Van daten naar serieus
dinsdag 26 februari 2019 om 03:41
Op het moment een week heel goed contact met een leuke meid. We hebben tijdens onze eerste afspraak gewandeld door de stad en een terrasje gepakt. Afspraak ging enorm goed, na de afspraak hebben we veel geappt tot 04:00 sochtends en zelfs een keer 05:30. De interesse is er van mijn kant en ook zeker van haar kant. A.s. weekend gaan we waarschijnlijk schaatsen.
De laatste tijd bellen we heel vaak. Onze gesprekken zijn op een bepaald niveau gekomen waar we op blijven hangen. We weten nu niet verder en geen van beiden heeft initiatief. Wat nu?
De laatste tijd bellen we heel vaak. Onze gesprekken zijn op een bepaald niveau gekomen waar we op blijven hangen. We weten nu niet verder en geen van beiden heeft initiatief. Wat nu?
dinsdag 26 februari 2019 om 07:15
dinsdag 26 februari 2019 om 08:21
dinsdag 26 februari 2019 om 08:50
dinsdag 26 februari 2019 om 09:47
Op "papier" vind ik het ook vreselijk, maar zo in de volksmond dan weer niet. "Goh, leuke meid is dat." kan prima.
dinsdag 26 februari 2019 om 10:03
'ey fawaka, check dat spange chickie dan...
Zo beter?
We used to be friends...
dinsdag 26 februari 2019 om 11:00
Ik zou eerder wat werken over de zin van het leven adviseren, of iets over quantummechanica of zo.
We used to be friends...
dinsdag 26 februari 2019 om 11:24
Wat is er mis met "meid"? Een dame van pak m beet 25 is geen meisje meer maar om haar nou "vrouw" te noemen. Maf, dat gestruikel over een woord.
TO, tijd voor een move. Trek je mond open of vouw m over de hare heen. Dan zie je vanzelf wel of je in een wak geklapt ben of dat je nog even door kunt schaatsen.
TO, tijd voor een move. Trek je mond open of vouw m over de hare heen. Dan zie je vanzelf wel of je in een wak geklapt ben of dat je nog even door kunt schaatsen.
woensdag 27 februari 2019 om 14:12