagen kunnen doen.Ook niet als het die ene man is die al een tijd naar jou smacht en die stap niet durfde te zetten maar nu dan al zijn moed bijeen heeft geraapt?
woensdag 6 februari 2013 om 19:11
Ik vind het leuk! het is geen moeten en we doen er niet altijd wat aan. Maar als het zo uitkomt (wij latten) dan lekker eten, extra lekker drankje. En ik heb een keer van mijn vriend een setje kaarsjes gehad in de vorm van hartjes. Zolang die nog niet op zijn steek ik die dan aan. Ik vind het ook heel leuk als hij met iets romantisch aankomt. En ja dat kan ook alle andere dagen maar door drukte schieten dat soort dingen er gewoon vaak bij in. Gewoon een dag dat je er (eventueel) extra aan kunt denken.
Ik heb ook een keer ontbijt op bed gehad, op een hartvormig bordje. Das toch lief.
Ik heb ook een keer ontbijt op bed gehad, op een hartvormig bordje. Das toch lief.

woensdag 6 februari 2013 om 19:15
Over the years, Valentine's Day has become a commercial holiday for women. On February 14, intimate couples celebrate their love with candy, flowers, greeting cards, and other gifts of affection.
Men do not want candy. Men have no need for flowers or teddy bears. There are two things men want: steak and a blowjob.
March 14, one month after Valentine's Day, is the offical date for Steak and BJ Day. If a man makes his woman feel special on Valentine's Day, then she will make him feel special one month later.
Even though this special day for men is not yet recognized by the government, Hallmark, or other major greeting card companies, it is slowly gaining recognition. To help keep the revolution alive, we have created the official website for Steak and BJ Day.
Men do not want candy. Men have no need for flowers or teddy bears. There are two things men want: steak and a blowjob.
March 14, one month after Valentine's Day, is the offical date for Steak and BJ Day. If a man makes his woman feel special on Valentine's Day, then she will make him feel special one month later.
Even though this special day for men is not yet recognized by the government, Hallmark, or other major greeting card companies, it is slowly gaining recognition. To help keep the revolution alive, we have created the official website for Steak and BJ Day.

woensdag 6 februari 2013 om 19:25
quote:Rara70 schreef op 06 februari 2013 @ 18:30:
Ik ben single met Valentijnsdag, afgelopen kerst, afgelopen Oud en Nieuw, 23 juni,, 6 september enz enz.
En ik voel me er prima bij!
Ik ook en ik verwacht ieder jaar met valentijnsdag dat mijn mat vol ligt met kaarten van stille aanbidders maar ieder jaar krijg ik er niet eentje..
Boehoehoe ik ben sielug..
Ik ben single met Valentijnsdag, afgelopen kerst, afgelopen Oud en Nieuw, 23 juni,, 6 september enz enz.
En ik voel me er prima bij!
Ik ook en ik verwacht ieder jaar met valentijnsdag dat mijn mat vol ligt met kaarten van stille aanbidders maar ieder jaar krijg ik er niet eentje..
Boehoehoe ik ben sielug..
woensdag 6 februari 2013 om 19:29
quote:gypsygirl-1 schreef op 06 februari 2013 @ 19:25:
[...]
Boehoehoe ik ben sielug.. Vergeet je niet je mailbox te checken? Je loopt echt hopeloos achter jij.
[...]
Boehoehoe ik ben sielug.. Vergeet je niet je mailbox te checken? Je loopt echt hopeloos achter jij.

woensdag 6 februari 2013 om 19:31
Ik heb één keer een Valentijskaart gehad van een studiegenote, nadat ik tussen twee colleges bij de koffie heel hard had zitten huilen dat ik nooit een Valentijnskaart kreeg. Ze wist mijn adres niet, dus dat heb ik haar zelf maar gegeven .
En ik heb een keer een doos chocola gehad van mijn man, toen we nog verliefd waren en zo. Dat vond ik dan wel weer schattig.
En ik heb een keer een doos chocola gehad van mijn man, toen we nog verliefd waren en zo. Dat vond ik dan wel weer schattig.

woensdag 6 februari 2013 om 19:31
quote:gypsygirl-1 schreef op 06 februari 2013 @ 19:25:
[...]
Boehoehoe ik ben sielug.. Daar zijn pasklare oplossingen voor hoor, jankerd.
Gewoon een recente (voordelige ) foto + je postadres hier neerzetten en het moet wel heel gek lopen wil je niet een paar kaartjes in de bus krijgen over ruim een week (reken er wel op dat je minimaal 2 dagen na dato nog een lading 'oh fuck te laat'-kaarten krijgt).
[...]
Boehoehoe ik ben sielug.. Daar zijn pasklare oplossingen voor hoor, jankerd.
Gewoon een recente (voordelige ) foto + je postadres hier neerzetten en het moet wel heel gek lopen wil je niet een paar kaartjes in de bus krijgen over ruim een week (reken er wel op dat je minimaal 2 dagen na dato nog een lading 'oh fuck te laat'-kaarten krijgt).

woensdag 6 februari 2013 om 19:38
Single. Is een gewone werkdag overigens. Ga niets ontvangen of sturen en heb er in het algemeen helemaal niets mee. Ik vind het een overrated in-het-leven-geroepen-commerciele dag. Als je iemand iets speciaals wil laten weten kan dat op elke overige dag in het jaar. Ik heb dan ook nooit begrepen waarom dit soort dagen er speciaal voor nodig zijn. Net als vader- moederdag- of secretaresse dag bijv.
Kortom, het mag duidelijk zijn, onzindagen vind ik het
Kortom, het mag duidelijk zijn, onzindagen vind ik het