verliefd op oudere vrouw

25-08-2009 18:31 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewist
Ik kan er geen touw aan vastknopen. (te zeer afgeleid door raar Nederlands)
Gast, ze hebben een kind samen. Blijf lekker uit de buurt.
Dat ze ouder is lijkt me niet het probleem heeft (en met een dergelijk leeftijdsverschil zou ik ook niet spreken van een 'oudere vrouw')

Dat ze een vriend en een kind heeft wel.
quote:Melanthe schreef op 25 augustus 2009 @ 18:37:

Dat ze ouder is lijkt me niet het probleem heeft (en met een dergelijk leeftijdsverschil zou ik ook niet spreken van een 'oudere vrouw')

Dat ze een vriend en een kind heeft wel.Ja, ik dacht ook dat ze minstens 51 zou zijn... Pfffff 34...
Gatver ben ik dan al een oudere vrouw geworden toen ik niet oplette...
Dat ze niet getrouwd is maakt niks uit hoor. Is de relatie dan minder waard ofzo? Dacht het niet.
haha een oudere vrouw.. ik denk, die is 78.. haha.. is ze 34..
Misschien zoekt zij wel een jonge SV voor erbij? Kijk eens op de sekspijler, daar staat een topic over vrouwen met een jongere minnaar.
Conclusie:

Zoek een andere chick, eentje die nog beschikbaar is.
Als je 25 bent is iemand van 34 wel ouder. Overigens zou ik wegblijven van deze dame die samenwoont met een ander en een kind heeft. Als is ze nog zo leuk, lief, charmant of wat dan ook - ze zit in een relatie en daar hoor je niet tussen te komen.

Genoeg vrouwen op de wereld.
Ik dacht ook dat ze een jaar of 67 zou zijn ofzo, maar het is gewoon een leuke dame met kind en relatie.

No limit dus To!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Quirijn schreef op 25 augustus 2009 @ 18:42:

haha een oudere vrouw.. ik denk, die is 78.. haha.. is ze 34..Ik dacht net eender, wat is nou 34 jaar ? hihi.
Ben ook bewust van de consequentie's.

nee, dat ben je niet.

je hebt geen idee!

als ik jouw post lees, hoor ik een verliefde jongen van 16.

zij is een vrouw met een kind en verantwoordelijkheden o.a. voor dat kind.
Probeer ermee te kappen, hoe lastig het ook is.

Het is beter nu te stoppen dan later dan hecht je je nog meer aan haar. Er zitten te veel nadelen aan haar, die je niet kunt veranderen. Nu lijkt het misschien leuk, maar zal je echt tegenvallen! Wat moet je met een oudere moeder, die ook nog eens bezet is? Geniet van je leven, ga uit, wissel van vriendinnen, er komt echt wel een leuke meid in je leven!
Hmm Jan Smit--> Liza --->kind--->Ex (wim ofzo)

Ik zie een gelijkenis!
Als ze ongelukkig is in haar relatie dan zal ze die relatie verbreken als dat echt klopt. Verbreekt ze die relatie niet, dan zal ze niet zo ongelukkig zijn als ze vertelt. Ga lekker achter iemand aan die nog vrijgezel is. Minder problemen en vele malen leuker!
Niet perse, Dushi.

Er zijn veel mannen/vrouwen ongelukkig, maar blijven toch bij elkaar. Hetzij om de gewenning, niet alleen willen, financien of kinderen. Dat laatste vooral..
Ik ben ook geneigd te zeggen dat je echt geen idee hebt. Het feit dat je niet- getrouwd -geen -verbintenis vindt, zegt een hoop.

Je klinkt nog niet echt volwassen. Ik wil je daarmee niet beledigen. Ik weet niet wat de beweegredenen van die vrouw zijn, maar besef je dit: als jullie hiermee doorgaan, dan doe je andere mensen veel verdriet. Plus nog eens: er is een kind in het spel en daar mag echt niet mee gesold worden.

Ik denk dat je maar eens een stevig gesprek met mammie moet hebben. Kijk, is zij diep ongelukkig, is hij een lul of whatever, dan zeg ik: wegwezen bij die vent. Dan pas beoordelen of jullie samen iets van een toekomst hebben.

Ik wil je hiervoor wel waarschuwen, overigens. Mijn moeder heeft 15 jaar lang een relatie met een 13 jaar jongere man gehad. Hij was op een gegeven moment klaar met haar. Waarom? Omdat zoals hij zei, het leeftijdsverschil toch wel zichtbaar en voelbaar werd. Verder is net een vriendin van mij opgestapt bij haar 9 jaar oudere vriend. Reden: hij wordt volgens haar te gezapig en zij wil vrijheid. Typisch iets van leeftijdsverschil.

Zelf ben ik 34 en mijn man is 29. Wij zijn al 11 jaar bij elkaar, maar ik zeg eerlijk: hoe veel we ook met elkaar praten, hoe goed onze relatie ook is en hoe vrij we elkaar ook laten om ons eigen ding te doen (nog geen kids overigens dus die complicatie hebben wij al niet), ik ben best bang af en toe dat hij straks op deze "oude bes" uitgekeken raakt.

Dus. Eerst even heel goed nadenken alletwee, zij eerst netjes afronden, en dan evt de rest. Maar als ik je een advies mag geven: zoek een leuke meid van 25. Volgens mij past die veel beter bij je.
Ha, I'm gonna get myself a nice young lover once I'm 34!!! Lekker toch, voor erbij!!!
34 is niet oud (pffffff) mijn schat en ik verschillen 7 jaar.

Maar ik zou er ook niet aan beginnen.Het is allemaal wel leuk en spannend .Ook je gevoelens.Die erbij komen kijken.En misschien is haar vriend wel een agressief .Je weet nooit wat je op je hals haalt.Ze hebben een kind samen.Vergeet dat niet.....
ik heb er nog even over nagedacht en ik promoot het feit dat vrouwen eindelijk jongere lovers nemen, net goed, al die oude mannen met die jonge vrouwen ha, gerechtigheid!!!! :D
quote:Brown_Eyes schreef op 26 augustus 2009 @ 19:55:

Niet perse, Dushi.

Er zijn veel mannen/vrouwen ongelukkig, maar blijven toch bij elkaar. Hetzij om de gewenning, niet alleen willen, financien of kinderen. Dat laatste vooral..Anno 2009 vind ik dat een zwak excuus. Maar je hebt gelijk, er zijn er die zo denken ja.
quote:Brown_Eyes schreef op 25 augustus 2009 @ 20:20:

Probeer ermee te kappen, hoe lastig het ook is.

Het is beter nu te stoppen dan later dan hecht je je nog meer aan haar. Er zitten te veel nadelen aan haar, die je niet kunt veranderen. Nu lijkt het misschien leuk, maar zal je echt tegenvallen! Wat moet je met een oudere moeder, die ook nog eens bezet is? Geniet van je leven, ga uit, wissel van vriendinnen, er komt echt wel een leuke meid in je leven!Dat bezet ben ik met je eens. Maar wat je met een oudere moeder moet? Nou, vraag het mijn vriend es, die weet genoeg te verzinnen!
oja en johnknuf: kansloos dit! Als ze klaar is met je atletische kunsten uit te proberen en de snelheid van je tongrotaties (netjes toch!?) dumpt ze je weer, want dan ben je niet meer te combineren met haar kind en ex.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven