Verliefd....moet ik het zeggen of niet ?

15-06-2008 19:09 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verliefd....geniet van de vlinders in mijn buik. Hij komt regelmatig wat drinken bij mij en we msn-en ook. Maar ik weet dus niet of de verliefdheid wederzijds is ??

Ik twijfel of ik het wel moet zeggen want dan schrikt het hem misschien af en durft hij niet meer te komen. Daarnaast geniet ik nu zo van die spanning die er tussen ons is, die is ook voorbij als je het uitspreekt.

Van de andere kant hoop je natuurlijk dat het wederzijds is.

Ik twijfel heel erg wat ik moet doen. Het zeggen of gewoon afwachten en gewoon genieten van het heerlijke gevoel ?
Als je het wel verteld en het is niet wederzijds is het spannende gevoel weg.

Vertel je het niet dan loop je kans dat iemand anders je voor is of dat het spannende gevoel uiteindelijk weg ebt.

Wat vind je erger?
Als het wederzijds is zou het hem niet af moeten schrikken toch?

En als het niet wederzijds is dan is het misschien inderdaad voorbij, maar wil je wel doorgaan als de verliefdheid er niet van beide kanten is?
Je hoeft het toch niet rechtstreeks te zeggen? Je kan ook een visje uitgooien. Een kaartje sturen of een opmerking maken die je op twee manieren kan uitleggen en kijken of hij toehapt.Dan maak je het nog spannender en wordt je helemaal gek van twijfel dan kan je het altijd nog direct zeggen. Wees niet bang dat hij naar een ander loopt. Heeft hij dezelfde gevoelens voor jou dan doet hij dat niet. Heeft hij niet dezelfde gevoelens dan misschien wel maar dan is de relatie ook niet voor jullie samen weggelegd. Veel plezier.

Persoonlijk zou ik hem subtiel de tent uitlokken.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
En hoe doe je dat dan subtiel? hahaha, ik lees graag mee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven