Van daten naar serieus

26-02-2019 03:41 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment een week heel goed contact met een leuke meid. We hebben tijdens onze eerste afspraak gewandeld door de stad en een terrasje gepakt. Afspraak ging enorm goed, na de afspraak hebben we veel geappt tot 04:00 sochtends en zelfs een keer 05:30. De interesse is er van mijn kant en ook zeker van haar kant. A.s. weekend gaan we waarschijnlijk schaatsen.

De laatste tijd bellen we heel vaak. Onze gesprekken zijn op een bepaald niveau gekomen waar we op blijven hangen. We weten nu niet verder en geen van beiden heeft initiatief. Wat nu?
Lekker gaan schaatsen.
Ga het niet overhaasten, het maakt toch niet uit of het na een week of na een maand “serieus” is. Overigens klinkt het al best serieus met zoveel contact. Houd haar signalen goed in de gaten en heb verder gewoon plezier.
Als je na een week al uitgepraat bent dan zou ik het hierbij laten.

Als een man mij meid zou noemen trouwens ook. Wat is dat toch tegenwoordig? Ik krijg er echt jeuk van en nee geen positieve... ;)
trien30 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 07:25
1.51% gewijzigd
Dus na een week appen zijn jullie uitgepraat? Begrijp ik dat goed?
1. Hoe verhoudt deze 'meid' zich tot die anderen uit je topics??
2. Je moet nog met daten beginnen, dat serieus, dat komt wel, eeuh na Pasen ergens
Ga schaatsen.

Als je dan weer leuk verder kunt kletsen: fijn! Verder gaan met live daten en minder appen.
Als je elkaar bij het schaatsen niets te zeggen hebt, weet je ook genoeg.

Serieus komt vanzelf of niet.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Just go with the flow... je ziet vanzelf wel waar het uitkomt.
We used to be friends...
Je kent elkaar net, maak je niet zo druk en ga lekker op een 2e date zodat je daarna weer iets hebt om over te praten.

Gezien de titel van to: van dagen naar serieus lijkt me toch niet na 1 date, geef het de tijd en kom niet te wanhopig over
Tijd voor " intimiteit"
Trien30 schreef:
26-02-2019 07:15

Als een man mij meid zou noemen trouwens ook. Wat is dat toch tegenwoordig? Ik krijg er echt jeuk van en nee geen positieve... ;)
Op "papier" vind ik het ook vreselijk, maar zo in de volksmond dan weer niet. "Goh, leuke meid is dat." kan prima.
Trien30 schreef:
26-02-2019 07:15

'ey fawaka, check dat spange chickie dan...
Zo beter? :biggrin:
We used to be friends...
Onze gesprekken zijn op een bepaald niveau gekomen waar we op blijven hangen.

Lees een keer een boek of doe een cursus (Spaans of boekhouden of Spaans boekhouden)
Op onze gesprekken blijven we hangen,.
Ik haak af.. al die gesprekken van tegenwoordig.
Het lijkt wel een soort overhoring van je leven.
Murrmurr schreef:
26-02-2019 10:04
Onze gesprekken zijn op een bepaald niveau gekomen waar we op blijven hangen.

Lees een keer een boek of doe een cursus (Spaans of boekhouden of Spaans boekhouden)
Ik zou eerder wat werken over de zin van het leven adviseren, of iets over quantummechanica of zo. :biggrin:
We used to be friends...
Wat is er mis met "meid"? Een dame van pak m beet 25 is geen meisje meer maar om haar nou "vrouw" te noemen. Maf, dat gestruikel over een woord.

TO, tijd voor een move. Trek je mond open of vouw m over de hare heen. Dan zie je vanzelf wel of je in een wak geklapt ben of dat je nog even door kunt schaatsen.
I.p.v. appen tot 5... lekker gaan vrijen en daarna kletsen en eten... kost je net zo veel uren !
Laat het lekker gaan. Als t goed zit merk je dat vanzelf. Ik ben een keer op vakantie geweest en vlak ervoor begonnen met daten. Het werd niks en ik heb spijt dat ik tijdens die reis zo met hem bezig was.
Ik zou ook niet mijn vakantie laten beinvloeden door een date. Er is inderdaad nog helemaal niks. En die vakantie associeer je dan nog heel lang met die date als dat niks wordt. Zonde.
Ik zou lekker in het echt afspreken en misschien wat minder op de app praten zodat jullie in het echt meer gespreksstof overhouden. Let ook goed op de interesses en verwijs daar een keer naar terug zodat je door kan praten over dat onderwerp.

Succes!
Gewoon neuken, en daarna weet je wel of je wat voelt voor hem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven