verliefd op mijn collega, ik krijg geen hoogte

16-03-2010 19:58 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ongeveer een jaar verliefd op mijn collega.... We hebben erg veel oogcontact van kort tot lang oogcontact, we praten niet met elkaar maar we kijken elkaar wel aan en zeggen nog wel hoi tegen elkaar... We komen ook in de zelfde kroeg en als we elkaar tegen komen dan zeggen we elkaar gedag en praten we wel met elkaar... (niet lang maar gewoon hoe gaat het etc) ook in de kroeg hebben we erg veel oogcontact (voorbeeld, ik sta aan de bar om drinken te bestellen en hij ook.... de bar loopt een beetje rond... zie ik hem in korte tijd 3 keer naar me kijken en oogcontact maken... en als hij achter mij langs loopt dan pakt ie mij met 1 hand in mn linker zij en de andere hand onder mijn arm door om mij heen met zijn hand op mijn buik en zegt "heeey" als ik met andere sta te praten in de kroeg dan krijg ik van mn vriendinnen die bij me staan smsjes dat hij naar me staat te kijken....

als we dan op maandag weer op het werk zitten praten we niet met elkaar maar maken wel weer oogcontact... als ik bezig ben in de kasten en ik wil terug lopen zien ik m naar me kijken.... als ik met collega's sta te praten dan zien ik m ook regelmatig kijken naar me.... wat moet ik hier nu mee? Ik weet het niet... ik krijg r geen hoogte van... ik ben bang om op hem af te stappen...
Misschien een stomme vraag hoor, maar waarom sturen vriendinnen die met jou in dezelfde kroeg staan, smsjes om iets te vertellen? Waarom vertellen ze je dat niet gewoon?
Uit je verhaal zou je kunnen halen dat hij met je flirt. Dit betekent overigens niet dat hij je wil versieren. Flirten gebeurt vrij vaak in kroegen, zonder dat daar iets uit komt.

Als je duidelijkheid wil zul je toch eens met hem in gesprek moeten gaan. Wat is daar zo eng aan?
dat is niet hip
omdat ik in gesprek was met iemand vandaar dat ze mij tussendoor een sms stuurde... Ja ik ben al bijna een jaar verliefd op hem... dat oogcontact hebben we ook op de werkvloer dus niet alleen in de kroeg...
Wat weet je van hem? Is hij vrijgezel?

Waarom bied je hem de volgende keer in de kroeg niet iets te drinken aan en zeg je " we kunnen wel leuk naar elkaar kijken, maar zullen we gewoon eens gezellig babbelen?"

Lijkt me stug dat hij dan nee zegt.
.
.
Eens met Chardonnay. Drankje aanbieden, met je lange wimpers (indien aanwezig) knipperen, tekst hebben, laten merken of zeggen dat je hem leuk vindt en dan zie je wel hoe en of hij reageert.
@ Chardonnay

Ja hij is idd vrijgezel, je hebt ook wel gelijk... maar omdat we collega's zijn en we op de zelfde afdeling werken...

@ marymariemaria

Dat is het probleem nou juist, als ik iemand echt heel leuk vind dan klap ik gewoon dicht, ik weet niet meer wat ik moet zeggen...
Hem wat te drinken aanbieden? Of vind je dat ook eng? En dan bijvoorbeeld eerst even praten over het werk? Is misschien makkelijker?
Waar krijg je nou precies geen hoogte van? Duidelijker kun je het toch bijna niet krijgen?
quote:misspatzz schreef op 16 maart 2010 @ 20:18:

@ Chardonnay

Ja hij is idd vrijgezel, je hebt ook wel gelijk... maar omdat we collega's zijn en we op de zelfde afdeling werken...

@ marymariemaria

Dat is het probleem nou juist, als ik iemand echt heel leuk vind dan klap ik gewoon dicht, ik weet niet meer wat ik moet zeggen...Hoe kun je nou samen op dezelfde afdeling werken en nooit met elkaar praten?
.
@ Java

Misschien is het ook wel zo maar die twijfels blijven maar door je hoofd heen spoken.... misschien is t maar een lolletje ... maar dat vast houden ook dat heb ie nooit eerder gedaan en dat oogcontact zoeken wel... dus aan de ene kant lijkt het net als of ie stapje voor stapje verder probeerd te komen...

@ marymariemaria

Dat dichtklappen is zooo vervelend... ik weet dat ik het ook gewoon moet gaan vragen maar het blijft gewoon moeilijk en eng omdat we collega's zijn... als we nu beide op een andere afdeling hadden gezeten dan was het alweer iets makkelijker geweest... dan kom je elkaar niet elke dag tegen ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven