Verliefd

13-08-2017 21:55 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai iedereen,

Ik ben verliefd echt heel erg, als een puber van 15.

Afgelopen week ben ik als vrijwilliger mee gegaan met een kinderkamp en daar is het gebeurd en ik weet niet of het wederzijds is.

We hadden de hele week wel oogcontact en een best wel goed contact, samen veel gelachen en er is ook een hoop gebeurt,wat de kinderen betreft dan, je bouwt in een week een heel speciale band op met zowel kids als leiding

Maar het kamp is nu afgelopen en die jongen woont een eind bij mij vandaan,
Ik weet niet of de verliefdheid wederzijds is, maar ik durf ook geen berichtje te sturen, ik ben een keer eerder afgewezen en daar ben ik echt zo bang voor. En daar komt ook bij dat ik dat een soort van de taak van een jongen vind...

Wat vinden jullie ervan? Moet ik het uit mijn hoofd zetten of gewoon wel een berichtje sturen Ik zit zo met mijn gevoelens in de knoop dat ik het gewoon niet meer weet, mijn vriendinnen zeggen gewoon doen, maar ik vind het niet zo makkelijk :( ik ben erg onzeker als het dat soort dingen betreft.. En wat stuur je dan?

Ik hoop dat jullie een advies hebben :)

Liefs van mij.
Als een puber van 15......maar je bent...
bibi70 schreef:
13-08-2017 21:57
Als een puber van 15......maar je bent...
24.
Vlinder93 schreef:
13-08-2017 22:03
24.

En verliefd op een jongen? :-o Hoe oud is hij dan?
Hij is 22 we zijn toch gewoon jongens en meiden of moet ik dames en heren gebruiken 😂
Je vindt het wss vooral een taak van hem om te rechtvaardigen dat jij geen bericht stuurt.

In het ergste geval reageert hij niet of laat hij je weten dat hij geen interesse heeft. Daar krijg je niks van hoor. Gewoon een berichtje sturen dus.
Gewoon doen. Hartstikke leuk. Je hebt alleen iets te winnen. Dus ga ervoor to.
Tja....als jij geen eerste stap durft te zetten houdt het op he.

Doorgaan met je leven is dan de enige mogelijkheid.

Ik snap dat alleen dus echt niet.
Hoe ziek kan je zijn van een blauwtje lopen?
Je ego os gekrenkt dat snap ik, maar dan neem je een glas wijn, doet even zielig bij je vrienden en je gaat weer over tot de orde van de dag......toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik twijfel nog hoor.

Taak van de jongen? :hihi:
Durf niet, bang om...., zo onzeker.
Gewoon niets doen als het allemaal zo eng is.
Stuur gewoon {n berichtje. Het ergste wat je kan overkomen is dat je een blauwtje loopt. In dat geval zijn er nog altijd genoeg mannen.
Stuur hem een berichtje. Gewoon doen! Je vraagt toch niet of hij een relatie met je wil, of met je wil samenwonen? Typ een gezellig, enthousiast tekstje naar hem en als hij reageert is dat heel leuk. Reageert hij niet dan loop je dus geen blauwtje.
Stuur gewoon een berichtje, vraag of hij zin heeft om een keer mee iets te gaan drinken ofzo. Je zegt dat hij ver weg woont. Nou, probleem opgelost, als hij geen interesse heeft, kom je hem in ieder geval niet veel meer tegen. Niets te verliezen dus.
Gewoon meteen even doen.
Waarom de taak van een jongen?
Jij voelt je nu zo..en de enige manier om er achter te komen is een bericht sturen.
En je hebt niet een foto gemaakt die je als smoes kunt gebruiken om contact te hebben?
Als jullie allebei al nagelbijtend naar je telefoon gaan zitten staren gebeurt er helemaal niets he
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als hij hetzelfde denkt als jij, gebeurt er niets. Ik zou dus gewoon sch*t hebben en er een berichtje aan wagen. Of hij is dolenthousiast en je kunt wellicht een leuke tijd samen hebben in welke vorm dan ook, of hij bedankt vriendelijk voor de eer. In dat laatste geval heb je niks verloren en denk je gewoon: jammer maar helaas, next.
Volgens mij kan je iemand altijd laten merken dat je hem graag mag en dat je hem ook eens in de pauzes of 's avonds een keer zou willen zien. Dat geldt voor vrouwen én mannen. Niemand die denkt dat je daar een hete nacht aan vast wil knopen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Vlinder93 schreef:
13-08-2017 22:10
Hij is 22 we zijn toch gewoon jongens en meiden of moet ik dames en heren gebruiken 😂
Nee, "reizigers".

Je kunt niks doen, met het risico dat je iets leuks misloopt.
Je kunt ook een berichtje sturen, met het risico dat je een blauwtje loopt. Maar dat is echt niet onoverkomelijk; het gebeurt elke dag bij zoveel mensen. Maar die hangen er doorgaans niet zo'n gewicht aan als jij.
Is alleen maar goed, met regelmaat een blauwtje lopen. Zeer leerzaam, ook voor wanneer een ander jou benaderd terwijl jij geen interesse hebt in die persoon. Zo leer je iemand respectvol af te wijzen. En als het inderdaad niets wordt, heb je wel zekerheid waardoor je er sneller overheen bent.

En wie weet, misschien wil hij samen met jou ook wel eens napraten over dat kamp bij een kop koffie.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Taak voor een jongen? 1950 belde, ze willen hun opvattingen terug.

En als je bang bent voor blauwtjes lopen moet je niet aan verkeringen en liefde doen. Hoort erbij.
Beter een BLAUWTJE lopen dan een GROENTJE blijven.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven