Verdrietig

02-06-2019 14:22 85 berichten
Vandaag ben ik jarig en ik heb nog niets van mijn moeder gehoord. Een tijdje geleden hebben we vreselijk ruzie gehad en onlangs is er voorzichtig voor het eerst weer een paar keer contact geweest wat redelijk ging. Ik had niet verwacht dat ze met bloemen en cadeau's voor de deur zou staan maar een belletje hoopte ik toch wel op. Ik weet, de dag is nog niet voorbij maar m'n gevoel zegt me dat dat belletje waar ik zo op hoopte niet meer gaat komen.
Alle reacties Link kopieren
LhasaApso2008 schreef:
02-06-2019 17:54
Ik heb je advies opgevolgd en net dan zelf maar een belletje er aan gewaagd, en werd weggedrukt. Ik heb de situatie dus volledig verkeerd ingeschat door te denken dat er weer iets van contact mogelijk was. Dat is dan duidelijk.
Oh das kut voor je.
Maar goed, je bent nu wel van die knagende onzekerheid af.
Sterkte ermee meid! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je verjaardag! Weer een jaartje wijzer! Stuur haar een simpel berichtje waarin je haar feliciteert met .. jaar moeder zijn.. misschien zet dat een deurtje open?
M'n moeder belde net terug, en niet om me alsnog te feliciteren. Ik zal jullie de details besparen maar ze wil het alleen goedmaken als er gepraat wordt, met m'n vader er bij. En die wil dat niet. Einde verhaal dus.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil ze je vader bij een gesprek?
Alle reacties Link kopieren
Wat een rot einde van je verjaardag :hug:
Ze kan maar niet verkroppen dat hij bij haar weg is gegaan en geen contact meer wil. Ze beschuldigd mij er van dat ik hem dat heb aangepraat.
Dat kun je wel stellen, ben ook best wel van slag nu. Het doet gewoon pijn.
Alle reacties Link kopieren
Lieve LhasaApso, wat een verdrietig gedoe allemaal. Heb je een vriend of vriendin in de buurt die met je kan kletsen en misschien een gezellig kopje thee/koffie/biertje kan drinken op je verjaardag?

Ik vind het zo'n verdrietig idee dat jij op je verjaardag in je eentje zit met deze nare toestand zo op je dak.

:hug:
Wat eten we vanavond?
LhasaApso2008 schreef:
02-06-2019 21:12
Ze kan maar niet verkroppen dat hij bij haar weg is gegaan en geen contact meer wil. Ze beschuldigd mij er van dat ik hem dat heb aangepraat.
Zijn ze lang uit elkaar? Balen. Gefeliciteerd nog
Mijn man is bij me, verder heb ik nu ff geen behoefte meer aan visite of gezelligheid want heel eerlijk gezegd voel ik me nu gewoon heel k......

Ben wel blij met jullie steun en lieve woorden, dit is precies waarom ik hier zo graag kom, als er iemand een digitale schouder nodig heeft zijn jullie er. Dank daarvoor!
Gefeliciteerd, van harte.


Maar jij hebt de eerste stap gezet, normaal laat een moeder haar kinderen niet in de steek, ook al hebben zij dat bij haar misschien wel gedaan.

Probeer het te plaatsen, meer kan je niet doen en de toekomst zal uitwijzen hoe ze zich ten opzichte van jou gaat opstellen.


Sterkte, want het doet immens pijn.
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 09-06-2019 21:44
59.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LhasaApso2008 schreef:
02-06-2019 21:12
Ze kan maar niet verkroppen dat hij bij haar weg is gegaan en geen contact meer wil. Ze beschuldigd mij er van dat ik hem dat heb aangepraat.
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Je hoeft jezelf niets te verwijten, je hebt geprobeerd het contact te herstellen.
Dat zij er niet op een normale manier op in wil gaan, is haar probleem en haar verlies.
Heel veel sterkte, is verre van leuk :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu met je TO?
Alle reacties Link kopieren
nou zeg wat raar dat je vader wilde scheiden.... :roll:

dat contact zou ik zelf niet eens meer willen na deze flauwekul

wel alsnog gefeliciteerd en sterkte met je verlies, het gaat wel beter voelen na een tijdje hoor
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het verdrietig om te horen dat je moeder niets van zich heeft laten horen. Althans, niet op de manier of met de reden waarop jij gehoopt had.

Waarvan je moeder jou beschuldigd is gemeen. Dat je vader bij jouw moeder is weggegaan, is zijn keuze.

Probeer nu even voor jezelf te kiezen. Even rust en afstand nemen. En dan kijken wat je verder wilt met dit contact.

Sterkte :hug:
Het gaat. Heb even afstand genomen dat is beter nu.
Mijn moeder heeft aangegeven dat ze niets meer met mij te maken wil hebben. Ik voldoe niet aan haar beeld van een goede dochter. Dat heeft ze niet met zoveel woorden gezegd maar na een lang (vooral eenzijdig) gesprek met een waslijst aan verwijten en beschuldigingen kan ik niet anders concluderen.
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat rot zeg. Dus nu is je moeder haar man kwijt, maar ook haar dochter..
Mijn moeder is niet makkelijk maar ze maakt het vooral zichzelf heel moeilijk. Daarmee heeft ze al veel mensen van zich afgestoten. Ik ben eigenlijk de enige die altijd alles heeft geslikt en nu heeft ze mij ook de deur gewezen. Het doet ontzettend veel pijn want ik had zo graag een goede band met m'n moeder gehad maar ik zal onder ogen moeten zien dat dat er niet inzit.
Is het slecht als ik zeg dat, naast de pijn en het verdriet wat ik voel, ik mij toch ook een klein beetje bevrijd voel? Ik heb altijd zo op eieren moeten lopen, elk woord op een goudschaaltje moeten wegen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, je bent niet slecht.

Dat IS toch ook gewoon bevrijdend?

Gefeliciteerd met je verjaardag.

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat rot voor je!
En nee, het is niet raar. Sterker nog: geniet s.v.p. met volle teugen van dat heerlijke bevrijdende gevoel! :cheer2:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Je moeder doet zichzelf een hoop ellende aan.
Jammer hoor, nu is ze ook haar dochter kwijt.
En wat fijn, dat jij je bevrijd voelt!
Geniet ervan!
LhasaApso2008 schreef:
02-06-2019 21:12
Ze kan maar niet verkroppen dat hij bij haar weg is gegaan en geen contact meer wil. Ze beschuldigd mij er van dat ik hem dat heb aangepraat.
En jij laat je dat aanleunen?

Uberhaupt hele denkwijze van je moeder is heel krom.

Wat heb jij op die bizarre wens en denkwijze gezegd net?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven