Verliefd op chatter ? Deel 2

04-10-2018 18:02 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoiiii

Bedankt voor alle reacties.

Hier even een update:
We zijn dus weer in contact gekomen met elkaar, en hij liet weten super boos, en teleurgesteld te zijn doordat ik hem niet geloofde en vandaar dus de block.

Onze gesprekken ( bijna dagelijks in de avond) via chat of telefoon, gingen de laatste paar keer alleen over hem, en zijn problemen die hij had om snel een nieuwe baan te moeten vinden. Ik luisterde gewoon altijd en gaf advies...maar had ook het gevoel dat alles om hem ging. Vroeg niet vaak naar mij ofzo...ik dacht misschien moeilijke periode dus geef hem de voordeel van de twijfel.

Nu begon hij gisteren weer over zijn problemen, en zei hij dat hij met mij wilde cammen zodat hij een lichtpuntje had. Ik zei dat we wel een keer konden cammen, maar wat zijn intenties dan precies waren? Want hij heeft er eerder veel druk op gelegd en probleem van gemaakt. Toen reageerde hij opeens heel agressief met ; jeetje dan cam je toch niet elke keer dat gezeik over wat mijn intenties zijn.

Ik was nogal geschokt op zo een nare reactie, en dit liet ik weten. Daarop reageerde hij heel kinderachtig met ; wil je nu een sticker ? En “ nou gooi het er maar uit hoor als ik zo slecht ben “.

vervolgens hadden we een soort van “ discussie” en liet hij weten als je nu niet op de cam komt dan block ik je voorgoed. Dit heb ik niet gedaan omdat ik me niet laat manipuleren.

Ik ben online in gesprek gegaan met een vriend van hem, die al jaren met hem chat en skypt. En hij zegt dat hij nooit van andere vrouwen van chat heeft gehoord dat hij zo doet. Hij heeft hem ook een berichtje op Skype gestuurd over waarom hij zo doet.

Mijn vraag is eigenlijk. Wat vinden jullie van deze situatie

Heb hem nooit ontmoet, maar de laatste maanden was ik dagelijks hele avonden met hem in gesprek, en voelde toch wel een soort van band. Ben verbaasd waarom hij mij blockt alleen omdat ik niet op demand wilde cammen.

Vind het zelf nogal manipulatief, maar misschien ligt het aan mij en heeft hij wantrouwen of het gevoel dat ik een online spelletje met hem speel? Wat absoluut niet het geval is/ was.
Een deel 2. Wat leuk.
Lucifer2018 schreef:
04-10-2018 17:51
Ik had je ook geblocked. Wat een dom gewauwel.
Zelfde mening.
Heb deel 1 niet gevolgd maar wat een drama.
En dit vereist een deel twee omdat?

Als jij je al zo laat behandelen door een man die je nog nooit gezien hebt heb je flinke issues, daar zou ik eerst maar iets aan gaan doen.
the_Wicked_Witch schreef:
04-10-2018 18:08
En dit vereist een deel twee omdat?

Als jij je al zo laat behandelen door een man die je nog nooit gezien hebt heb je flinke issues, daar zou ik eerst maar iets aan gaan doen.
als een topic over 3000 antwoorden heeft moet je een nieuwe deel beginnen van het forum
(ik ben een mooie vrouw)
Zijn jullie van die loners met alleen maar online vriendschappen? Waarom ben je verliefd op hem?
Trek de stekker eruit en ga naar buiten, het echte leven in.
...
JettaPoen schreef:
04-10-2018 18:14
als een topic over 3000 antwoorden heeft moet je een nieuwe deel beginnen van het forum
Bij 3000 ja. Niet bij 3.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 04-10-2018 18:18
2.17% gewijzigd
JettaPoen schreef:
04-10-2018 18:14
Er staan welgeteld 43 berichten in "deel1" :facepalm:
:HA: hou even op zeg. Wat een drama om niks. Wel vermakelijk, heb er echt even om kunnen lachen. Hopelijk kan jij dat ook, want dit is het serieus niet waard al die energie die je hiermee verknoeid.
Yoginica schreef:
04-10-2018 18:18
Er staan welgeteld 43 berichten in "deel1" :facepalm:
O heiheihei dat wist ik niet.
(ik ben een mooie vrouw)
Ik denk dat het betekent dat hij het nu heel druk heeft met alle voorbereidingen om vanavond met rozen en een chanson voor je deur te staan.
En oh ja, ook een ring .
Nu serieus ; je kunt niet verliefd zijn op iemand die je niet kent ,
Je kunt wel verliefd zijn op de spanning en aandacht maar dat is wel echt een groot verschil.
En nu al ruzies en gedoe , hoeveel meer drama wil je nog met deze chatter?
Mijn reactie is nog steeds: waar hou je je op jouw leeftijd toch mee bezig? Hoelang wil je zo nog blijven chatten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven