Verdrietig om relatie

02-01-2019 20:04 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal ik ben nieuw hier en het leek me erg fijn om een keer mijn verhaal te delen met anderen.

Sinds september ben ik aan het worstelen met mijn gevoelens voor mijn vriend en de relatie. Het begon met twijfels, waarschijnlijk omdat ik mezelf gek maakte voelde ik op een gegeven moment niets meer. Mijn gevoelens verdwenen en ik leek wel een wandelende zombie. Nu is het zover gekomen dat ik me volledig bezig hield met wat voor opmerkingen mijn vriend maakte en hoe hij zich gedraagt.

We praten er samen over en hij weet hoe ik mij voel, alles wordt besproken. Maar ik vind het moeilijk te accepteren dat we niet altijd alles leuk aan elkaar kunnen vinden om dat ik een 'perfectie' persoon ben.

Het probleem wat ik nu telkens meemaak, is dat zodra ik naar hem toe ga en er ben ik altijd erg moet huilen. Zodra ik dan een tijdje bij hem ben gaat het dan weer vrij goed. Maar zodra ik dan weer thuis ben moet ik heel veel huilen. Ik vind het moeilijk wanneer die mega lief tegen me is wat me ooit irriteert en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen en ermee om moet gaan. Hij bedoeld alles goed en is er altijd voor me.

Ik vroeg me met deze topic af of mensen dit probleem herkennen of een gedeelte ervan en of ze misschien tips hebben over hoe jullie ermee omgaan. Sorry voor het lange verhaal, korter kon niet...
Dat is toch wel heel verdrietig voor jou maar ook voor je vriend als je naar hem toegaat en je zo moet huilen. Het zou toch fijn zijn om hem dan te zien lijkt mij? Ben je wel verliefd ?
Niemand is perfect, dat bestaat niet, maar als je echt gek bent van iemand dan is dat geen probleem. Ik denk dat je goed naar je eigen gevoel moet gaan, en na moet gaan of je wel verliefd bent.

Sterkte !!