Verliefd, en nu?

28-11-2010 09:55 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik haal het weg ivm herkenbaarheid, sorry.

Bedankt voor de reacties!
Hoe oud zijn jullie?

Wanneer was de laatste date?
Allebei 31. We zijn vrijdag naar een concert geweest. Waarom vraag je dat?
Er zit dus nog maar net 1 dag tussen. Wacht gewoon nog even af.
Wachten tot zij mij belt of tot ik haar bel? Wat ik al zei, is dat zij redelijk afwachtend is.
Of jij bent te ongeduldig
Dat laatste is zeker waar. :-) Maar ik ben ook al in tijden niet zo gek op iemand geweest.
nodig haar uit voor een etentje met een leuk kaartje
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ze geeft zelf aan meer te willen afspreken. Bel of sms haar over een paar dagen.
Ik zou even wachten,en dan misschien voor het weekend(donderdag of vrijdag) een sms met:plannen voor het weekend,zonee, zin om samen wat te ondernemen?,ofzoiets..

Beetje neutraal houden........
Ik haal het weg ivm herkenbaarheid, sorry.

Bedankt voor de reacties!
als ze weer met je af wil spreken weet je dat ze jou ook wel iets meer dan leuk vindt, en maak je niet zo druk om alles, gewoon doen en dan zie je wel waar het schip strandt.
Ik vind het persoonlijk de spanning er een beetje afhalen als iemand tegen mij direct zegt dat ie me (meer dan) leuk vindt. Op zich moeten dat soort signalen ook wel uit de context te halen zijn zonder dat je het expliciet gaat benoemen..

Ik zou haar nu idd smsen of bellen na een paar dagen en dan niet direct voor een date, maar even hoe haar weekend geweest is verder ofzo..
hmmmmmm aan de ene kant is het heel erg leuk als iemand tegen je zegt dat hij je leuk vindt... (zou ik leuk vinden om te horen, hoe dan ook)

Maar als zij aan geeft "dat het voor haar gewoon gezellig was maar dat ze wel vaker wilde afspreken en dan, wie weet" zou ik haar niet te dicht op haar huid zitten. Ik persoonlijk vind het fijn als een man me een beetje met rust laat, maar wel af en toe iets van zich laat horen.

Dus tja.. sms maandag of haar weekend leuk was. En of ze eind vd week zin heeft in een date. Zoiets. Dan laat je toch iets van je horen, maar laat je haar ook gewoon een beetje vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven