Verdrietig

02-06-2019 14:22 85 berichten
Vandaag ben ik jarig en ik heb nog niets van mijn moeder gehoord. Een tijdje geleden hebben we vreselijk ruzie gehad en onlangs is er voorzichtig voor het eerst weer een paar keer contact geweest wat redelijk ging. Ik had niet verwacht dat ze met bloemen en cadeau's voor de deur zou staan maar een belletje hoopte ik toch wel op. Ik weet, de dag is nog niet voorbij maar m'n gevoel zegt me dat dat belletje waar ik zo op hoopte niet meer gaat komen.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst van harte gefeliciteerd meid 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Ik hoop dat je moeder jou nog een berichtje stuurt, ze weet écht wel dat je jarig bent 🎉

Dikke knuf 😘
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft nog de tijd tot twaalf uur vannacht, dus je bent te vroeg met treuren.
Van harte proficiat, het lekkere weer heb je in ieder geval mee!
Das waar, het is een prachtige dag die nog lang niet om is maar het knaagt toch.
Alle reacties Link kopieren
LhasaApso2008 schreef:
02-06-2019 14:37
Das waar, het is een prachtige dag die nog lang niet om is maar het knaagt toch.
Waarom?
Wat knaagt er dan?
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd!!
Ik hoop dat je moeder toch nog even belt
Dat ik nog niets gehoord heb van haar en ik ken m'n moeder zo langzamerhand, het zou mij verbazen als ik toch nog iets hoor.
Dank jullie wel voor jullie felicitaties!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je verjaardag!! 🎉🎉

Ik kan mij wel voorstellen dat je het niet leuk vind dat je moeder nog niets van zich heeft laten horen. Zij is toch degene die jou negen maanden gedragen en gebaard heeft. Niet iets wat je zomaar vergeet.

Maar .... de dag is nog niet voorbij.
Misschien staat ze straks wel op de stoep met een prachtige bos bloemen.

Hoe ging dat andere jaren? Belde ze dan wel smorgens bijvoorbeeld?

:hug:
Normaal komt ze langs of ze belt gelijk 's ochtends.
Alle reacties Link kopieren
LhasaApso2008 schreef:
02-06-2019 14:41
Dat ik nog niets gehoord heb van haar en ik ken m'n moeder zo langzamerhand, het zou mij verbazen als ik toch nog iets hoor.
Misschien verrast ze je nog wel.
Misschien ook niet.
Maar er is niets wat jij daaraan kan doen, dus je gepieker is vrij zinloos.
Maak er iets moois van voor jezelf en de mensen die het met je willen vieren.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd to :hug: :rose: :gift:
De dag is nog niet om, je rot voelen hierover kan altijd nog mocht je moeder niks laten horen. Het is een heerlijke dag, maak er wat van!
En jij hebt afgelopen week geen berichtje gestuurd om haar uit te nodigen vandaag langs te komen?
Nee, enerzijds bang om de deksel op m'n neus te krijgen en anderzijds is het niet de gewoonte om elkaar 'officieel' uit te nodigen voor verjaardagen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
02-06-2019 15:14
En jij hebt afgelopen week geen berichtje gestuurd om haar uit te nodigen vandaag langs te komen?

Ze is haar moeder, ik mag toch hopen dat die wel weet wanneer haar dochter jarig is. En volgens mij verwacht TO haar moeder ook niet fysiek. maar een belletje of berichtje is toch niet zo moeilijk nu ze weer on speaking terms zijn?
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
LhasaApso2008 schreef:
02-06-2019 15:24
Nee, enerzijds bang om de deksel op m'n neus te krijgen en anderzijds is het niet de gewoonte om elkaar 'officieel' uit te nodigen voor verjaardagen.
Maar als jullie sinds kort weer on speaking terms zijn, is het toch geen raar idee?
Beter de deksel op je neus, dan een hele dag min of meer lijdzaam afwachten.
Het hoeft niet moeilijk te zijn: Zeg ma, ik zou het leuk vinden als je vandaag nog even langs kwam om een taartje te eten voor mijn verjaardag.
Misschien heb ik het voorzichtig hernieuwde contact wel helemaal verkeerd geïnterpreteerd en heeft ze alleen contact gezocht omdat ze iets van mij nodig had en is ze verder nog gewoon heel boos.
Nog steeds niets. Misschien probeert ze me op deze manier te straffen omdat ik op moederdag (toen we nog ruzie hadden) niets van me heb laten horen.
Alle reacties Link kopieren
LhasaApso2008 schreef:
02-06-2019 17:41
Nog steeds niets. Misschien probeert ze me op deze manier te straffen omdat ik op moederdag (toen we nog ruzie hadden) niets van me heb laten horen.
Joh, bel het mens gewoon op.
Misschien krijg je een nee op een invitatie, maar dat is nog altijd beter dan een hele dag (en avond) lijdzaam uitzitten.
Ik weet zeker dat het niets laten horen geen wraak is, maar het kan zijn dat ze het nog niet kan opbrengen om je te feliciteren. Wij weten niet waarom er ruzie was, maar mogelijk heb je haar zo gekwetst dat ze nog even afstand houdt.
Alle reacties Link kopieren
LhasaApso2008 schreef:
02-06-2019 17:41
Nog steeds niets. Misschien probeert ze me op deze manier te straffen omdat ik op moederdag (toen we nog ruzie hadden) niets van me heb laten horen.
Of ze durft niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bel haar op en vraag of ze vanavond een bakkie komt doen met een lekker taartje.
Jullie zitten waarschijnlijk op elkaar te wachten.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
02-06-2019 17:52
Of ze durft niet.
Dat bedacht ik ook.
Misschien is ma net zo bang als TO en blijven ze allebei in hun holletjes zitten wachten tot de ander wat doet.
Jammer hoor!
Ik heb je advies opgevolgd en net dan zelf maar een belletje er aan gewaagd, en werd weggedrukt. Ik heb de situatie dus volledig verkeerd ingeschat door te denken dat er weer iets van contact mogelijk was. Dat is dan duidelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven