Verliefd op acteur.

14-07-2008 14:13 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik weet niet wat me overkomt. Ik ben volwassen, samenwonend en totaal geen bakvis meer. Toch ben ik al een tijdje smoorverliefd op een bekende acteur. Ik ben realistisch dat ik hem nooit zal kunnen krijgen maar toch; ik droom de hele dag over hem.

Help?!

XDemiX.
Is het een acteur die je ook echt in het echte leven kent? Of gewoon een leuke fantasie?

Niks mis mee toch af en toe fantaseren
Ach joh dat heeft iedereen wel eens en gaat vanzelf over. Niet druk om maken.. Ben wel benieuwd wie het is trouwens...
Misschien kan je een altaar aan hem wijden in je slaapkamer?
hang zijn poster boven je bed
Wie is het???
Ik denk (aan TO haar naam te zien) dat het Ashton Kutscher moet zijn
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Het is Colin Firth. Ik las dat hier meer vrouwen gek op hem zijn.

XDemiX.
hahah ja duuuuuuuuh iedereen heeft dat! Elke meid heeft wel een crush, een fling, misschien een obsessie :p voor een acteur,een zanger,model, noem maar op! Of je nou een relatie hebt of niet. Kijk, uit respect voor mn vriend zal ik in dit geval mijn Brad Pitt poster niet boven mn bed hangen haha maar ach, die roddelblade uitspitsen of ff googgelen naar die hunk van je... why not?! Het is slechts een fantasietje op zn tijd, alsof mannen dat nooit hebben haha

Maareh mijn favo is indd Brad Pitt haha
Jaaah, Colin Firth. Daar ben ik ook verliefd op. Gelukkig was ie vorige week in Amsterdam.
Je woont samen, hoe komt het dat je zo verliefd bent op een acteur? Heb je hem ontmoet? Zit er een kans in dat het wat kan worden. Ben je alleen verliefd op de acteur/plaatje en ken je die persoon niet? Hoe is het zo gekomen en beter gezegd, weet je partner het en hoe reageert hij?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dit is iets mijn verstand te boven gaat... verliefd op iemand die een rol speelt.

Nu vind ik Charlize Theron een prachtige vrouw, maar er verliefd op worden?
Wat ben je toch een schatje he MV
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ken hem niet en het zal inderdaad nooit iets worden, toch droom ik helemaal weg bij hem.

XDemiX.
is dat niet die gozer van Mclouds daughters?
Het lijkt eerder op een gozer die ondergescheten wordt
Haha! Ik ben al jaaaaren stapel op Alberto Tomba, de alpineskier! Hij heeft een huis vlakbij familie van mij in Italie, ze schijnen zelfs ongeveer bij elkaar in de achtertuin te kunnen gluren.. ik heb hem nog nooit irl gezien en ik zie onze toekomst samen ook duister in , maar ik vind hem leuk!
Nou leuke fantasie toch... besef je gewoon dat je 'verliefd' bent op een fantasie ... niets mis mee, lekker door fantaseren. Gaat vanzelf weer over.
quote:nikema schreef op 14 juli 2008 @ 14:44:

is dat niet die gozer van Mclouds daughters?Neej, dat is Colin Firth.
die ondergescheten man ziet eruit als ewan mcgregor?
Owwwwwwwwwwwww....Colin...mijn held!

Jahoor, ik begrijp het wel.

Maar: als je het gaat verwarren met een werkelijke verliefdheid heb je een probleem denk ik. Echte verliefdheid heeft te maken met echte mensen. Colin kennen wij (jij en ik) alleen maar in de rollen die hij speelt. Kennelijk ben jij in staat om allerlei wensbeelden over de ideale man op meneer Firth te plakken (en dát kan ik me dus erg goed voorstellen), maar de echte Colin...is vast ook gewoon een saaie zak.

De vraag is dan ook meer: wat is er thuis aan de hand dat je deze droomverliefdheid voelt?

Enneh: wees maar heel blij dat je verliefd bent op Colin Firth uit de states en niet op bijvoorbeeld Gerrit Westman uit Harderwijk...Dat is veeeel gevaarlijker!
http://www.colinfirth.nl/

Vor jou...
Niet erg toch, om kwiebeltjes te krijgen van een acteur? Jij kan lekker dromen en jullie huwelijk loopt geen enkel gevaar omdat het toch alleen bij dromen blijft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven