Verliefd op mijn buurman!

19-03-2009 18:34 1314 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lentekriebels!!

Normaal lees ik alleen maar mee maar nu heb ik echt jullie advies nodig! Help! Ik ben verliefd op mijn buurman!! Ik woon sinds 1,5 jaar naast hem, vond hem meteen al erg aantrekkelijk (hij is zo knap), maar hij had toendertijd een vriendin. Nu weet ik dat het sinds 3 maanden uit is en eerlijk gezegd kan ik nergens anders aan denken. Gisteren kwam ik thuis na het boodschappen doen toen hij net van zijn werk terug kwam. Hij vroeg hoe het me ging. Omg ik klapte totaal dicht. Ik voelde me heel ongemakkelijk en kon gewoon niks zinnigs verzinnen om een gesprek met hem aan te knopen. Wist niet hoe snel ik weer binnen moest zijn! Achteraf baalde ik als een stekker... Wie heeft er tips voor mij? Wat kan ik doen? Als ik hem alleen al zie voel ik me net een puber, (ben 29). Hij is 33, weet ik via zijn hyves ;) Ik krijg het ontzettend warm, mijn hart gaat tekeer, ik ga stotteren!! Vreselijk gewoon!! Bovendien schat ik mijn kansen niet echt hoog in, heb het gevoel dat hij beter kan krijgen dan mij. Normaal waag ik wel een gokje, maarja, dit is toch mijn buurman die ik in het ergste geval nog regelmatig ga tegenkomen..

Wie heeft er tips voor mij? Wat moet ik doen!!!!!

HELP!!
Nou kon ik er nog mee leven dat mijn eigen real life liefdesleven niet loopt zoals het zou moeten...en het altijd weer verkeerd afloopt.

Kon ik eindelijk eens meeleven met iemand anders waar het wel mee goed leek te gaan (daaruit hoop puttend dat de ideale verliefdheid toch wordt beantwoord). Is ook dit al nep.

Ik herhaal nog maar eens het liedje van Willeke:

Telkens weer

word al het blauw

weer grauw

sta ik teleurgesteld

en eenzaam in de kou

ONTROOSTBAAR!

Ik heb vanochtend nog heel hoopvol gekeken voor een update... Vanavond moest ik 15 pagina's doorlezen om me langzamerzeker te gaan realiseren dat het niet waar is.

Neeeeeeeeeeeeeee......

*heeft er een beetje buikpijn van*
Ach joh bling-bling lady kan jou het schelen. Dit is tenminste een grappig neptopic waar iedereen lol aan heeft beleefd. En je leert er ook nog van: hoe om te gaan met teleurstellingen.
Maar wat is het foutje dan? Dat ze onder een andere nick gepost heeft? En hoe kan je daar achter komen dan? Wat is de aanleiding geweest om de IP's te checken?
Weet je, ik vond het eigenlijk te mooi om waar te zijn. Had echt serieus vraagtekens gezet bij dit topic.......
@ Pear: Isa had gezegd dat ze rond 16:00 zou updaten.

Rond 16:00 stond er een berichtje van Madeliefjes: Ik ben thuis, ik ga nu schrijven.

Daarna heeft Madeliefjes dat snel veranderd in 'ik ben benieuwd'

En zo is het balletje gaan rollen..
Wacht even... was het allemaal nep???
quote:Pear schreef op 30 maart 2009 @ 19:00:

Maar wat is het foutje dan? Dat ze onder een andere nick gepost heeft? En hoe kan je daar achter komen dan? Wat is de aanleiding geweest om de IP's te checken?

Onder Madelief heeft ze iets gepost in de trant van: Ik ben thuis en begin NU met typen.

Daarna heeft ze het snel weggehaald en verbetert in iets anders maar een iemand had het toch gelezen.
@pear: even lezen vanaf pagina 39 om 15:58 uur.
The time is now
Mijn vertrouwen in de mensheid is nu definitief naar de knoppen
Ohhhhh.... heb even snel geloerd, maar klopt de samenvatting als ik zeg: Madelief = Isabel en verraadde zich en het verhaal is niet waar?

*gaat onder de bank liggen huilen van deze desillusie*
Peas on earth!
ben er hartstikke ingetrapt... Alles vandaag in één keer gelezen! Had beter kunnen genieten van het mooie weer .

Ben benieuwd met zijn hoevelen we dit topic hebben zitten volgen.
tsja.....
arme famke ik huil met je mee
Aangezien TO en Madeliefjes idd dezelfden zijn, én TO inmiddels heeft verzocht om het topic te verwijderen, sluit ik het topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven