Verliefd op buurvrouw!

17-11-2009 22:23 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag mensen, ik ben nieuw op viva!

Ik ben een jongen, 21 jaar.

Nou, ik heb al een tijdje nieuwe buurman, en heel vaak overnacht er een jongevrouw, en is ook vaak overdag aanwezig en ik vermoed dat het een stel is (Relatie, maar hoeft niet zo te zijn, waarom leg ik zo uit)

Nou heb ik sinds kort verliefd voor haar.

Ik schat dat ze rond de 22 is.

De buurman waar het om gaat zit al jaren in een rolstoel, dus kan niet echt de hond uitlaten, dus zij, die jongevrouw, neemt die taak vaak over, en zo kom ik haar wel eens tegen met mijn hond

Tja, en als we elkaar zien dan is ze best wel verlegen, en hebben we het over, hoe kan het ook anders: de honden.

En ja, dik 1 week geleden kwam ik haar tegen in de supermarkt en ik heb me weten te vertellen door iemand die er bij was, dat ze erg verliefd naar mij keek, (En dat vermoeden had ik al), maar toch een stukje extra bevestiging.

5 dagen geleden kwam ik haar weer tegen, dit maal liep ik richting huis en zei kwam met de fiets voorbij, zei niks en reed verder de straat uit met de hand in het haar te vroeten, alsof ze zich geen houding wist te geven...

Normaliter zet ze altijd de fiets voor het huis, als ze dat dit maal ook gedaan had, dan had ik haar bij de voordeur wel gezien, maar ze reed ditmaal niet richting de voordeur maar richting de schuurtjes achter de huizen, waarschijnlijk om mij te ontlopen, dus conclusie: geen fiets voor de deur (Waar die normaal altijd staat..., zo ook nu)

Ik ging 1 uur later de hond uitlaten, en gek genoeg stond die fiets toen wel voor de voordeur, ik vermoed dat ze gewoon bij de schuurtjes gewacht heeft tot dat ik zelf binnen was, zodat ze me niet hoefde te zien..

Opzich niet eens zo'n gek idee, gezien ik ze (Sinds een kleine 2 weken) de hond op andere tijden uitlaat e.d (Ik heb mijn vaste tijden), dus ik zie haar nu ineens zelden...

Heb vanacht nog over haar gedroomt, dat ze me kuste, wat het betekend weet ik niet, maar goed..

Ik weet me geen raad, ik heb weinig ervaring wat betreft liefde en relaties, hoe je zoiets aan moet pakken.

Weet wel dat als het ooit iets word, dat je wel een ex met rolstoel naast je hebt wonen... (Zij zelf zit niet in een rolstoel..)

Misschien weten jullie me wat te vertellen.

Gr, Tek4
quote:minny schreef op 18 november 2009 @ 16:27:

En als jij het echt zo druk hebt, hoe kan het dan dat je haar komen en gaan zo nauwlettend in de gaten kan houden? En nu hier op het forum kan gaan zitten janken? Ik hou haar helemaal niet in de gaten, ik doe boodschappen, hond uitlaten e.d, zoals ik altijd al gedaan heb, niks meer en niks minder....
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 16:25:

Ik ben 3D Artist, werk bij www.oovee.co.uk aan www.ridesimulator.co.uk

Kun je nog een puntje aan zuigen!

Dus ja, met wat jullie momenteel doen, kijk ik erg op jullie neer. En ik ben maatschapelijkwerkster in jeugd tbs instelling dus wat wil je er nou mee zeggen met je beroep???
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 16:28:

[...]

Ik hou haar helemaal niet in de gaten, ik doe boodschappen, hond uitlaten e.d, zoals ik altijd al gedaan heb, niks meer en niks minder....En toevallig deed zij dat ook altijd om die tijd?? Nou daarna deed ze dat niet meer, zegt genoeg toch??
quote:luna2006 schreef op 18 november 2009 @ 16:29:

[...]

En ik ben maatschapelijkwerkster in jeugd tbs instelling dus wat wil je er nou mee zeggen met je beroep???Dat wilt zeggen dat ik wel degelijk weinig tijd heb om rolstoelers te verzorgen of te hulp te schieten, iedere dag x aantal uren van de dag.
Ik vind het wel schattig dat ie denkt indruk te maken op ons, met zijn baantje

Ik was meer onder de indruk geweest als je bereid was om anderen te helpen, correct Nederlands beheerste en niet zo laatdunkend over gehandicapte mensen zou spreken. Oh ja, en als je niet jankend zou stampvoeten zodra je terechte tegengas krijgt.
Help!!! Laat haar met rust! Als ze echt iets met je wil merk je dat wel! Jeetje, dacht dat die creeps zeldzaam zijn!
Goh, je tekent drie dee omgevinkjes voor een computersimulatie programmaatje of twee. Jee wauw... Nee ik ben erg onder de indruk nu.
quote:luna2006 schreef op 18 november 2009 @ 16:30:

[...]

En toevallig deed zij dat ook altijd om die tijd?? Nou daarna deed ze dat niet meer, zegt genoeg toch??Dat zou je verwachten he?
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 16:30:

[...]

Dat wilt zeggen dat ik wel degelijk weinig tijd heb om rolstoelers te verzorgen of te hulp te schieten, iedere dag x aantal uren van de dag.Ow maar jij werkt niet 24/7 dus ken je die man makkelijk helpen EGOÏST
Denk ook niet dat mensen op jouw hulp zitten te wachten. Zou je spontaan nog een handicap van krijgen.
What the fuck is een 3D artist? Wie noemt zichzelf nou zo? Heb je dat helemaal zelf verzonnen?
Wat een onzin zeg, dat je geen tijd zou hebben. Zeg dan gewoon eerlijk dat je er geen zin in hebt, dat maakt meer indruk.
quote:chocoladereep schreef op 18 november 2009 @ 16:32:

Denk ook niet dat mensen op jouw hulp zitten te wachten. Zou je spontaan nog een handicap van krijgen.
quote:Tia Dalma schreef op 18 november 2009 @ 16:31:

Goh, je tekent drie dee omgevinkjes voor een computersimulatie programmaatje of twee. Jee wauw... Nee ik ben erg onder de indruk nu. Ah, dank voor de toelichting. Boeiend.
quote:minny schreef op 18 november 2009 @ 16:31:

[...]

Dat zou je verwachten he?

Ja toch, aangezien die niet zo veel tijd scheint te hebben om haar te stalken...

Zijn toon is wel 180 graden gedraaid sinds banaan weg is valt mij zo op,....
quote:chocoladereep schreef op 18 november 2009 @ 16:31:

Help!!! Laat haar met rust! Als ze echt iets met je wil merk je dat wel! Jeetje, dacht dat die creeps zeldzaam zijn! en voor jou
Daarbij lul je nog steeds krom Nederlands, met je 'wilt'. (En ga niet zeggen dat dat komt omdat je geen tijd hebt en techneut bent, want dat doet de dyslectische ingenieur met wie ik samenleef, alleen al echt een stuk beter dan jij).
quote:Liv schreef op 18 november 2009 @ 16:32:

What the fuck is een 3D artist? Wie noemt zichzelf nou zo? Heb je dat helemaal zelf verzonnen?Tja, hij heeft voor de helft gelijk natuurlijk. We zijn allemaal driedimensionaal gelukkig...
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Liv schreef op 18 november 2009 @ 16:32:

What the fuck is een 3D artist? Wie noemt zichzelf nou zo? Heb je dat helemaal zelf verzonnen?

Hoe noem je iemand die supermario ontworpen heeft en supermario games op de markt brengt?

Developer, ja, 3D Artist.

Je bent niet echt bekend met dit soort zaken, wel?
quote:chocoladereep schreef op 18 november 2009 @ 16:32:

quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 16:25:

Ik ben 3D Artist, werk bij www.oovee.co.uk aan www.ridesimulator.co.uk

Kun je nog een puntje aan zuigen!

Dus ja, met wat jullie momenteel doen, kijk ik erg op jullie neer.

1. Als je op dit forum neerkijkt, ben je echt tries bezig want je post hier ook nog steeds.

2. Mensen die op andere neerkijken vind ik zo triest. Een vuilnisman vind ik net zo, zo niet belangrijker dan een directeur. Kort gezegd zonder de een kan de ander zijn werk niet doen. Als niemand van kunst zou houden zou jij zonder werk zitten.

3. Ga aub tijd steken in het opdoen van levenservaring ipv je buurvrouw nalopen (en o ja een blauwtje lopen valt ook onder het opdoen van levenservaring)

Sterkte
Dacht ik hier gisteren een gezellig koor te starten voor het Roeie Kleed, ontaardt het hierin. Sjeun.

Tekino, waarom blijf je hier reageren als je ons allen zo dom vindt en op ons neerkijkt? Waarom wil je dan advies van ons? Misschien moet je het libelleforum opzoeken en er daar vantevoren bij zetten dat je gaarne naar de mond gepraat wordt, anders gaat dat wellicht ook weer fout.

*Vraagt zich overigens nog steeds af hoe het eruit ziet als iemand in de supermarkt heel erg verliefd kijkt*
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 16:30:

[...]

Dat wilt zeggen dat ik wel degelijk weinig tijd heb om rolstoelers te verzorgen of te hulp te schieten, iedere dag x aantal uren van de dag.Ik moet zeggen dat ik meer respect heb voor mensen die dat voor hun beroep doen dan mensen die stomme filmpjes in elkaar fabrieken. De eerstgenoemde mensen doen nl. veel meer voor de maatschappij dan jij!
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 16:33:

[...]

Hoe noem je iemand die supermario ontworpen heeft en supermario games op de markt brengt?

Developer, ja, 3D Artist.

Je bent niet echt bekend met dit soort zaken, wel? Maar hoezo moet dat indruk maken op ons? Misschien doen wij wel nuttige dingen in ons dagelijks leven ipv een beetje met de pc knoeien en onszelf dan artiest noemen
ik hou niet van computerspelletjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven