verliefd op oudere vrouw

25-08-2009 18:31 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewist
quote:Dushi74 schreef op 26 augustus 2009 @ 21:47:

[...]

Anno 2009 vind ik dat een zwak excuus. Maar je hebt gelijk, er zijn er die zo denken ja.Zekerheid is toch het meest kostbaar, zeker in deze tijd
quote:Liv schreef op 26 augustus 2009 @ 21:49:

[...]

Dat bezet ben ik met je eens. Maar wat je met een oudere moeder moet? Nou, vraag het mijn vriend es, die weet genoeg te verzinnen!

Ik heb niks aan je vriend te vragen, ik zou het nooit iemand aanraden. Zeker niet een jonger iemand.

Het lijkt me beter om zijn weekenden niet aan speeltuinen en speelgoedwinkels in te leveren
quote:Brown_Eyes schreef op 26 augustus 2009 @ 22:06:

[...]

Ik heb niks aan je vriend te vragen, ik zou het nooit iemand aanraden. Zeker niet een jonger iemand.

Het lijkt me beter om zijn weekenden niet aan speeltuinen en speelgoedwinkels in te leveren

Ik snap echt niks van je post.

Wij zijn al meer dan 2 jaar erg gelukkig samen. Mijn vriend is namelijk ook gewoon volwassen. Itt jou dus.
quote:Brown_Eyes schreef op 26 augustus 2009 @ 22:05:

[...]

Zekerheid is toch het meest kostbaar, zeker in deze tijd De enige zekerheid die je in je leven hebt is dat je een keertje doodgaat. Voor de rest is en blijft het leven een vat vol onzekerheden. Kunst is er goed mee om te gaan en te leren van de ervaringen die je meemaakt. Maar daar gaat het nu niet om. Het gaat om John die een relatie wil met een vrouw die bezet is en een kind heeft met haar partner.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven