Verliefd op schoonbroer
woensdag 9 mei 2018 om 09:55
Gekwetst nee eerder verbaasd dat iemand ( en ik gok een jong iemand ) zo bekrompen is .lizenlotte schreef: ↑09-05-2018 09:38Ik zeg niet dat een man die wat doet in het huishouden homo is, ik zeg dat ik het raar vind dat zwager blijkbaar bij zijn schoonzus helpt in het huishouden en neem de op niet serieus. Zoals gezegd heb ik in de praktijk meegemaakt dat degeen die dat deed in mijn familie homo bleek te zijn vandaar mijn niet verkeerd bedoelde ms naieve reactie.. sorry als ik iemand heb gekwetst dat was iig niet mijn bedoeling!
Serieus mijn 90 jarige moeder uit een boerendorp is meer bij de tijd dan jij wat dit onderwerp betreft .
woensdag 9 mei 2018 om 10:39
woensdag 9 mei 2018 om 10:44
Serieus?! Wat ontzettend kinderachtig. Snap überhaupt niet waarom mensen staffen. Geeft ze dat een lekker gevoel of zo? Vind trouwens ook dat de moderators ook wel even mogen kijken waar het precies om gaat. Want ondanks dat ik het ook een stomme opmerking vond, was het nou ook niet schokkend. Dan worden er hier op dit forum wel ergere dingen gezegd.lizenlotte schreef: ↑09-05-2018 09:29Ach gos heeft iemand me nou serieus gestafd?? Das pas echt sneu. Geschreven tekst is niet altijd bedoeld zoals het gelezen word dat blijkt wel weer.. jammer.