Verliefd op de makelaar

29-12-2008 16:48 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een huis, en toen kwam ik toch laatst een MAKELAAR tegen die mijn hart sneller...

Helaas, geen smeuiig verhaal... Het gaat hier om een goede vriendin van me, die gisteren tijdens het stappen in Eindhoven een hele leuke makelaar is tegengekomen. Hij is single (naar verluid), blond, Twents, 28 jaar oud en had een hele leuke roze blouse aan a la een-beetje-kak. Maarrrr - geen nummer!

Hoe gaan we mijn vriendin aan deze geweldige man helpen? Hyves levert geen resultaat op, Google geeft ook niks specifieks. Andere sites waar we op kunnen zoeken?
lol, was al bang voor een ander spamtopic.
www.wieowie.nl misschien een idee?
is het stiekem niet boer Frans? blond, Twents, 28 jaar..........
Boer Frans in een roze blouse???? Lol.....
Koop een huis in Twente, dan kom je hem vast wel een keer tegen...
Begint zijn voornaam met een T?
Hah Bronny, ook een goeie

TO: Twente is best groot, weet je niet exact waar hij vandaan komt? Zoja: makelaars bellen in die plaats en zeggen dat je op zoek bent naar ***
Mijn vriend kent beroepsmatig veel makelaars (werkt in Twente). Heb je een voornaam/achternaam/naam van de makelaar/woonplaats? Dan kan ik hij eens gaan rondneuzen in zijn werkkring.
LinkedIn?
Heb eens een hele leuke jongen gevonden waarvan ik alleen een gedeelte van zijn naam wist en wist dat hij bij een verhuis bedrijf werkte in de omgeving van amersfoort

Heel brutaal alle verhuisbedrijven gebeld en na een paar nummers kreeg ik zijn vader aan de telefoon

Brutaal zijn werkt dus wel degelijk.

En kijk eens op de internet pagina's.Bij makelaars bedrijven staan er vaak foto's van de personen bij.
en pinolover, hoe liep het verder af? Is het wat geworden?
quote:Frahim schreef op 29 december 2008 @ 16:48:

28 jaar oud en had een hele leuke roze blouse aanhomo?
hahaha... mijn man is ook 28, makelaar en draagt regelmatig een beetje kakkerige roze blouse bij het uitgaan. Hij was gewoon thuis en al helemaal niet in de omgeving van Eindhoven.... Maar leuk is 'ie wel... Succes bij het opsporen van deze leuke makelaar!
Je hebt wel z'n naam? Dan zou ik gewoon eens rond gaan bellen!
...
quote:Liselotte4 schreef op 29 december 2008 @ 17:53:

en pinolover, hoe liep het verder af? Is het wat geworden?

Heb een paar maanden heerlijk de blits gemaakt met een oudere vriend (hij was 19 en ik 15) maar na een tijdje ging de afstand (en waarschijnlijk het leeftijdsverschil) ons toch parten spelen.

Zag hem laatst op televisie en ik moet zeggen dat hij nog steeds erg leuk is, kon het niet nalaten om hem even te googlen toen ik hem zag )

Weet daardoor dat al zijn dromen uitgekomen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven