Verjaardagscadeau voor vriend!

15-10-2008 11:01 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
HELP!

Mn vriend wordt eind november 30...dus wil ik iets speciaals voor m doen. Zat al te kijken naar leuk een paar daagjes weg maar ik studeer nog en wil n totaal echt niet meer dan 200 euro uitgeven. Heeft iemand leuke tips??
www.eenkadovoormannen.nl

veel plezier
ballonvaart

racen in een ferrari

overnachting in een hotel met jacuzzi sauna etc op de kamer

parachutesprong

bungeejumpen

kaartjes voor voetbalwedstrijd / theater / cabaret / concert
Misschien een goedkope trip via ryanair.com. Als je de aanbiedingen meepakt, kun je heel goedkoop uit komen.
quote:matamata schreef op 15 oktober 2008 @ 11:07:

Misschien een goedkope trip via ryanair.com. Als je de aanbiedingen meepakt, kun je heel goedkoop uit komen.Ryanair is idd geweldig zag ik al, alleen het stomme is dat je een creditcard nodig hebt om te boeken!! Balen want die hebben we niet!
wat zijn zijn interesses? Wat vind hij over het algemeen leuk? Wil hij iets voor jullie samen, of wil hij er zelf van kunnen genieten? Wil hij iets materialistisch of is hij meer van de beleving?

Hoe moeilijk is het hé. Het is JOUW vriend, ik weet dat je dit heel serieus bedoelt en dat er zat mensen zijn die hier wel serieus op in gaan, maar als wij het cadeau gaan verzinnen, is het niet meer jouw cadeau. een beetje fantasie, je hebt nog anderhalve maand.
Ik heb voor een ex van me eens zijn beste vrienden uitgenodigd en een uitgebreid diner verzorgd zonder dat hij er vanaf wist. Dus toen hij thuiskwam werd hij verwelkomt door de mensen die hij het liefst zag. Was echt een superavond.

Een huisdier is misschien ook een mooi cadeau, heel persoonlijk, alleen moet de persoon in kwestie dit wel echt graag willen..
Leuk romantisch weekendje weg, is altijd leuk! En dat moet zeker lukken met jou budget!
Ik heb wel eens een dagje Parijs gedaan met valentijnsdag, was toen maar 50 gulden pp.

En een keer een weekendje naar New Castel met de boot, was 79 euro pp.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
In de tijd dat ik het heel rustig aan moest doen met het geld heb ik zelf een CD (MP3) samengesteld van muziek die hij super vond. Het was heel wat werk maar hij vond het helemaal geweldig.

De hoes had ik zelf ontworpen en geschilderd dus het was een exclusieve CD helemaal alleen voor hem.

Omdat het op zijn verjaardag koud was heb ik de openhaard aangestoken en een picknick binnen gehouden. lekker sfeermuziekje erbij, kaarsjes aan, wierook erbij. Toch iets speciaals en niet duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven