Verhuizen

05-12-2011 21:01 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met het verhuizen naar een nieuwe stad na haar studietijd of om andere redenen, bijvoorbeeld werk.

Ik wil graag verhuizen naar een andere stad, maar ik ben wel bang voor eenzaamheid. Ik heb in die stad geen vrienden wonen. Je kunt natuurlijk wel vrienden uitnodigen, maar dat is toch anders. Maar maak je nog makkelijke leuke contacten, bv door sport. Wie heeft hier ervaring mee?
je ontmoet altijd wel nieuwe mensen en als je zelf ook een beetje makkelijk in de omgang bent... Sowieso via het sporten en werk kan je een hoop mensen ontmoeten. Ik ben net verhuisd, werk voor mijzelf (thuis) en door ziekte kan ik niet sporten. Maar wel al redelijk leuk contact met de buren. Is het niet gezelliger om dicht bij je vrienden te wonen?
Waarom wil je verhuizen? En waarom zou je na een verhuizing geen contacten op kunnen doen?

Werken, boodschappen, sporten.. het zal toch allemaal moeten gebeuren.
Misshcien een negatiever verhaal: maar het is best lastig om nieuwe mensen te ontmoeten als je eenmaal werkt....ik heb via vereniging, vrijwillerswerk en vivaforum en sport nu een leuke kring opgebouw, maar duurt wel een jaar of 2 voordat je echt weer wat mensen kent
daarom jezelf ook heel goed afvragen waarom je wil verhuizen. Ik heb een tijdje 150 km van mijn vriendinnen gewoond. Dacht dat het wel mee veel. vaak skypen etc maar nu dat ik weer in de buurt woon is het echt veel gezelliger!! zeker nu dat de kleintjes er ook zijn, toch fijn om dat van dichtbij mee te maken. succes met de keuze
Ben ook verhuisd naar een andere provincie. Was toe aan iets anders, ging bij mijn vriend wonen. Ik woon er nu een maand, en heb al vriendinnen! het valt reuze mee, het is erg wennen, een nieuwe baan, nieuwe omgeving. maar het went wel.

Succes !
Ook ik ben verhuist naar een andere provincie, het heeft mij vooral veel rust gegeven! Ik hoef niet meer mee te doen aan die verplichte 'gezellige' familiedingen, ik leid me eigen leven en bepaal zelf wie ik wanneer zie. Beste keus die ik ooit gemaakt heb;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven