valentijnsdag

15-02-2009 12:03 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er iets speciaals gekregen of gegeven voor valentijnsdag?

Ik vind het wel eens leuk om te horen of dit echt als iets commercieels gezien wordt, of dat jullie er zelf ook aan doen.

Ik heb van mijn man een mooi boeket bloemen gekregen (en dat krijg ik alleen uiterst zelden [ lees: max. 1 keer per jaar]).

Als blijk van liefde naar hem toe, heb ik een uitgebreid 5 gangen menu gekookt, met bijv. hartjes croutons in de soep, met een hartvormige cake etc. Natuurlijk bij kaarslicht geserveerd

Na het eten wilden we een romantische film opzetten,maar helaas vond ons dochtertje dat ze een huilavond ging houden. Dus na het eten was de romantiek ver te zoeken, maar we vonden het wel een zeer geslaagde avond.
Ik heb de hele dag bij de brievenbus gelegen, niks, noppes, nada
Iris Leuk .. ook zo nieuwsgierig van wie die afkomstig is ?
Gister werd er een grote kaart bezorgd. Ik helemaal blij, dacht dat ik een geheime aanbidder had. Tot ik zag dat het aan mijn dochter (van 4!) geadresseerd was hahah. Ik kreeg alleen een rekening van het waterschap, ook leuk
quote:Silvy schreef op 15 februari 2009 @ 14:41:

Gister werd er een grote kaart bezorgd. Ik helemaal blij, dacht dat ik een geheime aanbidder had. Tot ik zag dat het aan mijn dochter (van 4!) geadresseerd was hahah. Ik kreeg alleen een rekening van het waterschap, ook leuk Haha wat schattig... Wie was de afzender?
quote:Zwieber schreef op 15 februari 2009 @ 13:12:

Madhe, ik zou me ook immens af gaan vragen wie het was hoor. Zo nieuwsgierig ben ik ook wel. Heeft niets met je relatie te maken meer met nieuwsgierigheid.Als het puur nieuwsgierigheid is snap ik het wel. Ik had het alleen niet zo opgevat. Kan gebeuren toch?
quote:Vleermuis28 schreef op 15 februari 2009 @ 14:34:

Iris Leuk .. ook zo nieuwsgierig van wie die afkomstig is ?

Jah maar durf dan weer niet te bellen of terug te smssen

Of het is gewoon van een vriendin met een nieuw nummer!
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Een plantje van schoonouders, omdat ze zo gedacht hadden dat mijn lief niets gekocht had. Was ook zo
quote:Pear schreef op 15 februari 2009 @ 14:53:

[...]

Haha wat schattig... Wie was de afzender?Een jongetje die ze nog kent van de creche. Ze zitten nu allebei op een andere basisschool maar de liefde is er blijkbaar niet minder van geworden ;)
quote:Silvy schreef op 15 februari 2009 @ 19:38:

[...]

Een jongetje die ze nog kent van de creche. Ze zitten nu allebei op een andere basisschool maar de liefde is er blijkbaar niet minder van geworden ;)Aaaah lief hoor!
quote:summer04 schreef op 15 februari 2009 @ 16:04:

Een plantje van schoonouders, omdat ze zo gedacht hadden dat mijn lief niets gekocht had. Was ook zo Wat attent! Niet alle schoonouders zijn dus loeders...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven