Verdrietige kerst
vrijdag 1 december 2017 om 09:19
Waarin ben je verandert dan in die 5 weken? Je zegt dat je er aan wil gaan werken, daar ben je dus nog niet aan begonnen.
Alsof je jezelf nu eventjes kan veranderen, dat had je ook eerder kunnen beseffen. Flauw om het zoontje erbij te halen. Wat heeft hij eraan als zijn moeder zich rot voelt in jullie relatie?
Alsof je jezelf nu eventjes kan veranderen, dat had je ook eerder kunnen beseffen. Flauw om het zoontje erbij te halen. Wat heeft hij eraan als zijn moeder zich rot voelt in jullie relatie?
rosetrea wijzigde dit bericht op 01-12-2017 09:21
43.98% gewijzigd
vrijdag 1 december 2017 om 09:22
Verstandige vrouw.
Het is over, geen contact meer.
Je gedrag begint wel richting stalking te gedragen.
Het is kloten. Relatiebreuk is nooit leuk. Maar focus nu primair op je eigen leven en gedrag. Pas daarna aan een relatie.
Het is over, geen contact meer.
Je gedrag begint wel richting stalking te gedragen.
Het is kloten. Relatiebreuk is nooit leuk. Maar focus nu primair op je eigen leven en gedrag. Pas daarna aan een relatie.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
vrijdag 1 december 2017 om 09:35
"Ze heeft een zoontje van tien. Ik heb haar ook gezegd dat ze alleen aan haar zelf denkt en niet aan haar zoontje, ze ontneemt hem nu een vaderfiguur. Want zijn eigen vader heeft hem nooit erkend en wil geen contact."
Je bent niet goed jij!!
Laat haar met rust. Een leugenachtige opvliegende idioot die geen grenzen respecteert, is niet iemand die je als vaderfiguur moet willen.
Je bent niet goed jij!!
Laat haar met rust. Een leugenachtige opvliegende idioot die geen grenzen respecteert, is niet iemand die je als vaderfiguur moet willen.
vrijdag 1 december 2017 om 09:36
Ik deed ook heel veel dingen goed hoor, ik deed veel voor haar. Zij ook voor mij. Hoe kan iemand na vijf jaar opeens zo hard en koud zijn? Ze was bijna altijd lief en zacht, nu lijkt ze wel iemand anders. Ik kan haar redenen om het uit te maken nu eenmaal niet accepteren.
Als je een relatie beëindigd dan moet je daar samen achter staan en dat sta ik niet.
Als je een relatie beëindigd dan moet je daar samen achter staan en dat sta ik niet.
vrijdag 1 december 2017 om 09:38
vrijdag 1 december 2017 om 09:39
Dat is het grote nadeel van egoïsten met narcistische trekjes, ze zijn ook wel eens "lief", anders was ze natuurlijk na 2 weken al weggehold.
Jij hoeft haar redenen niet te accepteren, jij hoeft haar alleen maar te accepteren.
En je laatste zin raakt helemaal kant noch was. Maar dat weet je zelf ook wel toch?
Jij hoeft haar redenen niet te accepteren, jij hoeft haar alleen maar te accepteren.
En je laatste zin raakt helemaal kant noch was. Maar dat weet je zelf ook wel toch?
vrijdag 1 december 2017 om 09:39
Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 09:36Ik deed ook heel veel dingen goed hoor, ik deed veel voor haar. Zij ook voor mij. Hoe kan iemand na vijf jaar opeens zo hard en koud zijn? Ze was bijna altijd lief en zacht, nu lijkt ze wel iemand anders. Ik kan haar redenen om het uit te maken nu eenmaal niet accepteren.
Nogmaals, je bent niet goed jij!
Als 1 van de partners er geen zin meer in heeft, ongeacht de reden, dan heeft de andere partner dikke vette pech.
En zo te horen heeft jouw ex meer dan genoeg redenen om niet meer met je verder te gaan.
tiswa wijzigde dit bericht op 01-12-2017 09:40
0.22% gewijzigd
vrijdag 1 december 2017 om 09:40
Nee. Engerd.Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 09:36Ik deed ook heel veel dingen goed hoor, ik deed veel voor haar. Zij ook voor mij. Hoe kan iemand na vijf jaar opeens zo hard en koud zijn? Ze was bijna altijd lief en zacht, nu lijkt ze wel iemand anders. Ik kan haar redenen om het uit te maken nu eenmaal niet accepteren.
vrijdag 1 december 2017 om 09:41
Nee hoor.Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 09:36Ik deed ook heel veel dingen goed hoor, ik deed veel voor haar. Zij ook voor mij. Hoe kan iemand na vijf jaar opeens zo hard en koud zijn? Ze was bijna altijd lief en zacht, nu lijkt ze wel iemand anders. Ik kan haar redenen om het uit te maken nu eenmaal niet accepteren.
Het verbreken van een relatie kan volledig eenzijdig genomen worden
Dat jij het nket kunt accepteren, daar heb je alleen jezelf mee.
Ik zou ook passen voor een liegende en schreeuwende kerel, en zeker in de buurt van mijn kind
Hulde voor je ex dus
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 1 december 2017 om 09:43
Zeg eens.
Ben je nou dom of gewoon een troll?
vrijdag 1 december 2017 om 09:44
Gelukkig denkt ze aan zichzelf, heeft ze blijkbaar niet zoveel gedaan tijdens jullie relatie. Natuurlijk mag zij gewoon de relatie beeindigen , heb jij helemaal geen zeggenschap in. Behalve haar met rust laten zoals zij wil.
vrijdag 1 december 2017 om 09:44
Nee hoor. je hoeft helemaal niet samen achter het beëindigen van een relatie te staan. Sterker nog, in de meeste gevallen is dat niet het geval. Je komt echt heel erg naar over met de manier waarop je schrijft en de dingen die je schrijft.
Laat haar alsjeblieft met rust. Ze is lief en ze is zacht, en jij hebt dat niet gewaardeerd. Jij hebt je gedragen als een leugenachtige, schreeuwende tiran en daar heeft ze nu genoeg van. Dat is haar beslissing en dat gaat jou niet aan. Respecteer haar keuze, gun haar dat alsjeblieft. Gun het haar een partner te vinden die wel goed voor haar is.
Haar zoontje erbij halen is echt een zwaktebod, een kind verdiend beter dan een norse, schreeuwende en liegende vaderfiguur.
Echt, stop hiermee!
Laat haar alsjeblieft met rust. Ze is lief en ze is zacht, en jij hebt dat niet gewaardeerd. Jij hebt je gedragen als een leugenachtige, schreeuwende tiran en daar heeft ze nu genoeg van. Dat is haar beslissing en dat gaat jou niet aan. Respecteer haar keuze, gun haar dat alsjeblieft. Gun het haar een partner te vinden die wel goed voor haar is.
Haar zoontje erbij halen is echt een zwaktebod, een kind verdiend beter dan een norse, schreeuwende en liegende vaderfiguur.
Echt, stop hiermee!
vrijdag 1 december 2017 om 09:46
Goed dat je haar dit hebt geappt. Ik hoop dat ze daarmee extra bevestiging heeft dat ze de juiste keuze heeft gemaakt.
vrijdag 1 december 2017 om 09:46
En ook nog de: het is zielig voor je zoon kaart trekken.
Kan ik haar ergens bereiken om haar te feliciteren met haar verstandige keuze?!
Als je hard aan jezelf werkt en leert hoe je een leuke vent wordt in een relatie dan is deze dure les niet voor niets geweest.. nu kost het je je vriendin en haar kind.
Wie weet vindt je hierna een leuk persoon die je niet weg jaagt met gek gedrag.
Investeer tijd in de nieuwe jou! Succes
Kan ik haar ergens bereiken om haar te feliciteren met haar verstandige keuze?!
Als je hard aan jezelf werkt en leert hoe je een leuke vent wordt in een relatie dan is deze dure les niet voor niets geweest.. nu kost het je je vriendin en haar kind.
Wie weet vindt je hierna een leuk persoon die je niet weg jaagt met gek gedrag.
Investeer tijd in de nieuwe jou! Succes