Verliefd
zondag 13 augustus 2017 om 21:55
Hai iedereen,
Ik ben verliefd echt heel erg, als een puber van 15.
Afgelopen week ben ik als vrijwilliger mee gegaan met een kinderkamp en daar is het gebeurd en ik weet niet of het wederzijds is.
We hadden de hele week wel oogcontact en een best wel goed contact, samen veel gelachen en er is ook een hoop gebeurt,wat de kinderen betreft dan, je bouwt in een week een heel speciale band op met zowel kids als leiding
Maar het kamp is nu afgelopen en die jongen woont een eind bij mij vandaan,
Ik weet niet of de verliefdheid wederzijds is, maar ik durf ook geen berichtje te sturen, ik ben een keer eerder afgewezen en daar ben ik echt zo bang voor. En daar komt ook bij dat ik dat een soort van de taak van een jongen vind...
Wat vinden jullie ervan? Moet ik het uit mijn hoofd zetten of gewoon wel een berichtje sturen Ik zit zo met mijn gevoelens in de knoop dat ik het gewoon niet meer weet, mijn vriendinnen zeggen gewoon doen, maar ik vind het niet zo makkelijk
ik ben erg onzeker als het dat soort dingen betreft.. En wat stuur je dan?
Ik hoop dat jullie een advies hebben
Liefs van mij.
Ik ben verliefd echt heel erg, als een puber van 15.
Afgelopen week ben ik als vrijwilliger mee gegaan met een kinderkamp en daar is het gebeurd en ik weet niet of het wederzijds is.
We hadden de hele week wel oogcontact en een best wel goed contact, samen veel gelachen en er is ook een hoop gebeurt,wat de kinderen betreft dan, je bouwt in een week een heel speciale band op met zowel kids als leiding
Maar het kamp is nu afgelopen en die jongen woont een eind bij mij vandaan,
Ik weet niet of de verliefdheid wederzijds is, maar ik durf ook geen berichtje te sturen, ik ben een keer eerder afgewezen en daar ben ik echt zo bang voor. En daar komt ook bij dat ik dat een soort van de taak van een jongen vind...
Wat vinden jullie ervan? Moet ik het uit mijn hoofd zetten of gewoon wel een berichtje sturen Ik zit zo met mijn gevoelens in de knoop dat ik het gewoon niet meer weet, mijn vriendinnen zeggen gewoon doen, maar ik vind het niet zo makkelijk
Ik hoop dat jullie een advies hebben
Liefs van mij.
zondag 13 augustus 2017 om 22:12
zondag 13 augustus 2017 om 22:18
Tja....als jij geen eerste stap durft te zetten houdt het op he.
Doorgaan met je leven is dan de enige mogelijkheid.
Ik snap dat alleen dus echt niet.
Hoe ziek kan je zijn van een blauwtje lopen?
Je ego os gekrenkt dat snap ik, maar dan neem je een glas wijn, doet even zielig bij je vrienden en je gaat weer over tot de orde van de dag......toch?
Doorgaan met je leven is dan de enige mogelijkheid.
Ik snap dat alleen dus echt niet.
Hoe ziek kan je zijn van een blauwtje lopen?
Je ego os gekrenkt dat snap ik, maar dan neem je een glas wijn, doet even zielig bij je vrienden en je gaat weer over tot de orde van de dag......toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 13 augustus 2017 om 22:54
zondag 13 augustus 2017 om 23:35
Als hij hetzelfde denkt als jij, gebeurt er niets. Ik zou dus gewoon sch*t hebben en er een berichtje aan wagen. Of hij is dolenthousiast en je kunt wellicht een leuke tijd samen hebben in welke vorm dan ook, of hij bedankt vriendelijk voor de eer. In dat laatste geval heb je niks verloren en denk je gewoon: jammer maar helaas, next.
maandag 14 augustus 2017 om 06:55
maandag 14 augustus 2017 om 07:02
Nee, "reizigers".
Je kunt niks doen, met het risico dat je iets leuks misloopt.
Je kunt ook een berichtje sturen, met het risico dat je een blauwtje loopt. Maar dat is echt niet onoverkomelijk; het gebeurt elke dag bij zoveel mensen. Maar die hangen er doorgaans niet zo'n gewicht aan als jij.
maandag 14 augustus 2017 om 13:38
Is alleen maar goed, met regelmaat een blauwtje lopen. Zeer leerzaam, ook voor wanneer een ander jou benaderd terwijl jij geen interesse hebt in die persoon. Zo leer je iemand respectvol af te wijzen. En als het inderdaad niets wordt, heb je wel zekerheid waardoor je er sneller overheen bent.
En wie weet, misschien wil hij samen met jou ook wel eens napraten over dat kamp bij een kop koffie.
En wie weet, misschien wil hij samen met jou ook wel eens napraten over dat kamp bij een kop koffie.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.