Veel verdriet, niet ten huwelijk gevraagd

dinsdag 9 januari 2018 om 16:21
Die zelfovertuiging heeft TO nodig om te overleven denk ik. Als ze haar eigen aandeel in dit gebeuren écht toegeeft, zal ze denk ik echt instorten.Grobbekuiken_ schreef: ↑09-01-2018 16:18Dit. Vind het vooral 'hoe harder ik schreeuw, hoe meer ik mezelf overtuig'.
Maar goed, ik ben natuurlijk ook maar een zure doos, dus tja....

dinsdag 9 januari 2018 om 16:30
Mooi mens. Jij komt er nog wel. Jouw kleine woorden zeggen zoveel. Zei zien mij als "the devil wears prada" ik zie hun als ongelukkige zure huisvrouwtjes. Altijd roddelen en anderen afkraken om jezelf beter te voelen. Ik weet dat het zo goed is. Ja ik wilde denk ik te graag. Heb hem kansen gegeven omdat ik ervoor wilde vechten. Ben trots dat ik het geprobeerd heb maar te lang achteraf. Hij wilde niet alles geven. Niet geluisterd en hij zal toch niet veranderen. Mijn besef is er. Ik hoop of hij gelukkig wordt met iemand die net zo een egoïstische narcist is. Ik kon er toch niet mee leven achteraf. Ik wens je het beste.

dinsdag 9 januari 2018 om 16:30
Dus dan ben jij volgens jouw eigen definitie niet intelligent...Vrouwe_justitia schreef: ↑09-01-2018 16:25Vertel maar eens even wat jij dan doet? Blijkbaar ben jij zo geweldig. Mensen die elkaar de grond in stampen zijn niet intelligent. Mensen die elkaar erbovenop helpen wel.
Serieus, zet die laptop uit/ga candycrushen op je mobiel/leg die iPad aan de kant en ga iets leuks doen voor jezelf. Of dat nu keihard gillen in een bos is of in een lekker warm bad gaan liggen. Je fakkelt nu wel in een heel hoog tempo af en dat wil je denk ik niet. Ga fijn naar de super, koop lekkere wijn en kook een lekker maaltje voor de vriendin die je nu onderdak geeft. En dan vanavond lekker samen op de bank met een glas goede wijn alle eikels uit jullie leven doornemen. Toch veel fijner dan wat online schelden en jezelf affakkelen voor een stel anonieme gebruikers.

dinsdag 9 januari 2018 om 16:32
Dat was 2 jaar geleden. Maar koos voor mijn relatie omdat mijn ex zei dat hij ging veranderen. Ik geloofde het. Maar helaas. Geen leugens meer ook nu.Ana_Isabel2 schreef: ↑09-01-2018 16:30Ben je verliefd geworden op die ander om het feit dat je niet ten huwelijk werd gevraagd al die tijd, draagbaar te maken voor jezelf?
Je focus verleggen zogezegd.

Maak er maar één tree van.Vrouwe_justitia schreef: ↑09-01-2018 16:30Mooi mens. Jij komt er nog wel. Jouw kleine woorden zeggen zoveel. Zei zien mij als "the devil wears prada" ik zie hun als ongelukkige zure huisvrouwtjes.

dinsdag 9 januari 2018 om 16:33
ZijVrouwe_justitia schreef: ↑09-01-2018 16:30Mooi mens. Jij komt er nog wel. Jouw kleine woorden zeggen zoveel. Zei zien mij als "the devil wears prada" ik zie hun als ongelukkige zure huisvrouwtjes. Altijd roddelen en anderen afkraken om jezelf beter te voelen. Ik weet dat het zo goed is. Ja ik wilde denk ik te graag. Heb hem kansen gegeven omdat ik ervoor wilde vechten. Ben trots dat ik het geprobeerd heb maar te lang achteraf. Hij wilde niet alles geven. Niet geluisterd en hij zal toch niet veranderen. Mijn besef is er. Ik hoop of hij gelukkig wordt met iemand die net zo een egoïstische narcist is. Ik kon er toch niet mee leven achteraf. Ik wens je het beste.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

dinsdag 9 januari 2018 om 16:34
Ik ben open. Ja vrouwtje, ik sta vreselijk te stampvoeten. En dit soort tiener opmerkingen gaan echt door mijn ziel. Ik weet weer waarom ik zo een hekel had aan vrouwen en goed met de heren omging.Fizzyhideous schreef: ↑09-01-2018 16:31Je laat je wel heel erg kennen. Je staat nu vast te stampvoeten.

dinsdag 9 januari 2018 om 16:35
Oh, ik geloof onmiddellijk dat het uit een soort onmacht komt hoor, maar om dan zo van je af te schreeuwen en ook dát dan weer op een ander (in dit geval ons) af te reageren schiet ze niks mee op. Beetje zelfreflectie mag ook wel.Ana_Isabel2 schreef: ↑09-01-2018 16:19Als het echt is, is voornamelijk frustratie, verdriet..
Gooi daar onbegrip overheen en je hebt een lopende tijdbom.
Daarom vroeg ik ook wie ze met zulke reacties wil overtuigen, ons of zichzelf, en ik denk het laatste.
There is always something happening, and it's usually right now

dinsdag 9 januari 2018 om 16:36
Haha, zo'n vrouw die altijd alleen maar met mannen omgaat. Succes verder, vrouwtjeVrouwe_justitia schreef: ↑09-01-2018 16:34Ik ben open. Ja vrouwtje, ik sta vreselijk te stampvoeten. En dit soort tiener opmerkingen gaan echt door mijn ziel. Ik weet weer waarom ik zo een hekel had aan vrouwen en goed met de heren omging.

dinsdag 9 januari 2018 om 16:37
Ik? heel hard lachenVrouwe_justitia schreef: ↑09-01-2018 16:25Vertel maar eens even wat jij dan doet? Blijkbaar ben jij zo geweldig. Mensen die elkaar de grond in stampen zijn niet intelligent. Mensen die elkaar erbovenop helpen wel.

dinsdag 9 januari 2018 om 16:37
Dan heb je toch je best gedaan? Genoeg topics hier over vrouwen die maar aan blijven modderen in hun relatie. Jij hebt jezelf een nieuw begin gegeven.Vrouwe_justitia schreef: ↑09-01-2018 16:32Dat was 2 jaar geleden. Maar koos voor mijn relatie omdat mijn ex zei dat hij ging veranderen. Ik geloofde het. Maar helaas. Geen leugens meer ook nu.
De enige reden dat je nu uithaalt naar de zogenaamde zuurtjes hier, is omdat je , ondanks dat je sterk over wilt komen, nog genoeg te verwerken hebt. Je kunt mensen hier niet overtuigen van hoe jouw leven is geweest met jouw ex. Daar is te weinig tijd voor en is ook helemaal niet belangrijk.
Neem de tijd om te verwerken en laat je boosheid hier varen. Nutteloze energieverspilling, want jij bent écht kwaad en " wij" lachen erom.
Sterkte.

dinsdag 9 januari 2018 om 16:38
Hoi Fizzy. Je lijkt mij een gefrustreerd en jaloers persoon. Ik heb tijd. Vertel je verhaal? Wat is er zo mislukt in je leven?
dinsdag 9 januari 2018 om 16:39
En slaat hard op het beeldschermFizzyhideous schreef: ↑09-01-2018 16:31Je laat je wel heel erg kennen. Je staat nu vast te stampvoeten.

dinsdag 9 januari 2018 om 16:39
Ik dacht dat zien zieT moest zijn... maar dit kan ook natuurlijk

dinsdag 9 januari 2018 om 16:40
Eerlijk gezegd wordt het TO natuurlijk ook niet makkelijk gemaakt. Nu zijn haar uitspraken ook als olie op vuur, maar toch..Grobbekuiken_ schreef: ↑09-01-2018 16:35Oh, ik geloof onmiddellijk dat het uit een soort onmacht komt hoor, maar om dan zo van je af te schreeuwen en ook dát dan weer op een ander (in dit geval ons) af te reageren schiet ze niks mee op. Beetje zelfreflectie mag ook wel.
Daarom vroeg ik ook wie ze met zulke reacties wil overtuigen, ons of zichzelf, en ik denk het laatste.
Ik wilde eerst ook bijdehand terugdoen, maar op een of andere manier geloof ik wel dat er achter TO een gebroken vrouw schuilt.
dinsdag 9 januari 2018 om 16:40
Geen probleem, ik help graag
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

dinsdag 9 januari 2018 om 16:41
Ik ben een zeer ongelukkige huisvrouw. Kan geen baan vinden..ook wil niemand met me trouwenVrouwe_justitia schreef: ↑09-01-2018 16:38Hoi Fizzy. Je lijkt mij een gefrustreerd en jaloers persoon. Ik heb tijd. Vertel je verhaal? Wat is er zo mislukt in je leven?

Kom op nouVrouwe_justitia schreef: ↑09-01-2018 16:34Ik ben open. Ja vrouwtje, ik sta vreselijk te stampvoeten. En dit soort tiener opmerkingen gaan echt door mijn ziel. Ik weet weer waarom ik zo een hekel had aan vrouwen en goed met de heren omging.

Je verhaal begint goed. Ja tuurlijk is er wel verdriet. Het is niet niks. Maar er is geen woede en haat in mij. Dat wil ik niet en is het leven te kort voor geloof mij. Tuurlijk weten jullie de helft niet. Jullie moesten eens weten, maar inderdaad daar is geen tijd voor. En beste Ana. Het kan mij niets schelen dat iemand hier lacht. Het kan mij niet raken sorry. Als je uren de tijd hebt om te blijven reageren en ik nu maar heel even. Wat voor leven zullen ze dan hebben?Ana_Isabel2 schreef: ↑09-01-2018 16:37Dan heb je toch je best gedaan? Genoeg topics hier over vrouwen die maar aan blijven modderen in hun relatie. Jij hebt jezelf een nieuw begin gegeven.
De enige reden dat je nu uithaalt naar de zogenaamde zuurtjes hier, is omdat je , ondanks dat je sterk over wilt komen, nog genoeg te verwerken hebt. Je kunt mensen hier niet overtuigen van hoe jouw leven is geweest met jouw ex. Daar is te weinig tijd voor en is ook helemaal niet belangrijk.
Neem de tijd om te verwerken en laat je boosheid hier varen. Nutteloze energieverspilling, want jij bent écht kwaad en " wij" lachen erom.
Sterkte.