Verliefd op oudere collega

30-08-2019 21:18 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen..
Ik zit met 2 problemen..
Ik ben verliefd maar niet op mijn partner maar op een nieuwe collega
En de 2e nieuwtje wat me dwars zit is zijn leeftijd ik ben 28 en hij 46 dus een hele grote verschil. Ik heb ook wel de opmerking gemaakt van je had wel mijn vader kunnen zijn

Maar ik begin even bij het begin. Ik heb 26jaar heb 6 jaar een ralatie met mijn partner en we hebben 2 kinderen waarvan mijn zoontke pas 4 maanden is.
Ik moet bekennen dat onze relatie echt aan het wankelen is de laatste tijd.
Maar ik ben nu dus een maandje weer terug op het werk en er zijn wat nieuwe mensen bij gekomen. De man waarop ik zo verliefd ben is dus 44 jaar heeft een vriendin en 4kinderen waarvan 1tje van vorige relatie.
Ik merk dat ik gewoon helemaal controle over mijn gevoelens aan het verliezen ben. Hoe vaker ik met hem werk hoe meer ik gecharmeerd door hem word en nog verliefder word. Ik zit soms gewoon letterlijk met smart te wachten tot ik weer samen met hem mag werken. En mijn gedachtes dwalen continu af naar hem. Ik lijk serieus nu net een verliefde tiener.
Wij hebben het samen nooit over dir gehad en of er van zijn kant echt verliefdheid is weet ik dus niet. Maar het is wel overduidelijk dat hij me ergens toch wel ziet zitten. Hele tijd flirten en veel toenadering zoeken. En hoewel ik dat geflirt aan de ene kant wel fijn vind voel ik mij dus zooo super slecht.
En dan zit ik thuis met mijn gezin en partner en dan voel ik me zo schuldig. Ik heb mijn gevoelens gewoon niet meer in de hand en vroeg me af hoe jullie met zulke situaties omgaan. Ook met het leeftijdsverschil.. want ik zeg je eerlijk ik schrok me rot. Hij ziet er heel jong uit en toen de 44 eruit kwam wist ook even niet meer wat ik moest zeggen
En ik zou het liefst natuurlijk door willen gaan met mijn partner alleen deze verliefdheid maakt het moeilijk
Ik vind het bepaald vreemd dat je zijn leeftijd opvallender lijkt te vinden dan het feit dat je je relatie met de vader van je jonge kinderen op het spel zou willen zetten voor een bezette man.
Niks mee doen. Zwijmelen mag. Maar laat het daar ook bij.
En ga aan de slag met je relatie. Bezint eer ge begint.
Ga lekker voor je kinderen zorgen joh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ben jij 26 of 28? Is hij 44 of 46? Hoezo voel je je zo slecht?
*edit* Laat maar, weer een nieuwe TO.
Wat je aandacht geeft, groeit.
Neem afstand dus en ga aan je eigen relatie werken.
Je doet alsof die ‘oude knakker’ per direct beschikbaar zou zijn als jij je gevoelens gaat openbaren. Zal hij zin in hebben, vier kinders en dan nog twee bonuskinderen.
Misschien zie jij wat je wil zien in zijn ‘toenadering zoeken’.

Ik zou stoppen met flirten en thuis eens een en ander bespreekbaar maken en werken aan jullie relatie. Je zit nog vol met hormonen en proberen weer een werkbare draai te vinden met de nieuwste spruit. Je zit nu in het spitsuur van het gezinsleven. Dan is het even overleven en dan lijkt een buitenstaander al snel rustiger, interessanter of mooier. Logisch, die staat niet spuitluiers te verschonen om 04.00.

Stap af van het idee dat je de controle over jezelf verliest. Dat is niet zo. En ga met jouw man/vriend om tafel.
Tuurlijk flirt hij! Hij lust wel een groen blaadje! Meer wil hij echt niet van je.
Je zit nog vol met zwangerschapshormonen.
Neem afstand en reageer t thuis af.
Been there, done that, got the T-shirt.
Wanneer je een verhaaltje verzint probeer dan in ieder geval om de details een beetje kloppend te krijgen.....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ben nog even aan het bedenken hoe ik het zou vinden om per vier zinnen twee jaar jonger te worden. Klinkt aantrekkelijk. Maar je hebt dan ook al snel nooit meer bestaan. :proud:
‘De 2e nieuwtje’.
‘Een hele grote verschil’.
‘Ralatie’.

Meestal schrijven mensen van 28 ietsje beter...
Hatchi schreef:
30-08-2019 21:52
‘De 2e nieuwtje’.
‘Een hele grote verschil’.
‘Ralatie’.

Meestal schrijven mensen van 28 ietsje beter...
En dan ook nog dyscalculie, ga der maar aan staan
In totaal 6 kinderen in 3 gebroken gezinnen. Ga ervoor, met een goed agendabeheer moet dat kunnen.
parbleumondieu schreef:
30-08-2019 22:19
In totaal 6 kinderen in 3 gebroken gezinnen. Ga ervoor, met een goed agendabeheer moet dat kunnen.
En met dyscalculie wordt dat nog een hele puzzel....
mabelle schreef:
30-08-2019 21:27
Niks mee doen. Zwijmelen mag. Maar laat het daar ook bij.
En ga aan de slag met je relatie. Bezint eer ge begint.
Dit.
:facepalm:
LAgirl82 schreef:
30-08-2019 23:03
:facepalm:
Komt jouw nick van een nummer van the Distillers?
https://youtu.be/r9HJvUvTpDc
Dus jij zou je huidige relatie met je partner, met wie je net een kindje hebt gekregen, opgeven voor een crush?

Om heel eerlijk te zijn, twijfel ik daarbij ook wel of die man met jou flirt. Hij is net nieuw op het werk, heeft zelf ook een relatie en een gezin met vier kinderen, ik denk dat'ie eerder vriendschappen probeert aan te gaan met zijn nieuwe collega's dan een affaire te zoeken. Ik vermoed dat hij ook wel beseft dat jij net uit zwangerschapsverlof komt & jou om die reden niet onmiddellijk zou zien als iemand "beschikbaar"?

Zelfde advies als hierboven: honger krijgen mag overal, zolang je thuis gaat eten. En bezint eer ge begint, vond ik ook een mooie.
leeg
Ik koester verliefdheden (niet dat het zo vaak voorkomt), niets mis mee.
Kan je best van genieten .- in je hoofd dan. En daar is ook niets mis mee.

Maar je hebt een gezin; een partner en twee jonge kinderen. Daar heb je voor gekozen en wat je ook doet, daar moet je eerst voor zorgen. Neem je verantwoordelijkheid. Genieten van je verliefde gevoelens is prima, maar fantaseer lekker in je hoofd en investeer in je relatie in gezin. Of breek je gezin op, ga bij je man weg als je hem niet meer leuk vindt. Maar ook dat heeft niets met de verliefdheid te maken. Die moet je sowieso laten. Dit is helemaal geen tijd om te gaan lopen flirten en spelen met een andere man, hoe respectloos! En dan ook nog eens met de man van een andere vrouw!

Geniet lekker van je verliefdheid (alleen!) en richt je op je relatie, of dat nou investeren erin is of je man verlaten. Wat wil je?

Je hoeft je nooit schuldig te voelen over wat gevoelens en fantasieën, wel over gedrag en handelen. Dus til er niet zo zwaar aan, geniet lekker in je hoofd en stop wat energie in je relatie.
Flirten kan ook een spel zijn.

Been there, done that.
Zo lang je het woord niet kan schrijven ben je er niet aan toe.....
Ik gok wel dat je meer dan 2 problemen hebt...ik zou ze nog eens tellen.
viva-amber wijzigde dit bericht op 31-08-2019 11:28
35.27% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Helena_z schreef:
30-08-2019 23:27
Dus jij zou je huidige relatie met je partner, met wie je net een kindje hebt gekregen, opgeven voor een crush?

Om heel eerlijk te zijn, twijfel ik daarbij ook wel of die man met jou flirt. Hij is net nieuw op het werk, heeft zelf ook een relatie en een gezin met vier kinderen, ik denk dat'ie eerder vriendschappen probeert aan te gaan met zijn nieuwe collega's dan een affaire te zoeken. Ik vermoed dat hij ook wel beseft dat jij net uit zwangerschapsverlof komt & jou om die reden niet onmiddellijk zou zien als iemand "beschikbaar"?

Zelfde advies als hierboven: honger krijgen mag overal, zolang je thuis gaat eten. En bezint eer ge begint, vond ik ook een mooie.
Dit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven