Verkeerd verstaan?!

08-07-2019 18:10 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weg
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-07-2019 00:35
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.69% gewijzigd
Ik zou een gehoorapparaatje kopen of het er gewoon bij laten.
Dus door 1 verkeerd verstaan woord en verder totaal geen aanwijzingen dat hij homo zou kunnen zijn, blijf jij hier mee zitten?
Dat hij heel moe was en jij met je gedachten ergens anders was.

Heumoe - Homo ja, dat klinkt mij heel plausibel in de oren.
Geeuwend: Ik ben zzhhhooow moe.
Meh, geen zorgen zou ik zeggen.
:HA:

Kom op zeg!!
Doreia* schreef:
08-07-2019 19:29
Dat hij heel moe was en jij met je gedachten ergens anders was.

Heumoe - Homo ja, dat klinkt mij heel plausibel in de oren.
Dit ja.
hij mij verschrikt aankeek en vroeg ‘wat is er?’. Ik zei hem direct dat ik meende te horen dat hij zei dat hij homo was waarom hij eerst heel hard moest lachen en zei: ‘ik zei dat ik heel moe was’. 

Hij heeft toch al uitgelegd hoe het zat.
drama much
Ik zou het uitmaken. Hij is overduidelijk latent homoseksueel en over 10 jaar, als je getrouwd bent en kinderen hebt, wil hij van je scheiden en krijgen jullie kinderen er een stiefvader bij.

Nee joh, hij was heel moe en sprak wat minder duidelijk en jij luisterde wat minder duidelijk. Waar maak je je druk om?
Waarom pieker je hier zo over als er verder niets aan de hand is zoals eerdere signalen?
Waar gaat dit over?!

Jij verstond hem verkeerd, hij heeft gezegd wat hij werkelijk zei, klaar.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
je hebt het 100 % verkeerd verstaan. Echt....
Het lijkt ook wel veer op elkaar he...
Sorry ik maak mezelf heel snel heel druk over iets en kan daar dagen mee rondlopen.
Bedankt voor jullie reacties
Wat was de vraag waar hij antwoord op gaf trouwens?
Heb je weleens zomaar gedacht dat hij gay zou kunnen zijn in al die jaren ? zo nee snap ik niet waarom je een topic begint over 1 woord in 6 jaar . ik denk dat je niet alles vertelt en je al vaker heb gedacht zou hij gay zijn . Klopt dat ?
Mijn vriend en ik*

Maar inderdaad, als er verder nog nooit aanwijzingen zijn geweest dat hij homo zou kunnen zijn dan zou ik het er lekker bij laten, je was zelf ook moe en hebt het wrs gewoon verkeerd verstaan
Hij is natuurlijk moe van alle homoseks. :lightbulb:
wel gek dat hij zo overdreven ging lachen maar hij had drank op . Vraag het nog eens zeg eerlijk wat je denkt kan nooit kwaad in een relatie open en eerlijk zijn en blijven
Feestje = drank.
:facepalm:
God wat een drama zeg.
:rofl:

Geweldig topic!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ice-coffee; ik keek eerst heel verschrikt dus hij schrok ook omdat ik zo verschrikt keek en toen legde ik het uit waarop hij dus antwoorden van nee ik zei dat ik heel moe was. Daarna moest hij lachen
Ice-coffee schreef:
08-07-2019 19:48
wel gek dat hij zo overdreven ging lachen maar hij had drank op . Vraag het nog eens zeg eerlijk wat je denkt kan nooit kwaad in een relatie open en eerlijk zijn en blijven
Zou ik doen. Het nog een beetje opkloppen. Jezelf nog een beetje meer voor gek zetten. En je vriend een beetje bozig maken van zo'n beschuldiging. Leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven