Verliefd op mijn stiefvader?

03-04-2011 17:56 818 berichten
Alle reacties Link kopieren
dit klinkt misschien een beetje raar. Veel mensen zullen het niet begrijpen.

Ik was 9 toen mijn moeder een vriend kreeg. Mijn vader is overleden toen ik 3 was.Toen mijn stiefvader bij ons introk ben ik hem als vader gaan zien. Zo behandelde hij me ook.

Tot ik zestien werd.Opeens hing er een soort spanning.Hij veranderde en was altijd boos op me. Hij deed geen leuke dingen meer met me.Tot ik hem betrapte in de badkamer hij was zich aan het aftrekken.Toen hij me zag ging hi jgewoon door. Ik zag hem nog net klaarkomen voor ik de deur dicht kon doen. Sinds die dag ben ik hem anders gaan zien. Ik begon me uitdagend tekleden,het deed me altijd goed als hij me van top tot teen bekeek.

Ik denk dat mijn moeder ook wel wat door had. We kregen veel ruzie opeens.Ze liet een borstlift en vergroting en een buikwandcorrectie doen terwijl ze 47 was.

Zes maanden geleden ben ik uit huis gegaan. Mijn stiefvader kwam gisteren helpen met verven. Het was heel ongemakkelijk in het begin. we wisten allebei dat er iets tussen ons was.En toen heb ik seks met hem gehad., Al die spanning van de afgelopen zeven jaar kwam er uit.

Ik voel me zo depressief en schuldig, dat ik mijn moeder heb bedrogen.Ook ben ik heel boos op hem, want ook hij heeft het mijn moeder aan gedaan. Aan de andere kant ben ik helemaal verliefd. Maar ik snap me zelf niet hoe kan ik verliefd zijn en hoe gaat ditweg? Ik zou dit nooit aan mijn moeder durven te vertellen. Ze zou doordraaien en me nooit meer willen zien. Ik weet dat het heel fout is maar mijn gevoel zegt anders.

Ik bedoel zouden we een toekomst hebben? De hele familie zou zich tegen ons keren. Na het vrijen zei hij ik hou van je, dat heeft hij natuurlijk vaker gezegd toen ik jong was maar nu was het anders.

Wat moet ik doen???
Dat je het je uberhaubt afvraagt of er een toekomst is vind ik misschien nog wel het meest sneue van dit verhaal!!!!
Sick.

Beide trouwens.
Wat je moet doen?! Ehhh... Je bent 23, maar anders zou ik zeggen dat je hem moet aangeven.
.
anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 17-10-2011 18:17
Reden: daarom
% gewijzigd
* trekt een zak chips open en gaat er eens rustig voor zitten *
Wat je moet doen? Professionele hulp zoeken. Hier kom je niet alleen uit, van je stiefvader moet je afstand nemen. Als dit verhaal echt is, is het echt hele foute boel. Dit gaat je leven kapot maken.
Wat vreselijk dat je in deze situatie bent geraakt. En dat je niet dit voorkomen hebt want je snapt dat hier niets uit gaat komen. Want je wist van te voren dat dit je moeder veel verdriet zou doen.

En hij is een lullo om zo gebruik te maken van je. Ben je iets verward door die gevoelens voor hem?

Ik zou sowieso stoppen met contact met hem alleen. En ik denk dat je beter met een onafhankelijk iemand gaat praten wat je het beste kan doen.

Sterkte.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jeeeh, ik gooi de bitterballen nu in het vet

#plop#
Je bent boos op hem?

Jij hebt hem bewust uitgedaagd. Jij hebt vrijwillig sex met hem gehad. Wees boos op jezelf, omdat jij je moeder zo verneukt. Om je kapot te schamen.

Heeft de dood van je vader ervoor gezorgd dat jij psychisch niet goed in elkaar zit?

Je gedrag klopt niet en je hebt dringend hulp nodig.

Dat je je nu nog gaat afvragen of er toekomst is voor jullie: gadverdamme.
quote:hoofdpijn88 schreef op 03 april 2011 @ 17:56:

dit klinkt misschien een beetje raar. Klein beetje maar hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Volg je hart en praat met je stiefvader over hoe verder.

En wees eerlijk naar je moeder to dat heeft ze wel verdiend.
Omg.
Hoe oud is hij?
Hier komt jouw moeder nooit meer overheen.
Als het echt is, is het triest. En denk ik dat professionele hulp op zijn plaats is.

Als het niet echt is, chapeau, zo'n topic hebben we lang niet gezien.

Ik hóóp dat het niet echt is.
Ik hoop heel erg dat dit niet echt is!
Wat romantisch!
Ja, dat vind ik echt.
Wat een enorme eikel!

Wat ben jij een slechte dochter.

En wat vreselijk zielig voor je moeder.

Meer weet ik hier niet over te zeggen, wat een puinhoop zeg.
...
quote:annie2 schreef op 03 april 2011 @ 18:06:

Ik hoop heel erg dat dit niet echt is!Ik zeg precies die woorden tegen iemand op msn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Is dit echt?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:bommi schreef op 03 april 2011 @ 18:02: Je gedrag klopt niet en je hebt dringend hulp nodig.dit dus...
"Ze liet een borstlift en vergroting en een buikwandcorrectie doen terwijl ze 47 was".

Hoezo, wat, waarom, hoe, is dit raar?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat ik mis in het verhaal is een zwangerschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven