vergeving na vreemdgaan

09-12-2010 09:11 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
zijn er hier mensen die vreemd zijn gegaan en toch nog een kans hebben gekregen van hun partner

waarom vraag ik dit omdat ik zelf aantal maanden geleden vreemd ben gegaan.

mijn vriend heeft mij dit vergeven maar dan nog komt het soms naar boven bij hem ik kan hem snappen ik ben ook goed fout geweest.

we zijn nu weer samen maar soms denk ik wel aan die persoon waar ik mee vreemd ben gegaan maar niet van dat ik hem mis of zo.

maar ik kies voor mij relatie is dit goed

of moet ik een keuze maken.

ik hou van mijn vriend echt waar heel veel heb ook veel spijt maar weet nu niet wat ik moet doen.

ook heb ik nu een probleem dat ik laatste tijd ook weinig zin heb

in sex met mijn vriend weet nou niet hoe dit komt ik denk niet aan de persoon waar mee ik vreemd ben gegaan maar er is er gewoon niet of heel weinig.

merk ook dat het heel moeilijk is voor mijn vriend hij denkt

dat die verlangen er niet is zelf weet ik niet hoe dit komt

dat ik het weinig wil.

ik heb het gevoel dat hierdoor mijn relatie toch stuk gaat.

graag wil ik gewoon samen zijn met wie ik nu ben

maar merk toch dat mijn vriend er moeite mee heeft

ik heb hem ook eigenlijk heel weinig verteld over de ander persoon

denk ook dat dit hem breekt misschien moet ik dit wel doen.

ook zit ik met het gevoel dat ik liever heb dat hij ook iets met een ander doet zodat het mij ons weer goed zit.

hij doet nu zo erg zijn best om dit goed te laten komen tussen ons maar dit gedoe van vreemd gaan zit er gewoon tussen.

herkend iemand zich in dit verhaal en hoe ga jij er mee om graag reactie
quote:Ksenija schreef op 09 december 2010 @ 18:31:

Een vent die dit pikt, vind ik geen echte man.Ik vind het juist andersom ... en vent die dit nooit pikt moet nog man worden.
Er is een groot verschil tussen er op los neuken, jeuk aan je poeni en vreemdgaan. Vreemdgaan is vaak meer dan seks.
quote:Poeni1 schreef op 09 december 2010 @ 14:34:

[...]

ik wil hem omdat ik van hem houd ik ben nog steeds verliefd op hem.

waarom hij mij zou willen en mij dit vergeven heeft

omdat hij het zelfde voor mij voelt hoe ik ook van hem voelt.

samen doen we heel veel laatste tijd juist meer.

wat wij doen aan de relatie is juist er voor elkaar zijn nu juist na wat het gebeurt is .

klink misschien heel egoïstisch van mij maar ik ben blij dat ik zo een man heb die mij juist nog een kans geeft na wat ik gedaan heb.

ik praat het niet goed maar ik heb er een die er voor mij is.

en toch heb ik het gedaan waarom wist ik het maar hij is nooit fout geweest in dit.Als hij je een kans geeft, is hij een goede man. Daar moet je voor vechten. Geeft ook wel aan dat jij ook niet zomaar iemand bent voor hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven