Verliefd op schoonbroer
dinsdag 8 mei 2018 om 23:36
Niet doen. Tussen 2 broers komen is heel erg slecht en verraad. De familie zal het je nooit vergeven. Hoe bedoel je hij helpt je met het huishouden??
Trouwens waarom heeft hij ook issues met zijn vriendin? Vaak zijn mensen binnenshuis heel anders. Pas als je met ze samenwoont weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.
Trouwens waarom heeft hij ook issues met zijn vriendin? Vaak zijn mensen binnenshuis heel anders. Pas als je met ze samenwoont weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.
dinsdag 8 mei 2018 om 23:38
Ga eerst maar eens bij je vriend weg als hij niet kan veranderen...
Iemand die je afbreekt heb je niet nodig in je leven.
Misschien ben je verliefd geworden omdat je vriend zijn tweeling broer zo veel op hem lijkt maar dan zonder de nare eigenschap die je vriend heeft.
Als het wederzijds is weet je ook dat hij zelf een bepaalde nare eigenschap heeft.
Laat hem hem zelf uitzoeken met zijn vriendin en kijk of je er uit kunt komen met je vriend en anders houd het op uiteindelijk.
Hoe lang ben je al bij hem?
En hoe breekt hij je af?
Iemand die je afbreekt heb je niet nodig in je leven.
Misschien ben je verliefd geworden omdat je vriend zijn tweeling broer zo veel op hem lijkt maar dan zonder de nare eigenschap die je vriend heeft.
Als het wederzijds is weet je ook dat hij zelf een bepaalde nare eigenschap heeft.
Laat hem hem zelf uitzoeken met zijn vriendin en kijk of je er uit kunt komen met je vriend en anders houd het op uiteindelijk.
Hoe lang ben je al bij hem?
En hoe breekt hij je af?
woensdag 9 mei 2018 om 00:04
Van nabij een meid meegemaakt die verder ging met de volle neef van haar ex.
Als je in 1 klap van al je familie af wilt komen is dit een gouden tip om te doen!
Alvast een paar aanraders:
Kies alvast een vaste raamvervanger.
Maak op voorhand afspraken met Carglass.
Onthou goed hoe je de nooddiensten kan bereiken.
Verhuis het liefst naar Timboektoe.
Als je in 1 klap van al je familie af wilt komen is dit een gouden tip om te doen!
Alvast een paar aanraders:
Kies alvast een vaste raamvervanger.
Maak op voorhand afspraken met Carglass.
Onthou goed hoe je de nooddiensten kan bereiken.
Verhuis het liefst naar Timboektoe.
woensdag 9 mei 2018 om 07:40
[...]Vernaggel je je eigen relatie, de relatie met de schoonfamilie en de relatie tussen twee tweelingbroers en gaat je nieuwe vlam er alsnog van tussen met een knappe adonis nadat hij uit de kast is gekomen. Dat wil je vast niet toch?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2018 09:22
Reden: ongepast
24.59% gewijzigd
woensdag 9 mei 2018 om 07:44
lizenlotte schreef: ↑09-05-2018 07:40dat broer zeer ws latent homo is aangezien hij jou blijkbaar helpt met het huishouden?
Wat is dat nou weer voor rare, homofobe, nergens op gebaseerde opmerking?
woensdag 9 mei 2018 om 08:14
Whut?lizenlotte schreef: ↑09-05-2018 07:40[...] Vernaggel je je eigen relatie, de relatie met de schoonfamilie en de relatie tussen twee tweelingbroers en gaat je nieuwe vlam er alsnog van tussen met een knappe adonis nadat hij uit de kast is gekomen. Dat wil je vast niet toch?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2018 09:23
18.65% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 9 mei 2018 om 08:30
koe-koeklizenlotte schreef: ↑09-05-2018 07:40[...] Vernaggel je je eigen relatie, de relatie met de schoonfamilie en de relatie tussen twee tweelingbroers en gaat je nieuwe vlam er alsnog van tussen met een knappe adonis nadat hij uit de kast is gekomen. Dat wil je vast niet toch?
En TO, het gras is altijd groener enzo.
17.09% gewijzigd
woensdag 9 mei 2018 om 08:30
lizenlotte schreef: ↑09-05-2018 07:40[..] Vernaggel je je eigen relatie, de relatie met de schoonfamilie en de relatie tussen twee tweelingbroers en gaat je nieuwe vlam er alsnog van tussen met een knappe adonis nadat hij uit de kast is gekomen. Dat wil je vast niet toch?
Oeps, ik was nogal mosterd, zie ik...
22.71% gewijzigd
woensdag 9 mei 2018 om 09:18
Inderdaad wat een ontzettend sneue reactie zeg een man die wat doet in het huishouden is homoTroeteltje schreef: ↑09-05-2018 09:16Euhm......OP verwijderd en een bepaalde reactie wekt mijn irritatie. Laat die TO van die reactie gaan samenwonen met de homofobe collega die bijna met pensioen gaat! Eilandje en zo. Ver weg van de bewoonde wereld!
woensdag 9 mei 2018 om 09:24
Meisjes kom es van die kast af joh! ik ben alles behalve homofoob, mijn zwager is homo en ik ga vaak met hem en zijn vriend op stap en mijn beste vriendin is lesbisch dus ik ben wel de laatste die homofoob is. Mijn zwager is heel lang in de kast gebleven want hij woont in een boerendorp enzo en hij helpt zijn moeder in het huishouden dus vandaar mijn absoluut niet verkeerd of homofoob bedoelde reactie, een beetje rellen mag toch wel af en toe hier op het vivaforum
woensdag 9 mei 2018 om 09:35
Meisjes?
Je spreekt jezelf tegen. Het is óf een ondoordachte (maar daarom niet minder homofobe/stigmatiserende) opmerking, óf je bent aan het rellen. In beide gevallen ongepast en dus terecht gestaft.vandaar mijn absoluut niet verkeerd of homofoob bedoelde reactie, een beetje rellen mag toch wel af en toe hier op het vivaforum![]()
woensdag 9 mei 2018 om 09:38
Ik zeg niet dat een man die wat doet in het huishouden homo is, ik zeg dat ik het raar vind dat zwager blijkbaar bij zijn schoonzus helpt in het huishouden en neem de op niet serieus. Zoals gezegd heb ik in de praktijk meegemaakt dat degeen die dat deed in mijn familie homo bleek te zijn vandaar mijn niet verkeerd bedoelde ms naieve reactie.. sorry als ik iemand heb gekwetst dat was iig niet mijn bedoeling!
woensdag 9 mei 2018 om 09:38
Nogmaalslizenlotte schreef: ↑09-05-2018 09:24Mijn zwager is heel lang in de kast gebleven want hij woont in een boerendorp enzo en hij helpt zijn moeder in het huishouden dus vandaar![]()
woensdag 9 mei 2018 om 09:46
Dat staffen hoeft van mij ook niet, maar die opmerking sloeg kant nog wal, ondanks jouw ervaring. Ik kon er ook niet uit halen dat het 'lollig' bedoeld was.lizenlotte schreef: ↑09-05-2018 09:29Ach gos heeft iemand me nou serieus gestafd?? Das pas echt sneu. Geschreven tekst is niet altijd bedoeld zoals het gelezen word dat blijkt wel weer.. jammer.
There is always something happening, and it's usually right now