Verliefd op acteur.

14-07-2008 14:13 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik weet niet wat me overkomt. Ik ben volwassen, samenwonend en totaal geen bakvis meer. Toch ben ik al een tijdje smoorverliefd op een bekende acteur. Ik ben realistisch dat ik hem nooit zal kunnen krijgen maar toch; ik droom de hele dag over hem.

Help?!

XDemiX.
Aaaah! Ik heb het nog erger gehad! Ik was verliefd op hem, maar dan als Mark Darcy in Bridget Jones! Dromen, niet normaaaaal! Hij kocht namelijk een appartement voor me op de Keizersgracht, hij was natuurlijk heel druk aan het werk, maar zorgde altijd dat mij niets tekort kwam. En hij stelde mij voor aan zijn vrienden en die vonden mij allemaal super.. O, wat heb ik gedroomd over die man zeg, en het gekke is: ik was toen net verliefd aan het worden op iemand "in het echt" zeg maar! Dat zal er wel mee te maken hebben gehad.. Kortom: ik begrijp je VOLKOMEN!
Colin is al jaren getrouwd en heeft twee kindjes. Dat helpt je misschien ook uit de droom? Maar kom op, je bent volwassen. Vind je dit zelf niet een beetje kinderachtig? Dat je iemand leuk vindt ok, maar smoorverliefd op iemand die je helemaal niet kent? Misschien heeft ie wel een vreselijk ochtendhumeur, meurt ie onzettend uit zijn bek, is ie vreselijk saai, heeft ie geen gevoel voor humor, laat ie scheten in bed etc.
Oh, wat herkenbaar! Ik ben al bijna van middelbare leeftijd en heel gelukkig getrouwd (echt waar) maar kan mezelf ook helemaal 'verliezen' in zo'n fantasie vent. Vorig jaar heb ik een maand of 3 gedroomd en gefantaseerd over het 'Lost' eiland \\:-)//
quote:Propje39 schreef op 14 juli 2008 @ 15:38:

Oh, wat herkenbaar! Ik ben al bijna van middelbare leeftijd en heel gelukkig getrouwd (echt waar) maar kan mezelf ook helemaal 'verliezen' in zo'n fantasie vent. Vorig jaar heb ik een maand of 3 gedroomd en gefantaseerd over het 'Lost' eiland \\:-)//En oh, ja ik ben ook al jaren op Collin!
Oeps, je hebt wel veel concurrentie...
...
Ik vind hem eigenlijk een melkmuil.
Kijk, mijn avatar/afbeelding heeft tenminste met hem gezoend
Ah! Colin Firth of Fitzwilliam Darcy?

http://www.bbc.co.uk/dram.../19/darcy_396_396x222.jpg
Ik snap niet zo goed, hoe je echt serieus verliefd kan zijn op iemand die je niet kent?
quote:sennheiser schreef op 14 juli 2008 @ 14:31:

Dit is iets mijn verstand te boven gaat... verliefd op iemand die een rol speelt.

Nu vind ik Charlize Theron een prachtige vrouw, maar er verliefd op worden?

Ik vind actrices snel aantrekkelijk, maar verliefd worden zodat de verliefdheid mijn leven gaat beheersen? Nee. Maar ik moet wel denken aan Natasha Henstridge:

Of Heather Lochlear:

Ik vind ze aantrekkelijk, maar een relatie met een van hen is uitgesloten. Ik richt mijn energie op bereikbaardere dingen.
World of Warcraft: Legion
Kinderachtig..dom..of wat dan ook

Verliefd worden is toch niet iets wat je uitkiest.

Als je het verliefdheid kan noemen tenminste
Ach joh, ik heb een tijd een foto van Josh Holloway als desktop achtergrond gehad. Mijn vriend heeft het maar laten begaan en mn fling is nu weer over, zo gaat dat.

Hans, Natasha Henstridge is ook een van de favorieten van mijn vriend.
Cum non tum age
Over iemand fantaseren en dromen staat toch los van je relatie....fantaseer maar lekker,gaat wel weer over,iedereen heeft toch wel eens gefantaseert over iemand,dat wil niet zeggen dat je niet gelukkig bent met je relatie?
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Labelle,

Waarschijnlijk ben ik rationeel ingesteld, en word ik niet gemakkelijk verliefd. Niet op iemand die ik inderdaad niet ken, of zij moet waanzinnig aantrekkelijk zijn. Natasha komt in de buurt, maar er zijn weken, soms maanden dat ik niet aan haar denk.
World of Warcraft: Legion
Nee Hans, en ook TO.

Ik geloof werkelijk niet dat je verliefd kan worden op iemand die je niet kent.

Je wordt toch verliefd op een totaal plaatje?

of dan in elk geval iets 3 demensionaals met een geurtje en een loopje (of klink ik nu weer heel raar?)

Tuurlijk ik sla stijl achterover van sommige acteurs maar verliefd???

Nee echt nog nooit
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Verliefd op een plaatje, of een bewegend beeld.

Ik was 12 toen ik dat had.
Oh ik heb dat ook, maar dan met Brad Pitt. Het is zelfs zo erg dat ik helemaal van slag raakt als ik hem onverwacht ergens zie... Mijn man kan er wel om lachen.

God wat is die man lekker!!!

En natuurlijk is het geen verliefdheid zoals ik voel bij 'echte' mannen kan voelen, maar ik word wel week bij hem.
Snap best veel al zeg ik het zelf, maar al die vrouwen die wegzwijmelen bij Colin, ikke niet begrijpuh

Gaat het dan om zijn perfecte schoonzoon performance, of zijn uiterlijk of wat?
Ja, wie zal het zeggen. Het is waarschijnlijk ook geen échte verliefdheid zoals ik die bij mijn vriend en bij mijn exen voel en gevoeld heb maar het is wel een feit dat ik week wordt van hem, constant zit te fantaseren (en dan inderdaad in de rol van Mark Darcy al heeft hij meer leuke rollen gehad) dus waarschijnlijk gewoon fantasie.
quote:plukvandepetteflat schreef op 14 juli 2008 @ 19:20:

Snap best veel al zeg ik het zelf, maar al die vrouwen die wegzwijmelen bij Colin, ikke niet begrijpuh

Gaat het dan om zijn perfecte schoonzoon performance, of zijn uiterlijk of wat?Haha, ik vind hem persoonlijk erg knap maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. En zijn manier van doen maar goed das geacteerd.
Knap zeg je? Aah oke, weet ik dat ook weer. hihi.

Nee kan bij veel mensen de knapheid wel ontdekken, fotomodellen, brad pitt ed. terwijl ik daar zelf helemaal niet op val/geinteresseerd in ben, maar bij colin had ik het nog niet zo bekeken. Dacht dat het bij hem vooral in de rollen die hij speelde zat... Nouja weer wat geleerd

Maargoed, kan je wel gewoon al je taken nog uitvoeren zonder teveel te zweven op je roze wolk en vergeetachtig te zijn? Vind je je partner nog wel aantrekkelijk/deliefste/de leukste? Als dat zo is lijkt me het allemaal niet zo problematisch. Anders zou je toch wat realiteitszin moeten kweken
He Pluk,

Uiteraard vind ik mijn partner de leukste en ook nog hartstikke aantrekkelijk! Op zich is het ook niet problematisch, ik schrok alleen van mezelf toen ik wéér over hem zat te dromen ...

En tja, smaken verschillen toch? Das niet erg, das alleen maar goed.
ohhhhh ik vond die jongen uit Prison Break helemaal TE fantastisch!! **zwijmel** VERLIEFD!!!

Tot ik hoorde dat ie homo is, ja dan ist kansloze verliefdheid he? ....
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused

hahaha, ik las je openingspost en bedacht me:

enige bij wie mij dat zou kunnen gebeuren is Colin Firth !

kan ook niet wachten op MamaMia :-D

quote:XDemiX schreef op 14 juli 2008 @ 19:35:

He Pluk,

Uiteraard vind ik mijn partner de leukste en ook nog hartstikke aantrekkelijk! Op zich is het ook niet problematisch, ik schrok alleen van mezelf toen ik wéér over hem zat te dromen ...

En tja, smaken verschillen toch? Das niet erg, das alleen maar goed.

Dan lijkt me het probleem helemaal opgelost.

Weet je partner er trouwens van? En heeft hij ook geen favoriete actrice of iets in die richting?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven