Verhuizen
maandag 5 december 2011 om 21:01
Wie heeft er ervaring met het verhuizen naar een nieuwe stad na haar studietijd of om andere redenen, bijvoorbeeld werk.
Ik wil graag verhuizen naar een andere stad, maar ik ben wel bang voor eenzaamheid. Ik heb in die stad geen vrienden wonen. Je kunt natuurlijk wel vrienden uitnodigen, maar dat is toch anders. Maar maak je nog makkelijke leuke contacten, bv door sport. Wie heeft hier ervaring mee?
Ik wil graag verhuizen naar een andere stad, maar ik ben wel bang voor eenzaamheid. Ik heb in die stad geen vrienden wonen. Je kunt natuurlijk wel vrienden uitnodigen, maar dat is toch anders. Maar maak je nog makkelijke leuke contacten, bv door sport. Wie heeft hier ervaring mee?
maandag 5 december 2011 om 21:09
je ontmoet altijd wel nieuwe mensen en als je zelf ook een beetje makkelijk in de omgang bent... Sowieso via het sporten en werk kan je een hoop mensen ontmoeten. Ik ben net verhuisd, werk voor mijzelf (thuis) en door ziekte kan ik niet sporten. Maar wel al redelijk leuk contact met de buren. Is het niet gezelliger om dicht bij je vrienden te wonen?
maandag 5 december 2011 om 21:34
maandag 5 december 2011 om 21:51
daarom jezelf ook heel goed afvragen waarom je wil verhuizen. Ik heb een tijdje 150 km van mijn vriendinnen gewoond. Dacht dat het wel mee veel. vaak skypen etc maar nu dat ik weer in de buurt woon is het echt veel gezelliger!! zeker nu dat de kleintjes er ook zijn, toch fijn om dat van dichtbij mee te maken. succes met de keuze
dinsdag 6 december 2011 om 22:35