Verdrietige kerst
zaterdag 2 december 2017 om 12:40
Godallemachtig, je wordt steeds grappiger.Sandman44 schreef: ↑02-12-2017 12:32Zoonlief mag heus de tv houden, maar alleen als vriendin mij terug neemt. Lijkt mij wel zo eerlijk.
Zo niet dan wil ik alles tot de laatste schroef terug, en kan ze of zelf (niemand erbij) haar spullen komen ophalen, doet ze dat niet dan gooi ik alles in haar voortuin, inclusief speelgoed zoon. Lijkt mij redelijk toch. Ze heeft het zonder reden uitgemaakt, en toch wil ze het vriendelijk en als volwassenen oplossen. Sorry maar zo werkt het natuurlijk niet.
Zelden iemand gezien waar ze bij het uitdelen van de hersenen zó vreselijk de mist in zijn gegaan.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 2 december 2017 om 12:40
De reden dat ze het heeft uitgemaakt is toch duidelijk?Sandman44 schreef: ↑02-12-2017 12:32Zoonlief mag heus de tv houden, maar alleen als vriendin mij terug neemt. Lijkt mij wel zo eerlijk.
Zo niet dan wil ik alles tot de laatste schroef terug, en kan ze of zelf (niemand erbij) haar spullen komen ophalen, doet ze dat niet dan gooi ik alles in haar voortuin, inclusief speelgoed zoon. Lijkt mij redelijk toch. Ze heeft het zonder reden uitgemaakt, en toch wil ze het vriendelijk en als volwassenen oplossen. Sorry maar zo werkt het natuurlijk niet.
In mijn ogen heel logisch: het zat al niet goed, want anders had je jezelf niet hoeven verbeteren, je wordt te makkelijk te boos waarbij je schreeuwt en je hebt gelogen en zelfs als je de laatste keer niet loog en ze jou onterecht beschuldigd heeft dan nog vindt ze het niet fijn om een vriend te hebben die zo makkelijk boos wordt, terecht of onterecht.
En waarschijnlijk vindt ze het ook niet fijn om zelf haar vriend zo te zijn gaan wantrouwen dat ze hem onterecht beschuldigt.
En overkoepelend is er gewoon te veel gebeurd en te veel stress en gedoe geweest en is de maat vol, de spreekwoordelijke druppel heeft de emmer doen overlopen, het goede gevoel verdwenen.
Alles bij elkaar meer dan genoeg redenen om een relatie te beeindigen.
En nou jij weer.
zaterdag 2 december 2017 om 12:53
Mwah je went er aan. Ik heb lang alleen kerst gevierd en ik heb er zelf een feestje van gemaakt. Lekker eten, mooie programma's en een wijntje erbij. Je kan natuurlijk ook naar de kroeg gaan daar zitten ongetwijfeld ook feestgangers die kerst alleen vieren.
Nog een kleine tip. ik zou niet meer naar voetballen gaan als het zoontje van je ex speelt die zit niet te wachten op een rancuneuze ex die zijn moeder bang maakt en alles tot het laatste schroefje terug wil. Daar kweek je trauma's mee.
zaterdag 2 december 2017 om 12:59
Heb je niet een weddenschap lopen?Sandman44 schreef: ↑02-12-2017 12:32Zoonlief mag heus de tv houden, maar alleen als vriendin mij terug neemt. Lijkt mij wel zo eerlijk.
zaterdag 2 december 2017 om 13:01
Je zult vast niet de enige zijn.
En het zijn maar een paar dagen.
Misschien iets van werk doen met kerst?
Accepteer je verlies, voel je verdriet, lik je wonden en begin opnieuw.
Je wilt je rouw uitstellen door boos te zijn en verongelijkt.
Maar het is een verdrietig proces, waarin je ergens zult moeten accepteren dat die ander jou niet meer wil.
Waarin je ergens zult moeten inzien dat je niet alles kunt controleren.
Dat je niet meer deel uitmaakt van die persoon haar leven en dat het leven wat je voor ogen had gehouden niet meer is.
En als je zo vaak zo boos bent geweest dan blijkt daaruit dat je veel hebt lopen afreageren op een ander mens.
Alleen om die reden al zul je haar missen, je bent je pispaal kwijt, je boksbal is weg.
Misschien echt proberen om je af te gaan reageren op de sportschool of zoiets.
En probeer om een vriend te vinden om samen de kerst mee door te brengen, samen een biertje te drinken.
Leg de lat niet zo hoog.
Kijk een zielige film, haal chinees, doe iets voor je zelf en probeer te accepteren dat het nu eenmaal even zo is.
zaterdag 2 december 2017 om 13:01
Laat jezelf opnemen
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
zaterdag 2 december 2017 om 13:04
Waarom? Omdat Robert ten Brink dat altijd zegt?
Als je goed tegen je eigen gezelschap kunt dan kun je er een fijne kerst van maken, met mooie nieuwe inzichten in jezelf, goede voornemens.
En kerst gaat over vrede, dus de eerste goede stap naar een leukere jij kun je gelijk laten zien in een mooi gebaar naar haar toe.
Bied je excuses aan voor je gedrag, bedank haar voor haar geduld en de tijd samen en wens haar een mooie toekomst en doe niet zo zielig over die spullen.
Een goeie kerel herken je aan een leuk karakter.
zaterdag 2 december 2017 om 13:12
Vorig jaar kwam om de tien minuten een reclame voorbij met Robert ten Brink die dat zei, dat was een beetje too much, ik hoop dat dat ze dit jaar een ander riedeltje hebben
zaterdag 2 december 2017 om 13:13
zaterdag 2 december 2017 om 13:13
Ja inderdaad. Had ze maar niet het gore lef moeten hebben om het met jou, superman die ook nog voor haar kóókt nota bene, uit te maken. Het kutwijf. Wat denkt ze wel niet!
Ik snap écht niet dat iemand nog serieus reageert op deze klucht.
zaterdag 2 december 2017 om 13:15
Nope, ik heb hem al een paar keer gehoord.
Maar wat is er precies zo erg aam alleen zitten met kerst?
Je hebt toch ouders, vrienden?
Ik werd jaren geleden op 22 december weer vrijgezel.
Ben niet alleen geweest hoor Kerst.
1 dag ouders, 1 dag vrienden
Zie hier niet alleen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 2 december 2017 om 13:23
Zielig voor de vis.
zaterdag 2 december 2017 om 14:24
Heb ook vol verwondering dit topic zojuist gelezen. Wil toch even hier op reageren.
Er is toch nooit een goed moment om een relatie te verbreken? Voor kerst niet, na niet, dan heb je weer valentijn, je verjaardag, jullie jubileum etc etc. Dat is toch allemaal onzin?! Als het voor iemand klaar is dan kan diegene echt niet de breuk uitstellen tot na kerst, zo werkt het niet.
Ik hoop dat je haar keuze accepteert, je komt op mij over als een eng mannetje.