Verliefd!

10-02-2008 20:00 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die verliefd is, en al leuke, en minder leuke dingen die erbij horen!!!
Owww, dit topic vraagt om een reactie (en dus na al dat gelurk toch maar een registratie).

Allereerst veel plezier voor Miss Cupcake.

[stuk weggehaald]
Noora, wat fijn voor je dat er misschien toch een oplossing is waardoor jullie samen zouden kunnen zijn. Ik hoop voor je dat het jullie gaat lukken!

Nu ga ik lekker slapen en nog even aan hem denken. We hebben zo met de agenda's geschoven dat we nog ongeveer anderhalve week te overbruggen hebben. Moet te doen zijn toch? (Nou ja dat is het dus niet natuurlijk )
Haha, mooi dat het de moeite waard was.. En oe, anderhalve week is lang in deze omstandigheden... precies zo lang als het bij mij duurde voordat we op hetzelfde moment tijd hadden (nu dinsdag dus, ik ben over de helft!). En ondertussen die onzekerheid... hoe langer ik hem niet spreek hoe meer ik ga twijfelen of ik het allemaal wel goed begrepen heb. Maar als ik hem dan weer even spreek heb ik er weer een beetje vertrouwen in. Ik kan het gewoon allemaal nog niet helemaal bevatten, dat zal het zijn... En hij ook niet...
Oh jij bent over de helft! Ik ben echt jaloers! Het slaat niet echt ergens op, ik heb hem gisteren nog gezien. Maar het lijkt wel of het nooit genoeg is. Sterker nog: het is ook nooit genoeg! Ik moet nog acht dagen!

Ik begrijp je heel goed, die onzekerheid en dat zoeken naar bevestiging dat het klopt tussen jullie. Ik heb het ook steeds. Zolang we bij elkaar zijn hoeven we elkaar maar aan te kijken. En dan weet ik dat ik gewoon zeker van hem kan zijn, dat het goed komt. Maar hoe langer we van elkaar weg zijn, hoe moeilijker het wordt. Ik heb besloten aan die ideeen maar niet teveel toe te geven. Ze zijn namelijk behoorlijk nutteloos en maken me onnodig onzeker over iets waar ik niet onzeker over hoef te zijn, want hij geeft me geen aanleiding tot wat voor twijfels dan ook.

Dus probeer het aan de kant zetten en te geloven dat hij echt voor jou gaat, dat er voor hem op dit moment niemand leuker en liever is dan jij! Dan kun je er steeds meer van genieten! Er zijn bij jullie nog wel wat beren op de weg, maar die zijn vast niet onmogelijk om uit de weg te ruimen. Als jullie echt voor elkaar gaan, komt alles vast goed!
Miss cupcake wat romantisch!! Het zit helemaal goed met jullie.

Noora nog een verliefde! Bijna een date, spannend.

Een beetje jammer dat ik zelf niet verliefd ben hahaha maar dat komt wel goed.

Ondertussen geniet ik van jullie verhalen.

Sleepybeauty hoe is het eigelijk met jou??

Volgende week ga ik weer naar een feest. Lekker feesten, en ondertussen even rondkijken wat daar rondloopt haha
Miss Cupcake, fijn dat je een heerlijke 5 minuten hebt gehad op het station en natuurlijk ook de opwinding die eraan vooraf is gegaan en het lieve sms-je daarna. Deze week maar gewoon veel leuke dingen gaan doen voor jezelf en dan zie je dat de tijd voorbij vliegt en dat je 'm weer snel een kus kunt geven....

Noora, veel plezier morgen met je date... spannend en zodra je een bevestiging hebt van hem dat hij jou ook leuker dan leuk vind, hoef je je echt niet in het diepe te storten, gewoon rustig aan bekijken hoe wat loopt... probeer ik ook...

Dolce vita26, laat ons maar horen of er nog leuke mannen rondliepen op het feestje volgende week....

Heb een druk weekend gehad, zaterdags een vriendin helpen verhuizen, daarna nog boodschappen doen en mijn huisje aan kant maken. 's Avonds een verjaardag waar hij ook was... was een beetje ongemakkelijk omdat eigenlijk niemand iets wist van onze eerste twee dates dus kort gekletst en af en toe wat oogcontact en een lief sms-je toen ik net thuis kwam dat hij me graag een nachtzoen had gegeven...... Zondag eerst maar eens uitgeslapen, toen nog wat gerommeld in huisje, bezoek wat gezellig was en daarna heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken en 'm gevraagd wanneer wij elkaar weer zouden zien... en omdat ik deze week heel druk ben is hij gisteren maar langsgekomen hahaha... hij is 4 uurtjes geweest en de tijd vloog om, heb 'm op een gegeven moment echt de deur uit moeten zetten omdat we vandaag toch allebei weer moesten werken.... maar was heel gezellig en nu moet ik maar zien wanneer we weer kunnen afspreken. Hoop misschien toch een uurtje ergens vrij te kunnen maken......
Het is zo kinderachtig, maar ikmissumzoooooooo! Nou ja, wel een beetje. Ik heb al bijna drie dagen niets gehoord en ik wil graag even een teken van leven. Ik ben zo gewend aan hem elke dag te spreken dat het op de een of andere manier wel ontwenningsverschijnselen lijken. Ik spreek mezelf steeds vermanend toe, maar 's avonds in bed begint het malen...

Jola, fijn dat hij nog even is langs geweest! Goed om elkaar even weer te zien en goed dat je geniet van de kleine dingen en het op je af laat komen.
Ik roep alleen maar even dat ik nog steeds totovermenoren ben!

We daten nog steeds, het is nog steeds gezellig, heerlijk, en ontspannen. De paniek blijft weg, de zekerheid groeit en ik ben zielsgelukkig (ook met de rest van m'n leven, gelukkig!)

Voor wie het is: hou vast dat heerlijke gevoel!

Voor wie het niet is: geniet van je single bestaan; kan over zijn voordat je met je ogen kunt knipperen!

X
Nou keb wel ontel bare keren met m'n ogen geknipperd, maar eh, ben nog hartstikke single! En geniet er niet zo meer van!
quote:Tine83 schreef op 04 maart 2008 @ 12:19:

Nou keb wel ontel bare keren met m'n ogen geknipperd, maar eh, ben nog hartstikke single! En geniet er niet zo meer van!

En toch moet je dat wel doen; hoe kan een leuke man met een leuk eigen leven verliefd worden op een vrouw die sikkeneurig op een in-godsnaam-alsjeblieft-een vent zit te wachten?!

Naarmate ik ouder word, realiseer ik me steeds meer dat cliche's cliche's zijn omdat ze waar zijn. Dus; eerst een leuk leven en geluk voor jezelf creeeren en dan pas zul je die leuke man die in dat plaatje past ontmoeten. En of dat nou voor een week, drie maanden of tien jaar zal zijn, zal de tijd uitwijzen.

Tot een anderhalve maand geleden wilde ik niets horen over het hebben van een vaste relatie. Ik had besloten lekker single te zijn en te genieten van dat vrije bestaan. Nu ben ik nog steeds vrij, en geniet ik nog steeds van mijn eigen leven, maar wel met een heerlijke man in de coulissen, waar ik na gedane zaken mee/van kan genieten! En het gebeurde letterlijk in een oogwenk...

Kom op Tine!!!
Hoi dames (en heren?),

Ik heb niet alles gelezen, maar wil toch even reageren.

ik heb ook allemaal gevoelens voor een man die ik sinds kort ontmoet heb. Ik weet niet of ik echt verliefd ben, maar ik denk wel vreselijk veel aan hem. Heb al een paar keer met 'm gedate, maar hij heeft duidelijk te kennen gegeven dat hij geen relatie wil. Help! Ik denk dat ik dat misschien wel wil. Wat moet ik nu doen met al die gevoelens??? Niks zeggen, en nog even afwachten?

We hebben min of meer een afspraak voor as weekend, maar die is ook nog niet echt bevestigd, waar ik natuurlijk ook weer helemaal gek van word. Ik ga hier tegen de muren op!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Welkom bij Club Hopelessly In Love, Miss Thang. Ik heb net bij het topic 'Hoe zet je iemand uit je hoofd' een soortgelijk probleem aangekaart. Alleen weet ik heel zeker dat ik tot kilometers over mijn oren verliefd op haar ben en is zij al bezet, maar wil dus ook niks.

Ik heb het haar wel verteld en toen nog eens te horen gekregen wat ik al wist: dat ze er niet voor in is met mij. Niettemin ben ik er nog steeds helemaal kapot van omdat mijn gevoelens voor haar er natuurlijk nog net zo hard zijn. Door haar uitspraak weet ik in elk geval wel in welke richting ik verder moet. En dat is zo veel mogelijk bij haar vandaan, hoe moeilijk dat ook is, want anders kom je er niet overheen. En voorlopig loop ik ook nog regelmatig tegen de muren op. T.z.t. maar eens een grote pot muurverf kopen om al die voetsporen weg te werken.
Hee, ik meld me even om te vertellen dat het niet doorging gisteren... hij was ziek (echt hoor, geen smoesje :P ). Maar vandaag voelde hij zich al beter dus morgen ga ik hem dan alsnog zien...

Ik ben enerzijds bang dat hij gaat vertellen dat hij het toch allemaal niet aandurft, anderszijds denk ik dat het wel heel leuk zal worden. Heb er in ieder geval zin in!
Dank je nologoes, maar t is nou eenmaal zo dat ik nooit iemand heb gehad en ben t zat. toen ik verliefd dacht te zijn stuite ik op een teleurstelling. Hij kwam inderdaad onverwacht in m'n leven en flirte, maar helaas is ie toch bezet. Maar heeft me wel zelfvertrouwen gegeven. En inderdaad ik probeer echt wat van m'n leven te maken. Lach toch wel veel en zit er niet sikkeneurig bij! Juist doordat ik er nu zelfverzekerd bij loop komt er meer sjans op me af!
Even een vrolijke noot: hier is alles nog koek en ei! Het is al donderdag, dus ik ben al over de helft! Het valt niet mee, maar gelukkig bestaat er zoiets als sms! Hij mist me. Dat is mooi. Ik heb natuurlijk niet gezegd hoe belachelijk veel ik hem mis. Alleen dat ik hem graag weer wil zien.

Toen ik laatst bij hem was, zette hij een prachtig liedje op. Ik kreeg een flits door me heen, maar daarna volgden er van dezelfde zanger nog twintig schitterende liedjes. Nu luister ik het terug en elk woord klopt zo precies dat ik me afvraag in hoeverre het toeval was...

Met een beetje mazzel heb ik hem zondag weer bij me. Anders moet ik nog twee dagen wachten.

Voor de mensen met minder geluk: dit is ook de eerste keer dat ik me zo voel en dat ik het ook op die manier terugkrijg. Je moet de moed nog niet opgeven hoor, want zoals iemand hier al terecht opmerkte, je knippert een keer met je ogen en de juiste persoon is in je leven! Ik had dit totaal niet zien aankomen, maar ben er dolblij mee en zoiets gaat ook op jullie pad komen!
He glin,

Hmm, da's wel heftig k*t, zal ik maar zeggen! Zo ver is het bij (nog) niet, ik kan echt niet met zekerheid zeggen of ik verliefd ben of niet. Maar goed, reserveer toch maar vast een plaatsje in Club Hopelessly In Love :-)

Begin inmiddels wel wat zenuwachtig te worden, aangezien we half/half een afspraak hebben voor dit weekend, en ik die van zijn kant graag nog even bevestigd zie....

Ga dus vandaag maar weer eens flink wat afleiding zoeken!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Nou jullie zullen het niet geloven. Meneer heeft gesmst. Duizend excuses dat hij niks meer heeft laten horen, maar hij had zo zijn redenen. Een halve dag later haha heb ik terug gesmst dat hij vast zijn redenen had ,maar dat hij wel even had kunnen bellen. En dat ik geen idioot ben. Nog wat over en weer gesmst, en uiteindelijk heb ik zijn excuses aanvaardt. Maar ik verwacht nog wel de hele uitleg nu.

Tja ik weet niet wat ik ervan moet denken. Zoals ik toen al zei waren er geen alarmbellen dat het niet goed zat. Tot die ene avond dan. Misschien was er wel echt iets aan de hand. Ik wil hem best nog een kans geven, maar laat het wel lekker helemaal van hem afhangen. Van mij hoeft hij even niets te verwachten. Dus ik zie wel. Ik snap het ook niet helemaal. Ik was hem alweer bijna vergeten. Gaat hij smsen.
Ik weet ook niet waarom dit soort dingen zo werkt.

Toch weer contact zoeken is meestal alleen een kwestie van tijd, en voilá!

Net of ze dan een beetje teleurgesteld zijn dat het je niks deed dat ze het lieten afweten.

Herkende je trouwens gelijk zijn nummer?

Was het meteen duidelijk dat het van hem was?
Ja stom is dat he! Misschien had hij verwacht dat ik hem zou blijven stalken met bellen en smsen. Maar dan is hij bij de verkeerde. Graag of niet hoor.

Maar ja misschien was er echt wel iets ergs. Voor dat dit was gebeurd voelde het ook echt goed. Maar ja hij had nog kunnen bellen, tenzij hij in coma heeft gelegen haha. Maar die kans schat ik klein.

Ja ik herkende zijn nummer, en het was overduidelijk een bericht van hem. Ik ben de laatste tijd niet vaker zo aan de kant gezet hahahaha
Jij hebt de juiste instelling.

En als het er in zit dat het wat wordt, heb je op deze manier de meeste kans dat 't er ook uit komt.

Wie weet lachen jullie er later wel om.
Ik had in de eerste instantie zoiets van bekijk het maar. Ik reageer niet eens. Maar wil hem toch het voordeel van de twijfel geven. Ik verwacht ook helemaal niets meer. En als hij nu nooit meer belt vind ik het ook goed. Ben een beetje huiverig.

En je heb gelijk als er nog wel wat inzit is dit denk ik de beste manier om daar achter te komen.
Hee Dolce Vita! Dat ie toch nog gesmst heeft! Ik ben heeel benieuwd naar wat hij te vertellen heeft! Ik vind het goed van je dt je hem de kans geeft om het uit te leggen. Dan kun je daarna je conclusies trekken, maar weet je wel voor jezelf dat je er alles aan gedaan hebt.

Ik zou mijn liefde vandaag gaan zien, maar het kon toch niet. Heel frustrerend. Nu toch nog twee dagen wachten. Wederom: heel frustrerend. Maar dat ligt aan mij. Ik ben superverliefd en ik wil hem compleet en helemaal hebben en overladen met liefde. Ik krijg het idee dat hij ook verliefd is, maar ook wat nuchterder. Hij vindt het heel fijn om me te zien en het zit ook heel goed, maar hij vindt twee dagen langer wachten bv niet zo'n probleem... Als ik het rationeel bekijk, snap ik het helemaal, maar mijn gevoel is totaal onredelijk. Ik moet dat claimerige snel uitzetten, want het is weinig aantrekkelijk vrees ik...
Ik ben verliefd!

Joepie.....not..

Ik vind het helemaal niet leuk..... Ben opeens onzeker, kan nergens anders aan denken, kan me moeilijk concentreren, er komt niks uit mijn handen, ik mis hem en ben inmiddels zo'n beetje verkleefd met mijn mobiel..... Vreselijk....

Ik ken mezelf niet meer...
[bericht weggehaald]
Hij heeft gebeld. Hij heeft zijn reden vertelt. In grote lijnen. Hij wil het hele verhaal persoonlijk vertellen. En ik snap dat zijn hoofd even ergens anders zat. Maar ik blijf erbij dat hij had kunnen bellen. Dat heb ik hem ook duidelijk gezegd. Hij geeft mij ook gelijk, en het spijt hem verschrikkelijk. En hij heeft gevraagd of hij het goed mag maken. Ik zei, dan moet je wel heel goed je best doen haha. Hij wil me volgend weekend mee uit eten nemen. Nou ik ben benieuwd. Ik verwacht nog steeds niets, en ik ga hem deze week ook niet bellen.

Miss cupcake, het is toch logisch dat je teleurgesteld bent. Ik zou ook balen. Maar nog even geduld en dan zie je hem weer.

Noora Klote die twijfels. Rustig aan doen dan maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven