Verliefd op mijn buurman!

19-03-2009 18:34 1314 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lentekriebels!!

Normaal lees ik alleen maar mee maar nu heb ik echt jullie advies nodig! Help! Ik ben verliefd op mijn buurman!! Ik woon sinds 1,5 jaar naast hem, vond hem meteen al erg aantrekkelijk (hij is zo knap), maar hij had toendertijd een vriendin. Nu weet ik dat het sinds 3 maanden uit is en eerlijk gezegd kan ik nergens anders aan denken. Gisteren kwam ik thuis na het boodschappen doen toen hij net van zijn werk terug kwam. Hij vroeg hoe het me ging. Omg ik klapte totaal dicht. Ik voelde me heel ongemakkelijk en kon gewoon niks zinnigs verzinnen om een gesprek met hem aan te knopen. Wist niet hoe snel ik weer binnen moest zijn! Achteraf baalde ik als een stekker... Wie heeft er tips voor mij? Wat kan ik doen? Als ik hem alleen al zie voel ik me net een puber, (ben 29). Hij is 33, weet ik via zijn hyves ;) Ik krijg het ontzettend warm, mijn hart gaat tekeer, ik ga stotteren!! Vreselijk gewoon!! Bovendien schat ik mijn kansen niet echt hoog in, heb het gevoel dat hij beter kan krijgen dan mij. Normaal waag ik wel een gokje, maarja, dit is toch mijn buurman die ik in het ergste geval nog regelmatig ga tegenkomen..

Wie heeft er tips voor mij? Wat moet ik doen!!!!!

HELP!!
Met 'n beetje mazzel kun je, nu 't wat beter weer is, een praatje met 'm aanknopen als jullie in de tuin bezig zijn ofzo. En dan tussen neus en lippen door uitnodigen om 'n biertje te komen drinken.
jeetje je bent 29, vraag hem gewoon ff lekker op de koffie joh!
Haha, ga eens een kopje suiker lenen Of iets anders. Mijn buurman stond op de stoep voor paracetamolletjes

Ik heb ook een tijd gedate met mijn overbuurman en dat was reuze handig, sta je zo bij elkaar op de stoep! Ik heb er weinig negatiefs van ondervonden, maar toen het langzaam stuk liep gingen we allebei verhuizen, dus dat telt misschien niet echt.

Hij weet precies wanneer je thuis bent en andersom, dat kan wel eens onhandig zijn.

Veel plezier (en succes!)
Ja ik weet het, ik klink vast belachelijk! Ik heb gewoon veel pech in de liefde gehad en ben daardoor niet echt een zelfverzekerd persoon. Daarbij komt dat ik steeds het gevoel heb dat hij té knap is. Maargoed, jullie hebben gelijk, ik ga mijn best doen, alleen even wachten op een goed moment..
Hebben jullie een aangrenzende tuin? Ik zou even langs de intratuin lopen en nieuwe plantjes scoren ofzo Of op zondag als de winkels dicht zijn even een citroen gaan 'lenen' voor die lekkere cake die je gaat bakken en hem dan terloops uitnodigen voor een plakje
Hoi Isabel,

Nou ik ben ook verliefd op mijn buurman en heb al anderhalf jaar een relatie met hem! Eerst een praatje op straat aangeknoopt toen we toevallig allebei de deur uit stapten. Daarna heeft hij me geholpen met het internet fixen dat het niet deed. IJsje gaan eten in het park als een bedankje, daarna samen bbq'en en zo langzamerhand kreeg ik toch wel het vermoeden dat het wederzijds was. Een relatie met de buurman kan wel intens zijn, vanaf dag 1 zagen we elkaar elke dag en al snel woonden we praktisch samen. Vandaar dat hij nu dan ook besloten heeft van huisnummer te gaan veranderen
In eerste instantie dacht ik: Ah wat leuk voor je!

Maar een paar regels verder: 'dat je eigenlijk vindt dat hij wel wat beters kan krijgen'.

Tip: Ik denk dat je eerst je zelfvertrouwen en eigenwaarde moet proberen op te krikken.
Lekker topless gaan zonnen, wanneer het mooi weer wordt.
Wat leuk om te lezen zonnig! Geweldig! Dat is eigenlijk wel een goeie zeg, internet fixen... hmmmm. Maarja, moet ik dan niet eerst eens een gesprek met hem aanknopen? Met die cake is ook een goeie tip! Maar ik betwijfel of ik dat echt durf. Hij is echt het type jongen waar iedere vrouw zich wel even voor omdraait, ook zijn ex was echt een knappe meid. Kathykatinka, we hebben helaas bijna geen tuin.
citroen? welke vrijgezel heeft dat in huis?

ga baba au rhum maken en vraag m de rum eerst te komen keuren
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nodig m een keertje uit voor een drankje oid bij jou thuis, aan zn reactie kun je vast wel aflezen of ie evt geinteresseerd is...leuk joh, zo'n lekker ding dat naast je woont!! (maar ja, zou natuurlijk nog leuker zijn als ie straks ook nog naast je in bed ligt )
Simpel: vraag hem of je bij hem je reservesleutels kan laten voor het geval je jezelf buitensluit. Mooi excuus om vaak aan te bellen en dan zie je vanzelf of het klikt!
Oe dat is een goeie zwieber! Is het stom om het nu te vragen? Hij is thuis, dat weet ik zeker. Of kan ik het beter morgenvroeg/middag doen? (erg he)
Ik zou nu gaan, waarom zou morgen beter zijn?? Omdat je dan moed kunt verzamelen? Volgens mij wordt het steeds spannender hoe langer je wacht...Succes!
haha, wat een orgineel idee zeg daar zou ik nooit op gekomen zijn.
Oké en aangezien ik vandaag naar de kapper ben gegaan en mn haar verdomd goed zit waag ik de gok maar.

Omg, wish me luck =)
good luck!!!!
hahahaha

GL
Spannund!
Laat je wel nog even weten hoe het gegaan is?
Ja want ik ben ook benieuwd.
Hoi,

Gewoon aanspreken en op de koffie of iets anders uitnodigen. Heb ik ook gedaan, ben alweer 8 gertrouwd met hem en heb 2 kids.

Het klikte onwijs goed en hebben meer als een jaar naast elkaar gewoont. Na 3 maanden elke nacht bij elkaar geslapen.

Is wel handig, vriend dichtbij.

Gr en succes.
Wel even laten horen, hoe het ging, hè..?
En het heeft ook wel iets symbolisch.....hém de sleutel van je huis toevertrouwen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven