Veel verdriet, niet ten huwelijk gevraagd

05-01-2018 16:34 408 berichten
Verwijderd
anoniem_361969 wijzigde dit bericht op 01-02-2018 19:49
Reden: Verwijderd
98.29% gewijzigd
Weet hij dat je op korte termijn wil trouwen?
Waarom vraag je hem zelf niet?
Alle reacties Link kopieren
dus je gevoel nu een heel stuk minder voor hem omdat hij je niet gevraagd heeft?........klinkt als een sterke basis
heb je het er al over gehad op welke termijn hij dat voor zich ziet?
Misschien pas over 5 jaar, misschien volgend jaar.
"Assumption is the mother of all fuck-ups."

Astu.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Het is vervelend voor je maar je kunt hem niet dwingen. Dus of je houdt op met je hopen/dromen of je moet m zelf vragen
Wat verandert een huwelijk precies voor jou?
Draai het om, waarom kan jij hem niet ten huwelijk vragen?
We leven 2018.
Dat hij ooit wil trouwen betekent niet dat hij het ziet als iets voor op de korte termijn of om een mooi jaar te bezegelen.

Je voelt je nu gekwetst doordat je je eigen verwachting als een soort norm bent gaan zien: 'als hij me nu niet vraagt vindt hij onze relatie kennelijk na al die jaren nog steeds niet zoveel waard/nog steeds niet goed genoeg.'

Besef dat jouw verwachting niks zegt over hoe jouw vriend jullie relatie daadwerkelijk ervaart.
margjem wijzigde dit bericht op 05-01-2018 16:39
0.45% gewijzigd
Oh sjonge.
Dus eigenlijk heb je zelf je "bijzondere" vakantie verpest door elke dag te hopen dat hij je die dag ging vragen en dan 's avonds in bed elke avond teleurgesteld geweest omdat het niet gebeurd was. En op de terugweg naar huis helemaal in de shit omdat de kansen verkeken waren.
Hoe je zelf je ergste vijand kan zijn zeg.... :|
N00R85 schreef:
05-01-2018 16:36
Waarom vraag je hem zelf niet?
Dit! Dan is het toch meteen opgelost?
Meid, prijs je gelukkig om wat je wel hebt: je hebt al 5 jaar een mooie relatie met iemand waarmee je jezelf oud ziet worden. Als verstokte single kan ik daar alleen maar van dromen. Vind je jezelf ook niet een beetje een drama queen als je dit zo leest?
Stel je niet zo aan. Je komt er niet overheen?? En je gevoel is minder voor hem hierdoor? Krab jezelf dan even achter je oren of je wel moet willen trouwen nu? Misschien moet je gewoon tegen hem zeggen dat je graag wil trouwen. Of vraag hem zelf. Praat met hem, hij kan geen gedachten lezen en jij bent nu boos om hem terwijl hij niet eens weet wat ie misdaan heeft. En hij heeft niet eens wat misdaan.
Maar ik zou er sowieso wel even goed over nadenken. In 5 jaar al veel ups en downs gehad en het gaat pas 1 jaar echt goed? Ik zou ook nog even wachten, dus vind je vriend best slim.
Een feest verandert niks aan een relatie. Je hebt het hoogstens 1 dag extra gezellig.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 05-01-2018 16:41
34.92% gewijzigd
Hij wil met je trouwen maar nu nog even niet. Of misschien heeft hij al een plannetje wanneer hij je wil vragen. Het is allemaal mogelijk. We weten het niet.

Als je zo'n fijne relatie hebt, zou ik daar zo veel mogelijk van genieten! Wees blij dat het tussen jullie goed zit, toch? Genoeg relaties die dat niet kunnen zeggen.
Heb het ook vandaag leuk met elkaar!
Dat je de man niet ten huwelijk gaat vragen, begrijp ik nog wel. Geef 'n hintje, misschien dat hij dan iets op poten zet.
Inderdaad vraag hem als he zo graag wil trouwen.
Of dreig 'm dat je niet lang meer wacht.
LiefsuitLonden schreef:
05-01-2018 16:41
Wat een bizar advies?!
LiefsuitLonden schreef:
05-01-2018 16:41
Weet je in ieder geval zeker dat je nooit meer gevraagd wordt ;-)
Je zegt dat hij wel wil trouwen, maar je vernoemt ook dat je in een 5-jarige relatie zit met veel ups én downs, en dat het het laatste jaar goed gaat. Dat is van de 5 jaar dus 1 jaartje dat het goed draait.
Je vriend zal misschien ook vinden dat het beter gaat tussen jullie, maar misschien wil hij nog wel een poosje wachten met hele trouwplannen om te zien of er toch niet weer zo'n dip gaat volgen? Het lijkt mij toch heel verstandig als jullie relatie zo lang niet stabiel was.
Tsja, doe dat met een knipoog uiteraard.. :loveit: :)
8102 schreef:
05-01-2018 16:37
Draai het om, waarom kan jij hem niet ten huwelijk vragen?
We leven 2018.

Draai het om, waarom zou je überhaupt trouwen? We leven in 2018 ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven