Verliefd!

10-02-2008 20:00 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die verliefd is, en al leuke, en minder leuke dingen die erbij horen!!!
Gisteravond hebben we elkaar even weer gesproken Hij zei weer alle juiste dingen, we vinden elkaar zo leuk. Nou ja leuk leuk, ik ben zoooooooo verliefd! Ik kon er vannacht eerst weer niet van in slaap komen. Toen ik eenmaal sliep heb ik over hem gedroomd. Ik werd uiteraard weer wakker met vlinders. Het voelt alsof ik constant nerveus ben en ik krijg nog nauwelijks een hap door m'n keel... Liefde is een vreemde ziekte

Komend weekend gaan we elkaar gelukkig weer zien!

Anne, ik kan je geen nuttig advies geven, als iemand een schijterd is ben ik het. Wat ik wel weet: als je niets doet, kom je er niet achter. Tenzij hij jou meevraagt, maar dan moet je lijdzaam afwachten... Je hoeft hem niet meteen te bespringen (tenzij je dat wilt en het hem ook wel leuk lijkt hihi), maar een keer iets tegen hem zeggen zodat hij weet dat jij weet dat hij bestaat en dat je open staat voor contact is misschien een beginnetje
Hee Anne1976, bij zijn het ook nog echt kriebels hoor (nog geen verliefdheid), wie weet valt mijn 1e afspraakje zaterdag wel ontzettend tegen (maar dat denk/hoop ik niet).... maar ja, tips voor op de sportschool.... ik weet het niet, begin is met gewoon hallo elke keer als je elkaar ziet??? Ik ben ook niet zo'n held en kijk in de sportschool wel rond, maar iemand aanspreken doe ik niet, zie er dan ook niet op mijn best uit zeg maar.....

Miss Cupcake, ik hoop dat ik die vreemde ziekte 'Liefde' genaamd ook krijg, want ben bezig om wat kilootjes kwijt te raken.... dat nerveuze hoeft van mij niet, maar niet meer eten en leven van de liefde klinkt best oké...

Leuke plannen van het weekend?? Iets speciaals omdat je elkaar straks ff een langere tijd niet ziet??
Samen koken en voor het eerst echt samen slapen (als in: in één bed)... Dus speciaal genoeg voor mij. Dat nerveuze hoeft voor mij ook niet, maar ik kan er niks aan doen. Het gebeurt gewoon. Zeker nu het steeds echter wordt. Ik heb dat weekend meer plannen, dus het is maar een avondje/nachtje en daarna een half dagje.

Heb je al gesmst dat je zin hebt in zaterdag?
Heel speciaal de eerste keer samen slapen....

Vandaag heb ik me gelukkig beter kunnen concentreren en maar af en toe aan zaterdag gedacht, had het ontzettend druk op het werk. En vanavond moet ik heel veel thuis doen omdat ik de morgen en vrijdag niet thuis ben en geen zin heb om zaterdag de hele dag te poetsen (wil ook nog een nieuwe outfit scoren zaterdag.....). Hij komt me thuis ophalen en weet dus niet of hij binnen komt, maar als dat gebeurd moet het natuurlijk wel allemaal netjes zijn hihi...

En nee ik heb nog geen sms gestuurd, doe ik denk ik vrijdagavond pas... maar wie weet kan ik me vanavond of morgen niet inhouden en stuur ik hem dan alvast een sms..... aaarghhh, vreselijk dat getwijfel..... maar toch ook leuk
Hee miss cupcake wilde je nog even een fijn weekend wensen, hoop dat de vlinders blijven fladderen en dat je niet te nerveus wordt/bent.

Ik heb gisteren een tafeltje gereserveerd in een leuk restaurantje en heb echt zin in morgenavond maar toch is er ook de spanning van stel dat het tegenvalt... eigenlijk heb ik dit nog nooit gedaan een echt afspraakje 1 op 1 met iemand die ik nog niet echt ken. Ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Ik ben weer thuis! Het weekend was heer-lijk! Het is fijn om te weten dat ik alleen neurotisch en onhandelbaar ben als ik niet bij hem ben. Zodra we samen waren, kreeg ik rust over me. Hij was zo lief en het voelde zo goed dat er ineens een knopje omging en dat ik er gewoon op durf te vertrouwen dat het goed gaat komen tussen ons. Omdat hij ook open is en zijn onzekerheden durft laten zien en laat merken dat het echt is wat hij voelt. Het is nog erg pril, maar als we zo doorgaan komen we er wel.

Het samen slapen was een minder groot succes. We lagen elkaar constant in de weg, maar dat gaf dan weer aanleiding tot heerlijk gekroel en gezoen en uiteindelijk zijn we hand in hand in slaap gevallen

Jola: hoe was het bij jou?
Super dat je een heerlijk weekend hebt gehad en dat jullie beide open zijn naar elkaar toe en dat jullie aan elkaars onzekerheden toegeven. En dat samen slapen wordt vast beter... in mijn vorige relatie ben ik zelfs in het begin ergens anders gaan slapen omdat ik niet kon wennen aan het feit dat er iemand naast me lag haha, ging na een paar keer stukken beter....

Mijn afspraakje was heel gezellig, hebben heerlijk gegeten en gekletst over vanalles en nog wat en toen was het ineens 1 uur.... toen hij wegging hebben we afgesproken om binnenkort opnieuw samen iets te gaan doen. Heb nog geen idee waar dit naar toe leidt. Elke keer als mijn telefoon gaat of als ik een sms-je krijg, hoop ik dat het van hem is maar ben nu al net zo zenuwachtig voor een 2e date als voor afgelopen zaterdag. Maar ik ga er gewoon van genieten en laat het gewoon allemaal op me af komen.

Jij veel plezier met je kriebels en ik hoop dat je de komende tijd een beetje door kan komen nu je hem even niet ziet....
Toch wel gek dat het zo fijn is om 'anoniem' je verliefdheid te kunnen bespreken. Omdat 't er geloof ik bij hoort; zenuwen, onzekerheid en ander maf gedrag...

Ben dus ook totovermenoren!!

En hij is (hoe kan 't ook anders, hihihi) zooooo leuk. Paar dates gehad, uit en thuis. Gezellig met z'n tweeen of met vrienden. His place or mine. Allemaal even leuk! Praten, lachen, dicussieren, filosoferen. Alles lijkt vanzelf te gaan! En dan heb ik nog niet over ons fysieke samenzijn; da's ronduit geweldig!

En dus slaat (heel af en toe) de paniek toe! Kort maar hevig. En dan zeg ik dat tegen hem. En dan zegt hij dat paniek niet nodig is, en dan ben ik weer okay, haahaha!

Pfffffff! Wat een gedoe! Maar wat een genot!!!
Totoverjeoren ???? Hoop dat gevoel ook te krijgen.... je bent al verder, ik heb komende donderdag pas mijn 2e date....

Ik vind het zeker wel prettig om 'anoniem' te kunnen kletsen over kriebels en verliefdheid... In mijn omgeving weten 2 vriendinnen van mijn eerste date af en 1 van de 2e, maar omdat ik gewoon eerst wil weten waar dit op uit gaat draaien heb ik het verder nog maar voor me gehouden....

Vind het allemaal eigenlijk maar doodeng (onzekerheid, twijfels e.d.), maar ook hartstikke leuk en spannend. Kijk ontzettend uit naar donderdagavond en aan de andere kant denk ik van 'dadelijk valt het tegen'...
He Nologoes!

Wat leuk om jou weer tegen te komen! En dan nog wel met zo'n leuk bericht! Klinkt goed!

Mijn topic is inmiddels ondergesneeuwd onder alle nieuwe topics, maar ik weet ook niet zo goed wat ik er verder nog over moet zeggen. Alhoewel t me soms wel lekker lijkt om even van me af te schrijven hoe ik me voel enzo.

Maar goed, even ontopic weer..Na verschillende dates en flirts etc ben ik onlangs iemand tegengekomen toen ik t totaal niet verwachtte (tsja mss is dat cliche dus idd waar..). En ik vind hem zo leuk! We hebben heel veel contact en ik begin hem alleen maar leuker te vinden.

Maar ik weet absoluut niet of het wederzijds is.. Hij is nog erg bezig met zijn ex.. Ik kan er niet zo goed hoogte van krijgen of hij nou open staat voor een nieuwe relatie (hij zegt wel weer graag een relatie te willen) of dat hij zijn ex terug wil...

Daarnaast is geduld niet mijn sterkste eigenschap.. ik wil altijd redelijk snel weten waar ik aan toe ben. Ik hou gewoon niet van die onzekerheid..terwijl ik weet dat dat erbij hoort en dat je dingen soms ook de tijd moet geven.

Maar eigenlijk ben ik gewoon bang dat er in de tussentijd iemand langskomt waar hij verliefd op wordt..

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen..

Voor alle verliefde mensen...geniet ervan!
Hee Eva333, dat lijkt me vervelender... verliefd zijn op een leuke jongen maar niet weten wat de ander over je denkt...ja, dan kun je bijna niets anders om geduld te hebben maar ondertussen hem wel laten weten dat jij hem wel leuk vindt.....

Bij mij is het andersom, hij heeft mij al laten weten dat hij mij erg leuk vind maar ik weet nog niet voor mezelf of ik hem leuk vind of leuker dan leuk. Heb maar besloten om het rustig allemaal op me af te laten komen.

Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt....en dat natuurlijk alles goed gaat lopen.
Het is nu een halve week verder en we hebben elkaar gelukkig elke dag gesproken. Ik ben enorm aan het proberen niet alles te laten beinvloeden door dit gevoel, maar in de praktijk valt dit erg zwaar. Vooral het idee dat we elkaar nog even niet gaan zien. Hij zegt alle juiste dingen, waardoor ik ook wel weet dat het gevoel heus niet zomaar weg is na een paar weken, maar tegelijkertijd is dat wel waar ik bang voor ben. Zijn gevoel dan, het mijne is nog nooit zo duidelijk geweest. Terwijl ik zo goed weet dat dit voor hem ook niet zomaar iets is.

Gelukkig ben ik creatief met mijn agenda geweest en heb ik het zo gepland dat we elkaar daarna vrij veel kunnen zien. We moeten de schade een beetje inhalen tenslotte Het is zo raar, ik durfde me nooit aan iemand te binden en binnen een maand tijd, is alle angst wat dat betreft zomaar overboord gegaan.

Jola, de enige manier om te weten of het meer kan worden is het een kans geven. Gewoon vaker afspreken en zien wat je gevoel je zegt.
Dolce Vita,

heb je de laatste week nog iets van deze jongen gehoord?
He Jola,

Ja verliefd zijn als je weet dat t wederzijds is veel leuker. Toevallig ben ik er nu al achter dat het niet wederzijds is helaas. Hij vindt me heel leuk, grappig en gezellig, maar meer niet.

Het lijkt wel alsof mannen me alleen zien OF om sex mee te hebben OF als die gezellige, grappige meid waar je zo goed mee kunt praten (maar dan verder niets)

Dus helaas geen positief bericht van mijn kant. Alhoewel..mss ontwikkelt er zich n mooie vriendschap. Het klikt nl wel heel erg en kunnen heel goed met elkaar praten En dubbel liggen van het lachen. Ik probeer t wat meer te laten zijn..

Dus ja..dat van jou klinkt ook goed..gewoon maar op je af laten komen. Zoiets kun je toch niet afdwingen. Leuk dat iemand je weer zo leuk vind, toch? Je komt in ieder geval wel relaxed over. Dat lijkt me een goede ' instelling'

Miss cupcake..je verhaal klinkt goed. Komt op mij over alsof t van beide kanten wel goed zit, al is dat voor mij natuurlijk lastig te beoordelen. Probeer op je gevoel af te gaan..
Hey hallo,

Leuk om te lezen dat het topic nog een beetje leeft.

Met voornamelijk goede berichten.

Miss cupcake, zo te horen zit het helemaal goed! Leuk man.

Eva, jammer dat het niet wederzijds is.

Jola, heb je nog niet echt kriebels??

Karin84, Nee ik heb echt helemaal niks meer van hem gehoord. Ik vind het nog steeds echt heel vreemd. Maar ik heb mij er verder wel bij neergelegd dat dit raadsel waarschijnlijk nooit word opgelost.

Maar het word weer lente haha En er lopen vast nog genoeg mannen voor mij rond. Verder dus geen liefdesnieuws van mijn kant. Als het zover is dan meld ik het wel weer hahaha
A
Nou Dolce Vita, dan hopen we daar samen op! Hopen dat we ook ooit op een dag iemand tegen te komen op wie we compleet verliefd worden en waarvan t wederzijds is!
Of ik 'nog niet echt' kriebels heb? Ik weet het gewoon niet. Vind het heel leuk om hem vanavond weer te zien en elke keer als ik een smsje krijg hoop ik dat het van hem is... misschien wordt het allemaal duidelijker na vanavond ??

Is inderdaad superromantisch Miss Cupcake om voor een snelle kus af te spreken op het station....

Jammer Eva333 dat de verliefdheid niet wederzijds is, maar wat niet is kan nog komen... en anders een extra vriend om leuke dingen mee te doen en waar je mee kan lachen is ook altijd leuk. Alleen misschien moeilijk om je eigen verliefdheid weg te stoppen.

En dolce vita26 en Tine83, jullie lopen echt nog wel tegen die ontzettend leuke vent aan waar je opnieuw kriebels van krijgt en die jou ook ontzettend leuk vind. We horen het wel hier op het forum.....
quote:eva333 schreef op 26 februari 2008 @ 14:33:

He Nologoes!

Wat leuk om jou weer tegen te komen! En dan nog wel met zo'n leuk bericht! Klinkt goed!

Mijn topic is inmiddels ondergesneeuwd onder alle nieuwe topics, maar ik weet ook niet zo goed wat ik er verder nog over moet zeggen. Alhoewel t me soms wel lekker lijkt om even van me af te schrijven hoe ik me voel enzo.

Maar goed, even ontopic weer..Na verschillende dates en flirts etc ben ik onlangs iemand tegengekomen toen ik t totaal niet verwachtte (tsja mss is dat cliche dus idd waar..). En ik vind hem zo leuk! We hebben heel veel contact en ik begin hem alleen maar leuker te vinden.

Maar ik weet absoluut niet of het wederzijds is.. Hij is nog erg bezig met zijn ex.. Ik kan er niet zo goed hoogte van krijgen of hij nou open staat voor een nieuwe relatie (hij zegt wel weer graag een relatie te willen) of dat hij zijn ex terug wil...

Daarnaast is geduld niet mijn sterkste eigenschap.. ik wil altijd redelijk snel weten waar ik aan toe ben. Ik hou gewoon niet van die onzekerheid..terwijl ik weet dat dat erbij hoort en dat je dingen soms ook de tijd moet geven.

Maar eigenlijk ben ik gewoon bang dat er in de tussentijd iemand langskomt waar hij verliefd op wordt..

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen..

Voor alle verliefde mensen...geniet ervan!

Hi Eva333! Ja, het kan verkeren (letterlijk, haha)

wat betreft je topic; oppakken kan altijd en het forum is toch wel fijn voor wat feedback toch?

Back on topic:

Ik herkenje ongeduld en willen weten waar je aan toe bent. Dat heb ik normaal gesproken ook heel erg. Maar dit keer voelt het anders en stel ik me ook anders op. Ikgeniet echt van alle leuke momenten. Volop! En ik realiseer me dat het elk moment anders kan zijn en ik erachter kom dat we om de een of andere reden toch niet bij elkaar passen. In dat geval heb ik een fijne periode met een leuke man gehad, waar ik dus volop van genoten heb. Ik kijk niet verder dan een paar dagen, hooguit weken (laatst kaartjes voor voorstelling in april besteld en vond dat al heel tricky, wie zegt dat we dan nog bij elkaar zijn? Niet? dan ga ik met iemand anders!).

Maar bovenal wil ik genieten van dit heerlijke gevoel. Was er niet naar op zoek. Had er niet op gerekend. Het is dus echt een kadootje!

En ik las hier op het forum ooit een leuke uitspraak:

" ik word alleen nog verliefd op mensen die ook verliefd op mij zijn!"
He Nologoes!

Ontzettend leuk voor je joh! Zou dat ook wel weer eens willen. Lekker toe kunnen geven aan dat verliefde gevoel wat dan ook beantwoord wordt.

Ik had gisteren een gesprek met een vriendin en besefte me toen eigenlijk wat jij beschrijft. Dat ik gewoon moet genieten van wat er is! Zonder gelijk maar weer zoveel te denken en te piekeren over wat er nog helemaal niet is en mss ook wel nooit zal komen. Maar mss ook wel.. Laat het los! Dat wordt mijn nieuwe mantra..:-d

Mooi hoe jij erin staat.. Lijkt me ook het beste wat je kunt doen.

Ga ik ook proberen!

Jola..zo sta jij er ook n beetje in toch?

Enne..wat niet is kan nog komen..dat zei n vriendin van mij ook. Maar daar wil ik eigenlijk niet vanuit gaan.Wil niet gaan zitten 'wachten of hopen'. Ik wil eigenlijk wat meer in het moment gaan leven en wel zien wat er gebeurt. En ja..wie weet houd ik er een waardevolle vriend aan over. Daar begint het wel op te lijken.

Miss Cupcake...de zoen op t station al uitgewisseld? Hoe was t weerzien?

DolceVita en Tine, ik hoop dat wij dit jaar ook eens goed (wederzijds)verliefd worden!

Tot die tijd genieten van al de leuke en mooie dingen die er wel zijn!
Oh en Eva333; zoals ik eerder al zei heb ik ook heus af en toe paniekaanvallen, maar die zijn het gevolg van teveel nadenken over als, en stel, en misschien. Ik kap die gedachten gelijk af als ze opkomen, maar ik kan ze niet tegenhouden. Is heel menselijk, hoor!

Miss Cupcake; die zoen is toch wel het meest romantische dat ik in tijden gehoord heb. Heb je een strijkorkestje geregeld?!
Vanavond gaat de kus uitgewisseld worden. Hihi wat grappig dat jullie het ook zo romantisch vinden. Normaal ben ik daar totaal niet van, ik steek hooguit een waxinelichtje aan. Dat is bij mij wel het toppunt van romantiek Dus ik ga echt met sprongen vooruit

Ik herken wel wat ik hier lees, geduld is zo moeilijk op te brengen he? Om te zien of het echt wat wordt of niet. Op dit moment kan ik me niet voorstellen dat het niets wordt, ook omdat ik niets liever wil, maar het is nog zo pril en breekbaar dat ik soms wel bang ben dat het weggaat. Omdat het zo goed voelt, heb ik voor het eerst echt iets te verliezen en het is soms bijna eng om mezelf zo te zien, zo anders dan ik was. Zo zonder reserves en klaar om volledig voor iemand te gaan ben ik nog nooit geweest. Ik liep weg voor alles, tot nu dus...

Ik ben heel benieuwd hoe het jullie verder verloopt. Dus vooral veel schrijven he, want het is zo leuk om te lezen
Gisteravond was supergezellig.... hij heeft me laten weten dat ie mij leuker dan leuk vind en dat ie een warm gevoel kreeg van mij. Heb hem ook verteld dat ik hem heel leuk vind en ook van mijn rare gedachten dat ik het allemaal heel eng en spannend vind maar dat ik hem graag beter wil leren kennen en dat we dan wel zien hoe het loopt. Kan dus nu echt gaan genieten !!! Misschien dat ik 'm zaterdagavond al weer zie en kan nu al bijna niet meer wachten hihi....

Miss Cupcake, heel veel plezier vanavond op het station !!!!
Leuk hoor, word er gewoon jaloers op. Zet m op meiden!
Oooh binnen nu en een uurtje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven