valentijnsdag

15-02-2009 12:03 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er iets speciaals gekregen of gegeven voor valentijnsdag?

Ik vind het wel eens leuk om te horen of dit echt als iets commercieels gezien wordt, of dat jullie er zelf ook aan doen.

Ik heb van mijn man een mooi boeket bloemen gekregen (en dat krijg ik alleen uiterst zelden [ lees: max. 1 keer per jaar]).

Als blijk van liefde naar hem toe, heb ik een uitgebreid 5 gangen menu gekookt, met bijv. hartjes croutons in de soep, met een hartvormige cake etc. Natuurlijk bij kaarslicht geserveerd

Na het eten wilden we een romantische film opzetten,maar helaas vond ons dochtertje dat ze een huilavond ging houden. Dus na het eten was de romantiek ver te zoeken, maar we vonden het wel een zeer geslaagde avond.
niks gehad, maar ik heb ook geen geliefde. ook geen geheime blijkbaar.
Mijn vriend heeft gisteren voor het eerst "ik hou van je" gezegd..

(maar of dit met Valentijn te maken had: I don't think so;)
Inderdaad, eigenlijk is valentijnsdag voor geheime liefdes.

, niet voor degene van wie je weet dat hij van je houd
Ik heb niks gekregen en mijn brievenbus was op een paar rekeningen na ook helemaal leeg zielig hè?
Bonbons op de 13de en een parfum op de 14de. Wat een laiverd!
aaahhh zielug Superstar! Gelukkig was je bus niet helemaal leeg
quote:paris_rose schreef op 15 februari 2009 @ 12:17:

aaahhh zielug Superstar! Gelukkig was je bus niet helemaal leeg Toch wel fijn dat de belastingdienst aan me gedacht heeft op valentijnsdag...
quote:melly24 schreef op 15 februari 2009 @ 12:14:

Mijn vriend heeft gisteren voor het eerst "ik hou van je" gezegd..

(maar of dit met Valentijn te maken had: I don't think so;)

Hij was gewoon geil
Manlief heeft mij en Zwiepje als verrassing een dagje blijdorp gedaan. Was ontzettend leuk! En hij heeft heerlijke vissoep op tomatenbasisgemaakt. Hmmmmmmmmmmmm.
Heb even gegoogled en gewikipediad: Valentijnsdag is niet per definitie voor geheime liefdes.

De echte herkomst is niet geheel duidelijk. Varieert van een priester (zoveel jaar voor Christus) die geheime huwelijksvoltrekkingen deed en op 14 februari ontoofd/gedood werd tot vogeltjes die vanaf 14 februari zin in paren krijgen.

Enfin: ik heb blijkbaar ook geen (geheime) liefde, want ik heb niets gehad op 14 februri. Zelfs niet van de belastingdienst. Die kreeg ik een dag eerder
Ik heb mijn prille vriendje een kaartje gestuurd.. niet zo'n hele kleffe maar gewoon een kaartje waarmee ik probeerde te zeggen dat ik hem lief en leuk vind en graag nog beter wil leren kennen..

Kom ik gisteren thuis , open ik mijn mailbox ... zie ik dat iemand mij een cupido op hyves heeft gestuurd.. En ik moet betalen wil ik er achter komen wie het is.. Vriendjelief kan het niet zijn aangezien hij geen hyves heeft.

Maar wie dan wel ?

even later wordt er op mijn deur geklopt , de buurman met een grote doos die voor mij was gebracht die dag , maar ik was niet thuis dus heeft hij het aangenomen.

Ik open de doos komt er een grote rode helium ballon met de tekst *happy valentinesday * uit die doos zetten en zit er 1 rode roos in..

Heel blij dat ik ben bel ik direct mijn vriendje om hem te bedanken.. zegt hij broodnuchter Schatje ik heb je niets gestuurd hoor.. Ehhhh wie dan wel ?

Na nog 300x gevraagd te hebben of hij het echt niet is .. Blijft hij zeggen dat hij het NIET is..

Later spreek ik mijn vriendin en zij bekende dat zij diegene is die mij een crush cupido heeft gestuurd op hyves.. Maar dat ze absoluut niet weet wie mij die ballon en roos hebben gestuurd..

Zelfs na een nachtje er over geslapen te hebben weet ik nog steeds NIET van wie die ballon en roos afkomstig is ..

GRRR en dat kan ikdus NIET uitstaan.. Aagje dak ben
Mijn vriend woont momenteel nog even 9000 km verderop en de post is daar niet echt betrouwbaar dus had met er op ingesteld het te moeten doen met een lief emailtje welke ik eigenlijk iedere dag wel krijg.

Maar ik werd gistermiddag verrast door een kennis van ons die een bos rozen en een kaartje kwam brengen uit zijn naam. Vond het superlief dat hij toch een manier heeft gezocht om me een echt kaartje te sturen en de bloemen ja die maken het helemaal af.

Op mijn beurt had ik hem een hele lieve brief geschreven en mijn zoon een tekening bij laten maken en die met de fax gestuurd naar een vriend van hem die het briefje heeft langs gebracht.
Ik heb een man die uit zichzelf bedenkt dat het Valentijdsdag is. We hebben het er nooit speciaal over. En áls, dan meestal in de trant van dat het zo'n commercieel ding is geworden, en je gedurende het hele jaar in principe nu en dan iets voor mekaar mag meenemen, of uit eten gaan of een lief kaartje sturen. En dat doet mijn man dan ook best regelmatig. Een bloemetje meenemen, of een avondje uit plannen ( oppas voor de kinderen zelf regelen bijv).

Dit keer was ik Valentijnsdag al weer bijna vergeten. Had op een zgn erotische thuisparty waar ik per ongeluk met een vriendin terecht kwam vorige week, al iets gescoord, dus bewaarde dat maar voor valentijnsdag, met een heel fout kaartje erbij. Maar wat schetst mijn verbazing? Mijn man heeft mijn lievelingsgeurtje: pure poison van dior ( de au de parfum nog wel) voor me gekocht. Hij weet dat ik het mezelf nooit zou gunnen, omdat de kinderen het huishouden etc voorgaan. Dus heeft hij me daarmee verrast gisteren. Ik was helemaal flabbergasted, zo lief!!!

Maar in feite ben ik het met mijn man eens: als je mekaar lief vindt, dan heb je daar natuurlijk in principe geen valentijnsdag voor nodig. Het is wel leuk als je het vergelijks met andere feestdagen als kerst enzo. Valentijnsdag is de dag van de liefde. Maar om dat nu te vieren met enorme kado's terwijl je dat normaal nooit doet, of een bos bloemen; omdat het zo zou horen, dan zeg ik: nee!
Ik heb een lief kaartje van mijn man gehad. Opende gisteren de brievenbus en er lag een kaartje in. Vond het wel erg lief! Het was alleen niet voor Valentijn, maar voor onze trouwdag (vandaag 1 jaar getrouwd). Deze was ik zelf bijna vergeten....
quote:Vleermuis28 schreef op 15 februari 2009 @ 12:36:

Ik heb mijn prille vriendje een kaartje gestuurd.. niet zo'n hele kleffe maar gewoon een kaartje waarmee ik probeerde te zeggen dat ik hem lief en leuk vind en graag nog beter wil leren kennen..

Kom ik gisteren thuis , open ik mijn mailbox ... zie ik dat iemand mij een cupido op hyves heeft gestuurd.. En ik moet betalen wil ik er achter komen wie het is.. Vriendjelief kan het niet zijn aangezien hij geen hyves heeft.

Maar wie dan wel ?

even later wordt er op mijn deur geklopt , de buurman met een grote doos die voor mij was gebracht die dag , maar ik was niet thuis dus heeft hij het aangenomen.

Ik open de doos komt er een grote rode helium ballon met de tekst *happy valentinesday * uit die doos zetten en zit er 1 rode roos in..

Heel blij dat ik ben bel ik direct mijn vriendje om hem te bedanken.. zegt hij broodnuchter Schatje ik heb je niets gestuurd hoor.. Ehhhh wie dan wel ?

Na nog 300x gevraagd te hebben of hij het echt niet is .. Blijft hij zeggen dat hij het NIET is..

Later spreek ik mijn vriendin en zij bekende dat zij diegene is die mij een crush cupido heeft gestuurd op hyves.. Maar dat ze absoluut niet weet wie mij die ballon en roos hebben gestuurd..

Zelfs na een nachtje er over geslapen te hebben weet ik nog steeds NIET van wie die ballon en roos afkomstig is ..

GRRR en dat kan ikdus NIET uitstaan.. Aagje dak ben

Als jij een pril vriendje hebt, en jullie hebben het heel erg leuk. Dan is het toch helemáál niet belangrijk of zelfs maar interessant wie het heeft gestuurd? Grappig, oke, maar ik zou behalve hier om glimlachen (met vriendlief) niets mee doen en hier niet meer om malen. Of ben je een beetje angstig dat je een nog leukere laat lopen?

Sorry, misschien ben ik wat te nuchter hoor. Natuurlijk vleit het dat iemand je zoiets stuurt, maar ik snap gewoon niet zo goed waarom het je zo bezig houdt terwijl je het leuk hebt met je prille vriend. Zelf doe ik niets aan valentijnsdag, mijn vriend ook niet dus het was voor ons een dag als alle andere dagen. Ik heb wel lieve smsjes, krabbels en een kaartje van vriendinnen gekregen.
Tja....
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Madhe, ik zou me ook immens af gaan vragen wie het was hoor. Zo nieuwsgierig ben ik ook wel. Heeft niets met je relatie te maken meer met nieuwsgierigheid.
Ik heb een heerlijk valentijnsdiner gekookt voor manlief. Foto's staan op de pijler Eten, het topic liefde gaat door de maag...
...
Ik heb niks gehad met valentijnsdag ... *snif*

Enne, Madhe, dit topic gaat over wat je voor valentijnsdag krijgt, niet over hoe geweldig je vriendje is. Besides, ik zou ook wel willen weten wie de moeite heeft gedaan bloemen en een ballon te sturen. Hoe leuk mijn (momenteel niet bestaande) partner ook is
Ik kreeg voor 300 euro aan rekeningen. Oa van de gemeentelijke belastingen. Hadden ze ook maandag kunnen versturen!

BOEHOE
Ik heb een smsje gekregen met 'Valentijnszoen SMAK'' hahaha maar ik weet niet van wie het is...
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ik heb een lief kaartje en een romantische dvd van m'n moeder gekregen... haha Lief he...

Vleermuis, wat leuk om zo'n ballon te krijgen! Ik zou ook héél nieuwsgierig zijn naar de afzender! Misschien dat het toch je vriend was en voor de grap net doet alsof hij het niet was?
Madhe .. wat paar anderen hier al schreven..

Puur uit nieuwsgierigheid wil ik het weten..

Ik dacht werkelijk dat het van mijn vriendje kwam, toen ik hem dus uitvoerig bedankte aan de telefoon zei hij heel nuchter: Eh ik heb je niets gestuurd hoor..Maar hij vond het wel leuk dat er nog een man op deze aardbol is die mij onwijs leuk vind en het wel zielig voor die andere man vind dat ik bezet ben met een grote grijns die uitdrukken: jij hoort lekker bij mij :P
Pear: wanneer ik iets gestuurd zou hebben en diegene belt op en bedankt mij .. Dan zou ik wel toegeven dat het van mij kwam en zeggen dat ik het leuk vind dat hij het leuk vind..

Hij was echt stom verbaasd , maar misschien ken ik hem nog niet zo goed en zit hij er wel achter..

Vreemde is wel dat hij wat op t kaartje stond niet echt iets voor hem is ...

Op het kaartje staat nl: ; - ) XXX

Dat is iets wat hij mij nog nooit heeft gestuurd in een smsje of mailtje. Hij gebruikt eigenlijk geen sms/msn taal omdat hij niet zo smserig is en bijna nooit op msn zit..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven